Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2115 dnia: Lipiec 22, 2008, 06:08:42 pm »
Heyka !!!
AC to male miki - mamy dwie wersje.
A taki Storm Shield - to dopiero bedzie kaszana  :lol: :lol: :lol: Za chwil kilka wychodzi nowy kodeks do SM i:
- u DH mamy Storm Shielda z 3ed, czyli dajacego 4+ inva w close combacie przeciwko jednemu przeciwnikowi;
- u DA/BA mamy Storm Shielda z 4ed, czyli 4+ inv w close combacie;
- u "nowych" SM, wedlug plotek z BoLS'a, 3+ inva w close combacie i w strzelaniu;
 :lol: :lol: :lol:

To sobie jeszcze dorzuć zapis o Praesidium Protectiva z FAQ WH - tak żeby było weselej.  :badgrin:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2116 dnia: Lipiec 22, 2008, 09:14:21 pm »
Cytuj
3+ inva w close combacie i w strzelaniu;
Qurczę, do strzelania też  :shock: ??

Cytuj
ALE to bylby totalny polhammer of course
De facto niewiele ( no, w każdym razie nie aż tak wiele ) to obecną sytułację zmienia  :p , ale jak zasady mają wyglądać tak jak na niżej wymienionych przykładach, to ja już wolę polhammera  :p .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2117 dnia: Lipiec 23, 2008, 09:56:48 am »
Heyka !!!
Wlasnie sobie slucham wywiadu z Allesio C. i cush ... co prawda dotyczylo to USR'ow, ale gosc otwarcie powiedzial, ze zasada nadrzednosci kodeksow dotyczy w szczegolnosci starych kodeksow, w ktorych USR moze sie roznic od tego w roolbooku ...
Cze !!!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2118 dnia: Lipiec 23, 2008, 10:44:13 am »
Heyka !!!
A zasady turbo-nadrzednosci stosowac dopiero do kodeksow, ktore wyjda po roolbooku 5ed.
ALE to bylby totalny polhammer of course  8)

I bardzo dobrze! Założenie całej 5 edycji jest "funowo-wyluzowane", w związku z czym mimo naprawdę niezłej redakcji Rulebooka, niektóre zasady wyraźnie się proszą o swobodną interpretację (ba, w RB co chwila pada sformułowanie, że gracze mogą się umówić inaczej...). Z moich testów na 5 ed wynika, że niektóre "core" zasady będą kompletnie niegrywalne turniejowo (np. cover dawany przez lasy... nie ma szans na zachowanie tego myku ze strzelaniem "między drzewkami" - trzeba zrobic las normalnym Arrea Terrain w tym sensie, że widac przez niego, ale wszystko schowane za lasem ma covera).
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2119 dnia: Lipiec 23, 2008, 12:48:32 pm »
Co oczywiscie czyni z lasu teren jakosci niskiego stephila, czyli teren generalnie raczej z katagori najmniej przydatnych. Jak dla mnie lasy powinny zaslaniac "do nieba".

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2120 dnia: Lipiec 23, 2008, 01:03:38 pm »
dla mnie oba podejscia powyzej to walek
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2121 dnia: Lipiec 23, 2008, 01:05:46 pm »
Co oczywiscie czyni z lasu teren jakosci niskiego stephila, czyli teren generalnie raczej z katagori najmniej przydatnych. Jak dla mnie lasy powinny zaslaniac "do nieba".

vladdi
Przesadzasz, 4+ covera to nie jest malo. ;)
Jasiu, to przynies na turniej 10000 drzewek, zeby lasy na wszystkich stolach mialy jakikolwiek sens, albo przestanmy sie wyglupiac i zacznijmy grac na stolach a'la WFB - gorka, drzewko, domek i jedziemy.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2122 dnia: Lipiec 23, 2008, 01:47:48 pm »
Heyka !!!
Co oczywiscie czyni z lasu teren jakosci niskiego stephila, czyli teren generalnie raczej z katagori najmniej przydatnych. Jak dla mnie lasy powinny zaslaniac "do nieba".

vladdi
Moje zdanie jest dokladnie takie samo - lasy powinny zaslaniac modele bedace za nimi dokladnie tak samo jak w 4ed.
Cze !!!

