trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 825816 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2130 dnia: Lipiec 23, 2008, 03:12:03 pm »
Heyka !!!
nie bardzo rozumiem to ze przeszkadzaja wam te drzewewka, 4 drzewka / las i wszystko gra
To beda musialy byc baaaardzo grube drzewka, zeby mialy cokolwiek zalatwiac.
Cze !!!

Offline grabarian

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2131 dnia: Lipiec 23, 2008, 03:14:40 pm »


laski gw są przecież robione pod 5 edycję  :badgrin:
" - w końcu nie po to organizuje się turniej, żeby ludzi banować." - brawa!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2132 dnia: Lipiec 23, 2008, 04:04:43 pm »
A niestety grywalnosc lasow w wersji podrecznikowej jest na turnieju zerowa albo bardzo nikla.
Tu sie zgadzam - tylko proponuje rozwiazanie nieco mniej daleko idace w tweakowaniu zasad z RB. :)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Iron Jaro

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2133 dnia: Lipiec 23, 2008, 04:26:50 pm »
 :lol: POLHAMMER!!!!! :lol: POLHAMMER!!!!! :lol:
Zasada mowi ze las nie zaslania to trzeba sie dostosowac i grac na gorkach, nie lasach! Wałkarze!!! Wstyd tak zmieniac zasady by nam bardzej pasowaly :evil:
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2008, 04:59:51 pm wysłana przez Iron Jaro »
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2134 dnia: Lipiec 23, 2008, 05:08:11 pm »
Zagraj sobie Tau na te zasady :-?

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2135 dnia: Lipiec 23, 2008, 05:13:22 pm »
OK, ale pozostaje kwestia lasow. Nie moze byc IMHO tak, ze na stolach jest sam cover 4+, w tym lasy zaslaniajace wszystko do nieba. Rozumiem, ze niektorym armiom brak mozliwosci schowania sie bardzo komplikuje zycie, ale chyba mozna to rozwiazac wprowadzajac tereny typu "duza gorka"...

Dla mnie to bardzo proste. Albo lasy beda zaslaniac do nieba albo beda na stolach wymiennie z gorkami - czyli rzadko. Nie widze wiec przeciwskazan zeby sobie organizator ktory dobrych ruin nie ma za duzo napisal w regu ze lasy zaslaniaja do nieba. Bo gra na przestrzalowym stole to oczywisty absurd a turnieje z takimi stolami beda zaslugiwaly na sluszna imho krytyke.

Jeczenie o niezgodnosci z zasadami jest besensu. Inaczej od poczatku ustepujacej edycji gralibysmy z eskalacja i poziomem omega. Kazdy org ustala takie zasady zeby turniej byl fajny a gracze zadowoleni. Nie bedzie imho fajnym turniejem taki, na sa gigantyczne przesztrzaly i 4+ cover nic to nie pomoze.

A co do zarzutu ze na stole bedzie sam 4+. Z moich obserwacji jest to zupelnie celowy manewr gw. Nie wspominajac juz o coverze 3+:P:P

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Iron Jaro

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2136 dnia: Lipiec 23, 2008, 07:37:20 pm »
Zagraj sobie Tau na te zasady :-?

9 T-L reili widacych caly stol?
A do tego jeszce te suty ktore ruszaja sie 6cali +k6 biegu + 6 odsoku w assaucie i blokuja objectivy w oststniej turze...

Kurde :roll: to rzeczywiscie musi byc trudna gra. :cry:

IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2137 dnia: Lipiec 23, 2008, 07:41:41 pm »
Nie wiesz o czym piszesz :-?

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2138 dnia: Lipiec 23, 2008, 07:46:34 pm »
Tylko że te suty muszą dotrwać do ostatniej tury, a jeśli nie będą miały gdzie się schować stają się celem wszystkiego czym dysponuje przeciwnik. i tak oto Tau zostaje piechota względnie papugi, które niewiele po za zabiciem gwardzisty/guardiana nie zrobią.

