I.Podstawowe informacje.
Turniej sponsorowany jest przez sklep
Krzyś 1.Turniej jest turniejem klasy challenger Ligi Ogólnopolskiej LotR.
2.Odbedzie się on 18.08.07 w sklepie w Lublinie w sklepie Krzyś (dział hobbystyczny) przy ulicy Narutowicza 6.
3.Na miejscu należy stawić się o 10:00 . Zapisy trwają do 10:30
4.Rozpiski wysyłamy na adres michatadeu@wp.pl do 16.08.07
5.Wpisowe – 15 zł, 30 zł od pary
6.Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość dokonania zmian w regulaminie.
7.Po każdej bitwie sędzia sprawdza porządek wokół części stołu gracza. Za brak czystości przy stole sędzia ma prawo ukarać gracza punktami karnymi od 1 do 10.
8.Sędzia Michał Jaworski
9.Harmonogram
10:00-10:30 – zapisy
10:45-12:15 – I bitwa
12:30-14:00 – II bitwa
14:15-15:45 – III bitwa
16:00-16:20 – test wiedzy
16:30-18:00 – IV bitwa
10.Odbędzie się 10 pytaniowy test wiedzy można z niego uzyskać maksimum 10 pkt
II. Kompozycja armii
1. Gracze wystawiają jedną armię na 350 p., para w sumie 700p nie wolno łączyć dobra ze złem
2. W armii musi się znaleźć minimum jeden bohater, każdy gracz minimum po 1.
3. Maksymalnie 1/3 modeli może posiadać broń strzelecką, zaokrąglamy w górę. Dla każdej armi oddzielnie.
4. Nie ma limitu na modele z bronią miotaną.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil i Goldberry, Gollum. Sauron, Balrog.
6. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.
7. Machiny wojenne są dopuszczone do rozgrywek
8. Obowiązują zasady i statystyki z Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków "A Shadow in the East", "Fall of the Necromancer" “The Two Towers” „Khazad Dum” i ``Gondor in flames”
10.Obowiązują także opcjonalne jednostki, których statystyki zostały opublikowane w White Dwarfie oraz na stronie Games Workshop.
11.Proxowanie jest zabronione
III. Rozgrywka
1. Gramy 4 walki po 90 minut.
2. Stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę na której się wystawia. Drugi gracz decyduję, czy chcę mieć inicjatywę w pierwszej turze walki czy też woli, aby to przeciwnik ruszył się jako pierwszy.
3. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
4. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.
Małe pkt
0-59-10-10
60-119-11-9
120-179-12-8
180-239-13-7
240-299-14-6
300-359-15-5
360-419-16-4
420-479-17-3
480-539-18-2
540-599-19-1
600+-20-0
IV.Hobby
Pkt liczone są dla każdej armii oddzielnie oprócz pkt za wysłanie zgłoszenia w terminie i stroju bojowego pary
Podstawki – 0-4
Strój bojowy pary – 0-2
Wysłanie zgłoszenia zawierającego imiona, nazwiska i poprawne rozpiski w terminie do 16.08.08 oraz posiadanie rozpisek w 4 kopiach na turnieju – 5
WISIWYG – 2
Wygląd armii, jej estetyka, konwersje – 0-8