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2123 dnia: Lipiec 23, 2008, 02:07:41 pm »
Mądrze prawią ;-) Do nieba LASY!! :D.

BTW jeśli mamy grać na takich lasach jak sugeruje nam GW to nachodzi mi tylko na myśl, że panowie z GW w życiu lasu na oczy nie widzieli :lol:.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2124 dnia: Lipiec 23, 2008, 02:11:25 pm »
Heyka !!!
Co oczywiscie czyni z lasu teren jakosci niskiego stephila, czyli teren generalnie raczej z katagori najmniej przydatnych. Jak dla mnie lasy powinny zaslaniac "do nieba".

vladdi
Moje zdanie jest dokladnie takie samo - lasy powinny zaslaniac modele bedace za nimi dokladnie tak samo jak w 4ed.
Cze !!!

I do tego cover 4+? Nie za duzo tego dobrego troche? Chyba, ze dzisiejsze lasy stana sie BARDZO wysokimi trawami. ;) Poza tym co wtedy zrobic z ruinkami? Tez zaslaniaja do nieba? To juz chyba troche za daleko idace ingerencje. Pomysl z tym, zeby dawaly covera po obrysie wydaje mi sie wystarczajaco balansujacy.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2125 dnia: Lipiec 23, 2008, 02:18:50 pm »
I do tego cover 4+? Nie za duzo tego dobrego troche?

Ewolucja - Iron Forest ;):D

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2126 dnia: Lipiec 23, 2008, 02:46:23 pm »
Heyka !!!
I do tego cover 4+? Nie za duzo tego dobrego troche? Chyba, ze dzisiejsze lasy stana sie BARDZO wysokimi trawami. ;) Poza tym co wtedy zrobic z ruinkami? Tez zaslaniaja do nieba? To juz chyba troche za daleko idace ingerencje. Pomysl z tym, zeby dawaly covera po obrysie wydaje mi sie wystarczajaco balansujacy.
Zrobic sensowna i grywalna ruinke, bedaca w calkowitej zgodzie z 5ed, to nie jest problem - wlasciwie to praktycznie kazda, jaka widzialem na turniejach spelnia to zadanie.
Tak generalnie to zgodnie z podrecznikiem ruiny, ktore maja podstawki, daja covera (za wyjatkiem monstrow i pojazdow of course) po obrysie - i to jak dla mnie jest jak najbardziej ok.
Cze !!!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2127 dnia: Lipiec 23, 2008, 02:56:29 pm »
OK, ale pozostaje kwestia lasow. Nie moze byc IMHO tak, ze na stolach jest sam cover 4+, w tym lasy zaslaniajace wszystko do nieba. Rozumiem, ze niektorym armiom brak mozliwosci schowania sie bardzo komplikuje zycie, ale chyba mozna to rozwiazac wprowadzajac tereny typu "duza gorka"...
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2128 dnia: Lipiec 23, 2008, 03:10:00 pm »
nie bardzo rozumiem to ze przeszkadzaja wam te drzewewka, 4 drzewka / las i wszystko gra
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2129 dnia: Lipiec 23, 2008, 03:11:05 pm »
Heyka !!!
OK, ale pozostaje kwestia lasow. Nie moze byc IMHO tak, ze na stolach jest sam cover 4+, w tym lasy zaslaniajace wszystko do nieba. Rozumiem, ze niektorym armiom brak mozliwosci schowania sie bardzo komplikuje zycie, ale chyba mozna to rozwiazac wprowadzajac tereny typu "duza gorka"...
To nie jest kwestia balansu, tylko grywalnosci.
Balansem pola bitwy mozesz sobie sterowac ustawiajac na nim odpowiednia ilosc terenow i tyle. Jak Ci przeszkadzaja same covery 4+ i lasy "do nieba", to sobie ustawiasz mniej terenow, albo wiecej jakis murkow, zapor przeciwczolgowych itd. etc.
A niestety grywalnosc lasow w wersji podrecznikowej jest na turnieju zerowa albo bardzo nikla.
Cze !!!