A 9 T-L reili kosztuje też niemało, bo żeby dotrwały do tej ostatniej tury trzeba im dokupić sprzętu.
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2139 dnia: Lipiec 23, 2008, 09:03:26 pm »
Tak btw bo wlasnie wysililem sie na przeczytanie podrecznika to jak rozumiem temat dotyczy wylacznie strzelania przez (a wlasciwie nad) area terrain. Bo w samym lesie wszystko dostaje covera za samo bycie w lesie. (strona 22 drugi wyjatek od true losa dla coverow i przyklad na zdjeciu na tej samej stronie). Słowem jak cos jest (caras) na fragmencie wykladziny ktore zwykle robia za lasy to ma covera bez wzgledu na true los. Wciaz pozstaje kwestia przestrzalow jednak.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2140 dnia: Lipiec 23, 2008, 09:09:47 pm »
niestety vladdi doczytaj zasady monstrousow- tam wyraznie pisze ze monster musi byc zasloniety tak jak pojazd w 50%

a obecne stoly wg zasad z podrecznika to patelnie i tyle- nie da sie tak grac na turniejach, chyba ze wszyscy zalatwia sobie 6-8 calowe gorki, duuuze gorki
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2141 dnia: Lipiec 23, 2008, 09:12:37 pm »
Moim zdaniem należy zagrać z 2-3 turnieje na nową edycję i dopiero po nich starać się oceniać na ile zasady są absurdalne..

Bo dla przykładu płaczemy nad Tau.
A nikt nie bierze pod uwagę że ta armia będzie miała chore skimery. Ruch na 6 cali i salwa z wszystkiego, lub 12 i np rail. Do tego wieczny cover na 4+. Placuch z raila, który mając zasięg wszędzie na prześwitujacym stole, będzie (wraz z marketami) prawdziwym postrachem. (celność znacznie wzrasta!)

A co powiecie na wybiegające z boków krooty? :).. Mało kto ma kombatowe śmiesznie tanie z infiltracją.

Zasięg FW (30 cali) też nie jest bez znaczenia na otwartym stole.

To że taktyka w dużej części armii poważnie sie zmieni (poza chyba chałasem :badgrin:) nie oznacza że bedziemy mieli teraz słabsze i gorsze armie. Tym bardziej że Tau jak i IG wygrały obecnie los na loteri w postaci braku konsolidacji miedzy walkami :)


   
Kamil. (miszczu)

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2142 dnia: Lipiec 23, 2008, 09:14:20 pm »
niestety vladdi doczytaj zasady monstrousow- tam wyraznie pisze ze monster musi byc zasloniety tak jak pojazd w 50%

Owszem, ale modele w area terrain sa wyjatkiem od zasady "zaslaniania dla covera" czyli od true losa. Ale jak dojde do monsterow to sie upewnie. Teraz jeszcze tylko zauwazylem ze oddzialy z kilkoma flamerami zrobily sie nagla duzo bardziej druzgoczace. Duzo, duzo bardziej.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2143 dnia: Lipiec 23, 2008, 09:18:57 pm »
Zasięg FW (30 cali) też nie jest bez znaczenia na otwartym stole.

Jakim otwartym stole? Chyba nie sadzisz ze turniejowe stoly to beda lasy przez ktore bdzie mozna przetrszlic z jednego konca stolu na drugi? W zakresie terenow nic sie nie zmieni, bo albo wszyscy zrobia nagle bazy terenowe z city fighta albo lasy beda do nieba. Bo  na golym stole nie ma co gra. Czytam dalej rulebooka, nie bulwersowac:P

vladdi

PS hahaha nigdy wiecej oczow weza!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2008, 09:29:15 pm wysłana przez Vladdi »
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2144 dnia: Lipiec 23, 2008, 10:27:34 pm »
I jeszcze nowinka dla bardzo uwaznych - zzap gun juz nie rzuca na trafienie:)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

 

anything