Klub CursedCompany
Ma przyjemność zaprosić na turniej WFB pt.
Który odbędzie się dnia 26.01.2008 w gimn. Nr 2 w Łęcznej
Trailer:
http://pl.youtube.com/watch?v=FURTJMFdG80http://rapidshare.com/files/83172668/trailer___czna_26.01.2008.wmv.htmlWejsciówka: najpewniej 10 zł, aktywni klubowicze zniżka
Postaramy się zapewnić (na 99% ): Tosty, herbatę, kawę, porządne nagrody, nastrojową muzykę,
Zapewniamy: Dużą sale, fajne stoły, fajne tereny, miłą atmosferę, miłą zabawę....
Sędziowie: Jacek Drob ,,Czopek’’ Główny
Wojtek ,,Shakin Dudi’’ Dudek boczny
Zgłoszenia:
Zgłoszenia należy wysyłać na adres Cursedcompany@o2.pl wraz z Ksywką gracza, jego nr ID. + rozpiska. Za poprawne zgłoszenie do 23.01.2008 są 4 duże pkt
http://adeon.livenet.pl/players.phpZasady turnieju:
Gramy na 1500 pkt
Limited + :
- Dozwolone jednostki z Goblin Ecology
- Dozwolone dodatkowe bronie dla gigantów z WD
- Dozwolony Malakaj Goblin Chewer
(jeżeli ktoś chce ich uzywac MUSI posiadać ze sobą pełne zasady do nich, za brak ich będą obowiązywać karniaki)
Kompozycja armii:
3 hero, 2 + cory, 3 speciale, 1 rare
( HE wystawiają armię na swoich zasadach)
STOŁY
gramy na stołach 48 na 48 cali
Zapisy od godz. 9.30 do 10.00
10.00 - 12.30 - I Bitwa
12.30 - 15.00 - II Bitwa
15.00 - 17.30 - III Bitwa
18.00 - zakończenie i rozdanie nagród
Ocena malowania armii
Jakość Pomalowania armii: 0-3 pkt
Podstawki: 0-2 pkt
Wysiwyg: 0-1 pkt
WOW: 0-1 pkt
Konwersje: 0-2 pkt
9 pkt w sumie
Odbędzie się test wiedzy - 10 pkt do zdobycia.
Scenariusze:
Bitwa 1 – „Orzeł”„- Spójrz Ringelir, wciąż dumnie, wolny szybuje, dobry to znak zapewne, naszych wojowników odwagą i męstwem napełni, tak jak niegdyś, gdy na bój praojców naszych wiódł i zwycięstwo im przepowiadał a śmierć wróżył wrogom wolności naszej. Pamiętaj , w twym sercu on gniazdo swe ma, wiec jak on bądź, spadnij na wroga niczym ten orzeł z okrzykiem wojny !Wojny za wolność tej ziemi!!Strona dobra – wyjątkowe opanowanie i odwaga wlewa się w serca tych którzy spojrzą na majestatyczny obraz szybującego orła na tle bezkresnego nieba - (HE,WE,Empire,Bretonia,Lizardmeni,Krasnoludy) –wszystkie jednostki stają się odporne na fear i panikę.
Strona zła – Nienawiść wszelkich sług ciemności jaką czują wobec tego co dobre nasila się gdy widzą orła latającego ponad polem bitwy co sprawia że atakują z jeszcze większą zajadłością. – (VC, wszelki chaos, Skaveny , TK, Ogry, O@G, DE) każda jednostka ma zasadę „hatred” ( bądź „eternal hatred” jeżeli miała już „hatred”)
Bitwa 2 – „Metalowa Husaria”Pamiętam owe dni chwały, gdy na polach Cuilex w Qenelles w bitwie z orkami Borgrarta Kła, my, dzielni rycerze z Gisoreux, kładliśmy pokotem szeregi orków w chwili swej szarży, hordy plugawych besti padały pod naporem lanc i mieczy, znaczna częśc tchórzy uciekła a my związaliśmy się walka z ich czarną elitą, gorzej sprawa zaczynała wyglądać gdy do szarży wprost na naszą flankę ruszyli orkowi jeźdźcy dzików. Wydawało się że zostaniemy nabici na kły i włócznie a potem rozdeptani przez ich śmierdzące cielska. Sczęścia tyle mieliśmy że odział Metalowej Husarii Ardena przybywał z pomocą. Imponujący widok zaprawde powiadam Ci chłopcze, lśniące zbroje, czerwono czarne chorągwie a na plecach para skrzydeł (!)Skrzydła miały oddziaływać przede wszystkim na psychikę przeciwnika, z tego co potem zobaczyłem, ile szelest piór trudno było wyłowić w zgiełku bitwy, o tyle ich widok mógł płoszyć dziki a orka przyprawiać o ciarki. Zresztą nie same tylko skrzydła spełniały tą funkcję. Długa kopia z kręcącym się proporcem i łopocząca rozwiana w galopie zwierzęca skóra jaką mieli narzuconą na plecy oddziaływały w ten sam sposób. Szczególnie właśnie na dziki, które z natury są dość płochliwe. Właściwy efekt został uzyskany, orkowi jeźdźcy rzucili się do ucieczki, nieliczni chcieli pokazać swoje „męstwo” co poskutkowało szybką śmiercią, hehe. Pięknym widokiem jest ta kawaleria, mawiają starsi rycerze co podczas wojny chaosu imperium pomogli, że w Kislevie tylko takich jeźdźców mają. Są nadzwyczaj skuteczni więc dziwnym może się wydawać upadek Kislevu.
