trawa

Autor Wątek: Tyranids (2)  (Przeczytany 55548 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Tyranids (2)
« dnia: Lipiec 16, 2007, 12:54:40 pm »
Ze wzgledu na wielkosc poprzedniej czesci tego tematu, zostaje otwarta jego nowa odslona.
Link do poprzedniego watku:
http://www.forum.gildia.pl/viewtopic.php?t=8585&start=0

Offline Ketchup

Tyranids (2)
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 17, 2007, 08:33:39 pm »
Witam, zdecydowałem się na grę tyrkami i staram się zrobić rozpiskę na 1k. Jest to jedna z moich pierwszych prób i nie znam się jeszcze na wszystkich zasadach w40k dlatego proszę o wszystkie możliwe porady.
Chciałbym by moja rozpiska była dość uniwersalna. Mogła walczyć wręczm, ale również dobrze postrzelać. W rozpisce chciałbym umieścić:
Hive Tyranta z lataniem +1WS +1St +1I, toxic miasma, bio plasma rendering claws, scything talons
Carnifex venom cannon barbara +1WS +Wo +AS +To bio plasma
Biovore (nie wiem jakie miny wybrać)
3x Warriorzy latacze (+1S, +1WS, +1I) bioplasma, scything taslons, rendering claws
1x ravener scything talons, rendering claws
i kilka unitów genków
Co o tym sądzicie, jakie porady możecie mi dać.
Pozdro Jaro
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Iron Jaro

Tyranids (2)
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 17, 2007, 09:08:44 pm »
Ogulnie bardzo dobry zestaw na poczatek. Biovory to bron ktora potrafi ostro namieszac. Na twoim miejscu zastanowil bym sie nad przerobieniem wariorow na jeszcze jedne ravnery. Ravki potrafia ostro nabruzdzic a sa szybsze.

Pozdrawiam rownierz Jaro :lol:
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline Ketchup

Tyranids (2)
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 17, 2007, 09:26:01 pm »
Chodzi o to, że mam narazie ograniczony wybór jednostek ponieważ będę korzystał z figurek z batalionu + kilka dodatków. Ogólnie chciałem wiedzieć czy takim czymś da się grać. Sam wrzuciłbym więcej ravenerów bo są dość tanie w pkt i wyglądają super.
Pozdro Jaro.