Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2145 dnia: Lipiec 23, 2008, 10:29:22 pm »
Sadze ze jest to możliwe (ja już jestem po studiowaniu podręcznika :lol:)

Owszem area już nie bedą tak wygdne dla niektórych armi.
Jednak tereny dają obecnie sporą osłonę. Wszystko prawie na 4+. Do tego możliwość zasłaniania sie własnymi jednostkami, wieksza przeżywalność pojazdów (w walce dystansowej) itd

Dlatego na razie nie ma co płakać. Jak zagramy kilka turniejów i nie bedzie hulało to zaczniemy myśleć o grze w polhamera


Cytuj
I jeszcze nowinka dla bardzo uwaznych - zzap gun juz nie rzuca na trafienie:)

he he... Leman nie dość że się uodpornił na laski, tez juz nie pudłuje :P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2008, 10:31:49 pm wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline Iron Jaro

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2146 dnia: Lipiec 24, 2008, 05:57:56 am »
Jakim otwartym stole? Chyba nie sadzisz ze turniejowe stoly to beda lasy przez ktore bdzie mozna przetrszlic z jednego konca stolu na drugi? W zakresie terenow nic sie nie zmieni, bo albo wszyscy zrobia nagle bazy terenowe z city fighta

Troche sie zmieni. Bo musisz schowac dokladnie caly oddzial, a to bedzie trudne nawet przy cityfightowych terenach. Jesli schowasz sie tak ze bedzie widac choc jeden model to mozna cie bedzie wypunktowac. (oczywiscie z coverem 4+) Tak samo ciezej bedzie skitrac kilka oddzialow w lesie tak by nie stali powyrzej 2 cali od krawedzi.

 
albo lasy beda do nieba.
Chyba nie dokonca rozumiem o co ci chodzi. Jasne ze beda do nieba. Nie bedzie mozliwosci strzelenia do oddzial za lasem tak by nie dostal covera. I nie wazne z jak wysokiej gorki bedzi sie strzelalo. Las zawsze bedzie sie liczyl.
Chyba ze mowisz ze na torniejach las bedzie blokowal LOS. To wlasnie bedzie czysty Polhammer. Imho zbyt wczesnie wprowadzony

 
Bo  na golym stole nie ma co gra.
I tu sie zgadzam.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2008, 06:08:02 am wysłana przez Iron Jaro »
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline kecaj

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2147 dnia: Lipiec 24, 2008, 07:04:15 am »
I jeszcze nowinka dla bardzo uwaznych - zzap gun juz nie rzuca na trafienie:)

vladdi

trafia automatycznie??

gdzie to pisze strona plssss

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2148 dnia: Lipiec 24, 2008, 08:13:26 am »
Nie wierz w Summary na końcu podręcznika do V ed. Połowa z tych rzeczy jest właśnie nieauktualna albo zawiera błędy.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2149 dnia: Lipiec 24, 2008, 08:20:18 am »
Heyka !!!
Owszem, ale modele w area terrain sa wyjatkiem od zasady "zaslaniania dla covera" czyli od true losa. Ale jak dojde do monsterow to sie upewnie. Teraz jeszcze tylko zauwazylem ze oddzialy z kilkoma flamerami zrobily sie nagla duzo bardziej druzgoczace. Duzo, duzo bardziej.
Monstra i pojazdy, zeby dostawac covera, musza byc zasloniete w 50% - rowniez bedac w area terrainie musza byc "fizycznie" zasloniete przez elementy terenu w tych 50%.
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2150 dnia: Lipiec 24, 2008, 08:22:39 am »
Heyka !!!
Nie wierz w Summary na końcu podręcznika do V ed. Połowa z tych rzeczy jest właśnie nieauktualna albo zawiera błędy.
Poza tym kodeks zawsze ma racje  8)
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2151 dnia: Lipiec 24, 2008, 08:26:06 am »
Heyka !!!
Dlatego na razie nie ma co płakać. Jak zagramy kilka turniejów i nie bedzie hulało to zaczniemy myśleć o grze w polhamera
Nasze obecne turniejowe lasy nie beda "hulaly", bo ... nie maja drzewek  :-? Jak ktos czytal podrecznik, to musi to byc dla niego oczywiste  :-? Tak BTW - zeby dostawac cover za stanie za area terrainem, LoS musi przebiegac pomiedzy dwoma elementami terenu w tym area - tak wiec jak sie ma las bez drzewek, to stojac za nim ma sie cover o wartosci "-" (kreski).
Tak wiec wszystko super, jak sie dorobimy ladnych 5ed lasow z DRZEWKAMI, ktore beda rzeczywiscie cos zaslaniac, to ja osobiscie moge smialo grac bez polhammerowania. A dopuki mamy bezdzrewkowe wykladziny, to lasy IMHO musza zaslaniac do nieba i tyle.