- Sir Noders, - Dowódca Rycerzy Graala
przybocznej gwardii króla Hagena z GisourexJeden wybrany odział kawalerii dostaje zasadę – „Glorious Charge!” czyli w szarży wzbudza panikę. Wyjątkiem są Ogry w których panikę w szarży wzbudza jeden elitarny ( nie bulli) oddział Ogrów. Natomiast w Skavenach są to – Plage Monki, Plage Censer bearerzy oraz Rat Ogry. Krasnoludy nie dostają premii ( są i tak dobre :P) ale mogą zawsze stosować Kislev Kontyngent gdzie są takie jednostki.
Bitwa 3 – „Dawna Wiara”Niektórzy z mędrców przechwalają się, że potrafią prześledzić pochodzenie wielu bogów i praktyk religijnych aż do czasów prastarych plemion. Jednak nie ma zbyt wielu świadectw Dawnej Wiary, poza kilkoma zatartymi runami i dziwnymi inskrypcjami. Uważa się, że była to prymitywna forma czczenia natury, aczkolwiek ślady tej Religi nadal są widoczne, jeśli się wie gdzie szukać. Niektórzy uczeni wskazują, że wspólne wątki opowieśći i legend znanych na całym Starym Świecie mogą wskazywać na szeroki zasięg wpływów Dawnej Wiary. Nie da się zaprzeczyć, że na terenie całego Imperium można znaleźć kręgi kamienne, w których podobno składano krwawe ofiary. Większosć kultów odrzuca tę martwą wiarę i usiłuje zanegować wszelkie „ prastare znaczenia” przypisywane monolitom i kręgom. Wiadomo także o magicznych właściwościach niektórych z nich, słyszałem o ekspedycji uczonego z Altdorfu, niejakiego Vorverfa, tuzin wojsk wyszkolonych znakomicie miał ze sobą. Chcieli zbadać takie monolity w Południowym Drakwaldzie, wyprawa okazała się porażką. Zostali zaatakowani przez mutantów Chaosu. Ogniste Kule rzucane przez maga wiatrów Agshy, wynajętego do pomocy w razie napadów zwierzoludzi znikały wśród prastarych monolitów , znikały przelatując nad, inne były wsysane, nawet ze sporej odległości toru lotu kuli od głazów, doprawdy niesamowite. Mówiłem już, że zostali zaatakowani przez mutantów? , o fakt, właśnie mówię, nie przerywaj mi, więc jeden z pocisków ognia zatrzymał się chwilę w magicznym miejscu po czym zawrócił uderzając w żołnierzy. Zostali okrążeni i wycięci w pień, besti było zbyt wiele…
- Albrecht Skwapliwy
Profesor emeritus Uniwersytetu z NulnCentralnie po środku stołu stoją monolity ( będą to makiety obelisków) . Czary ofensywne które wymagają „Line of Sight” ,czyli wszelkie pociski magiczne, nie takie które nie muszą widzieć, oraz nie Master of Wood i Stone i nie treesinging w celu zadania obrażeń, mogą zostać wciągnięte przez monolit. Jeżeli tor ich lotu (po lini prostej od czarodzieja do środka odziału który jest celem) choćby częściowo znajduje się na 15” od Monolitów to na 4+ zostaje wessany. W kolejnej turze (przeciwnika) na 4+ zostaje wypuszczony w losowym kierunku( od podstawki monolitu pełnym zasięgiem, pierwszy cel obrywa i dalej już nie leci), jeżeli nie wyleci to w kolejnych turach już nie wylatuje.
Mam nadzieję że wszystko jasne, w każdym razie uwagi i komentarze miło widziane.
Tabelka Wyników
0-150 – 10:10:
151-300 = 11:9
301-450 =12:8
451-600=13:7
601-750=14:6
751-900=15:5
901-1050=16:4
1051-1200=17:3
1201-1350=18:2
1351-1500=19:1
1501= 20:0
UWAGA:
Za brak rozpiski wydrukowanej w programie AB (lub w wordzie ale ładnie i czytelnie) będą karniaki . Za niewłaściwe zachowanie, brak zasad będzie można dostać kolejne karniaki. Istnieje kategoryczny zakaz spożywania alkocholu!
Wstępnie zgłoszeni: ( OK - znaczy jest rozpiska i nr ID )
1.Niepek
2.Zinczuk OK!
3.Budda
4.Pogodyn
5.Murmandamus
6.Górken
7.Parufka
8.Asfaloth
9.Supeł OK!
10.Tocz
11.Bonczek
12.K(l)ęska
13.Pipen
14.Ostry
15.Motor OK!
16.Taraś
17.Grodzio
18.Bobber OK!
19.Bojo
20.Junior Grodzio
21.Maqza
22.Arecki
23.Rakso OK!