Tak ale muszą wygrać CR.
Przykładowo:
1. gwardziści maja US20 i CR4 (3za ranki i 1sztandar) na wejście i dostają szarżę od kawalerii która ma US10 ale nie miała ani sztandaru ani nic co dawało by im jakikolwiek bonus do CR ale zabili 3 gwardzistów a sami gwardziści nie zabili nikogo. W takiej sytuacji gwardziści wygrywają CR o 2 a ponieważ ich US jest większy to kawaleria automatycznie ucieka (dozwolony jest rzut na LD ponieważ mogą wypaść dwie 1 i wtedy kawaleria stoi dalej < tzw. „Akt szaleńczej odwagi”)
2. gwardziści maja US20 i CR4 (3za rank i 1 za sztandar) na wejście. Dostają szarżę od kawaleri która ma US10 + 1CR na wejście (sztandar) ALE zabija 5 gwardzistów. Gwardziści nie mogą oddać i kawaleria wygrywa CR różnicą 2. Mimo że gwardzistów jest więcej (US15 > US10) to kawaleria nie ucieka wręcz przeciwnie to gwardziści zdają test na złamanie z modyfikatorem -2 do LD
3. w sytuacji remisowej oba oddziały stoją i czekają na next HtH
4. a gdyby była taka sytuacja, że to gwardziści wygrali z kawaleria CR powiedzmy o 1 ale US gwardzistów byłby mniejszy niż US kawalerii to w takiej sytuacji kawaleria zdaje test złamania w normalny sposób z all modyfikatorami do LD (w tym wypadku -1LD)
Ważne jest to kto wygrał CR i kogo jest więcej !! Wszystkie zasady związane ze Strachem i Terrorem są w głównym podręczniku na stronie 51 i 78 (tym z BSP)
Mam nadzieje, że się nie pomyliłem nigdzie ^^ pozdrawiam…