A tak jeszcze, zeby ulagodzic wszystkich ortodoksow ;) org turnieju moze stwierdzic, ze taka wykladzina, to nie podrecznikowy las, tylko inny rodzaj terenu, ktory ma wlasciwosci takie, jak sobie org wymyslil ;) W koncu i tak nie ma tam drzewek ;) A jak ktos bedzie mial ladne lasy z drzewkami - to bedzie je sobie traktowal jak podrecznikowe lasy i tyle  8)
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2008, 09:41:58 am wysłana przez Eman »

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2152 dnia: Lipiec 24, 2008, 08:27:56 am »
Poza tym kodeks zawsze ma racje  8)

I jest to trzeci przypadek kiedy to wyraźnie zapisano w podstawce (po USR i dy**ch).  ;-)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2153 dnia: Lipiec 24, 2008, 09:41:35 am »
No to trzeba zacząć sadzić drzewka, żeby do turniejów urosły  8)
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2154 dnia: Lipiec 24, 2008, 09:42:57 am »
Heyka !!!
No to trzeba zacząć sadzić drzewka, żeby do turniejów urosły  8)
True true  8)
Cze !!!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2155 dnia: Lipiec 24, 2008, 09:50:19 am »
Pomysł że w lesie muszą rosnąć drzewa jest dość absurdalny (ich oczom ukazał się las...), ale cóż... Kto kapitalistów zrozumie.  :lol:

Y.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2008, 09:53:30 am wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2156 dnia: Lipiec 24, 2008, 10:01:12 am »
Cytat: Eman
Nasze obecne turniejowe lasy nie beda "hulaly", bo ... nie maja drzewek   Jak ktos czytal podrecznik, to musi to byc dla niego oczywiste   Tak BTW - zeby dostawac cover za stanie za area terrainem, LoS musi przebiegac pomiedzy dwoma elementami terenu w tym area - tak wiec jak sie ma las bez drzewek, to stojac za nim ma sie cover o wartosci "-" (kreski).


O to to wlasnie. Ta zasada jest tak absurdalna, ze szkoda gadac. Stojac w lesie masz covera od goscia strzelajacego przez las, ale po ruszeniu sie cal do tylu za las juz tego covera nie masz, jesli LoS nie przebiega miedzy drzewkami.  :roll: Natomiast zaslanianiu do nieba wciaz jestem przeciwny, uwazam ze las po prostu powinien dawac 4+ wszystkiemu, co za nim stoi niezaleznie od drzewek... Albo uznajmy, ze nasze zielone wykladzinki sa to BARDZO wysokie trawy, daja 5+ covera i dzialaja tak jak stary las. :)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2157 dnia: Lipiec 24, 2008, 10:13:30 am »
Heyka !!!
Natomiast zaslanianiu do nieba wciaz jestem przeciwny, uwazam ze las po prostu powinien dawac 4+ wszystkiemu, co za nim stoi niezaleznie od drzewek... Albo uznajmy, ze nasze zielone wykladzinki sa to BARDZO wysokie trawy, daja 5+ covera i dzialaja tak jak stary las. :)
Niech sobie org kazdego turnieju decyduje sam - w zaleznosci od tego, jaka ma baze terenowa do dyspozycji ... jak ktos ma odpowiednia ilosc budynkow/ruin i wysokich gorek, to moze sobie totalnie zlac lasy, ale niestety nie wszyscy maja taka komfortowa sytuacje.
Cze !!!

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2158 dnia: Lipiec 24, 2008, 10:19:10 am »
Cytuj
Jasne ze beda do nieba. Nie bedzie mozliwosci strzelenia do oddzial za lasem tak by nie dostal covera. I nie wazne z jak wysokiej gorki bedzi sie strzelalo. Las zawsze bedzie sie liczyl.


To co napisales jest wyraznie sprzeczne z trescia podrecznika. Tam jest wyraznie wskazane ze nad area teraain mozna strzelac bez covera, cover dostaje sie tylko wtedy gdy linia strzalu przechodzi miedzy elementami tereny np drzewkami czy scianami, jesli nad - nie ma covera.

Gra w 40k ma tylko wtedy sens kiedy podstawowa jakosc na stole stanowia tereny zaslaniajace calkowice losa. Tylko wtedy jest to gra w miare logiczna. Inaczej zamienia sie w kto zacznie i kto ma lepsze rzuty.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2159 dnia: Lipiec 24, 2008, 10:20:00 am »
Nie wierz w Summary na końcu podręcznika do V ed. Połowa z tych rzeczy jest właśnie nieauktualna albo zawiera błędy.

Jak dla mnie to sa najnowsze zasady:P

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.