Autor Wątek: Bitwa o Białystok 10-11.08.2008. Turniej na 2250 pkt.  (Przeczytany 1282 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline _CzarnY_

Bitwa o Białystok 10-11.08.2008. Turniej na 2250 pkt.
« dnia: Kwiecień 06, 2008, 09:43:29 pm »


Obywatele! K.G.B. Front Wschodni ogłasza rekrutację ochotników do wyruszenia na wschodnie pustkowia. To zadanie dla najdzielniejszych! Bitwa o Białystok zbliza sie nieuchronnie, dowodztwo wyznaczylo tereny Politechniki Białostockiej jako punkt zbiórki wszystkich ochotników. Ci, którzy wykażą się męstwem, odwagą i zdolnościami taktycznymi mogą być pewni, że ojczyzna o nich nie zapomni!




Turniej odbędzie się w ramach Juwenaliów oraz konwentu EGU – East Games United. W ramach wejściówki każdy uczestnik będzie miał dostęp do licznych atrakcji, przygotowanych przez organizatorów. Będą to m.in.:
-pokazy gier video (PC i konsole)
-pokazy walk w wykonaniu bractw Wikingów i Słowian
-konkursy z nagrodami
-wstęp na koncerty w ramach Juwenaliów i imprezy towarzyszące
-obcowanie z nieskażoną florą i fauną, a także bezpośrednia konfrontacja z królem puszczy - Żubrem

Na terenie konwentu będzie otwarty ogródek piwny i stoisko z jedzeniem - będzie możliwość kupienia pizzy i innych niezbędnych do przeżycia na turnieju fast-foodów.

-Format: 2250 punktów, limited
-Termin: 10-11.05.2008
-Miejsce: Hala sportowa Politechniki Białostockiej (foty)
-Wejściówka: 8zl, ze spaniem (akademiki PB) 23 zł - sala 7 osobowa, lub 33 - sala 2 i 3 osobowa. Klubowicze Frontu Wschodniego - 7 zł.

*Obowiązują zasady 7 edycji wraz z najnowszymi uściśleniami sędziowskimi.
-Dopuszczone armie:
*Wszystkie armie z 7 edycji (Dwarfs, Orcs and Goblins, Empire, High Elves, Vampire Counts)
*Pozostałe armie z 6 edycji
*Storm of Chaos tylko dla armii, które nie mają jeszcze podręcznika do 7 edycji
*Dopuszczone są Chaos Dwarfs oraz Dogs of War
*Można grać Southlandsami oraz liczą się Sacred Spawnings
*City Garizon, Kislev oraz Zombie Pirates of the Vampire Coast dopuszczone
*Gracze wystawiający jednostkę z Kislevu jako Allied Contingent dostają +1DP do ogólnej klasyfikacji, a ci, ktorzy grają tylko tą armią - +3DP. Warunek: oryginalne, albo odpowiednio skonwertowane figurki.

-Zgłoszenia wraz z rozpiską proszę wysyłać na adres front-wschodni@o2.pl , w formacie Army Buildera, lub w excelu.
-Wysłanie poprawnej rozpiski do 7 maja jest premiowane dodatkowymi 3DP do klasyfikacji ogólnej.

Nagrody - bedą i to dobre - dokładne info wkrótce.
Sponsorzy:
-Prezydent Miasta Białegostoku
-WIP, więcej info wkrótce.

Plan Turnieju:

Sobota:
-9.00 – 10.00 – zapisy
-10.00 – 12.30 – I bitwa – „Disco Relax”
-12.30 – 12.45 – przerwa
-12.45 – 15.15 – II bitwa – pitched battle
-15.15 – 15.30 – przerwa obiadowa
-15.30 – 18.00 – III bitwa – „Dobrze posiedzieć przy Żubrze”

Niedziela:
-9.00 – 11.30 – IV bitwa – pitched battle
-11.30 – 11.45 – przerwa
-11.45 – 14.15 – V bitwa – „Nie będzie niczego!”
-14.20 – ogłoszenie wyników

Scenariusze:
W każdej bitwie obowiązuję następująca zasada wystawiania się: gracze rzucają kostkami, osoba która ma wyższy wynik decyduje czy wybiera stronę czy zaczynanie, a także jako pierwsza wystawia swój odział.

I. Disco-relax!
Oddział (koniecznie z muzykiem) wybiera piosenkę, która będzie go zagrzewać do boju na Froncie. Efekty dotyczą tylko oddziału i bohaterów znajdujących się w nim, jeśli bohater opuszcza oddział, traci efekty (opuszcza imprezę). Piosenkę wybiera się przed bitwą, należy ją zapisać na kartce i pokazać przeciwnikowi, gdy ten już dokona wyboru. Kliknij nazwę piosenki, aby poczuć klimat turnieju!
a)Jesteś szalona  - oddział dostaje frenzy i podlega zasadzie Stupidity.
b)Czarne oczy - insane courage na każdym dublecie.
c)Co Ty mi dasz - możesz zabrać jeden punkt z Ws,Bs,S,T,I,Ld dla wrogiego oddzialu rank&file i dodać go swojemu oddziałowi.
d)Niech żyje wolność - Niech żyje wolność - oddział zawsze maszeruje, nawet jeśli w 8 calach jest przeciwnik, w 12 calach nie ma Generała lub w 6 calach Wampira (Vampire Counts), lub gdy normalnie nie może maszerować (armia Tomb Kings).
e)Będziemy robić to na sposobów różnych sto - mag, jeśli jest w oddziale, może używać lore'a Slaanesha.
 f)Straciłaś cnotę - oddział traci jednego wounda, ale zyskuje odporność na fear i na panikę.
g)Zostajemy do końca - +150 VP, jeśli na koniec bitwy oddział przeżyje i ani razu nie będzie musiał uciekać.
h)Spadająca gwiazda - Champion odziału z muzykiem dostaje Bound Spella z czarem Comet of Cassandora z Lore of Heavens. Jednakże Spadająca Gwiazda nie jest tak mocna jak oryginał i zadaje tylko 2d6 hitów z siła 3. Bound Spell ma power level 4 i po każdym jego użyciu należy rzucić kością. Jeśli wypadnie 1 lub 2, moc Bound Spella kończy się i nie można więcej go używać.
 
II. Dobrze posiedzieć przy żubrze.
Po stole (zaczynając od środka) porusza się kapsel po Żubrze, 3d6 cali w każdej turze, kierunek wyznaczany scatterką. W promieniu 6 cali od niego każdy model dostaje dodatkowego warda na 5+. Jeśli ma już takiego, to na 4+. Jeśli ma na 4+, to ulepsza go do 3+. Jeśli ma już na 3+ to nic nie dostaje, bo to by było przegięcie ;).

III. Nie będzie niczego.
+3 duże punkty za wyczyszczenie stołu.

Podczas bitwy można zdobyć 2250 punktów za armię wroga oraz dodatkowo po 100 punktów za zdobycie każdej z czterech ćwiartek, zabicie generała oraz zdobycie sztandarów (w tym sztandaru armii).

Progi punktowe:

Różnica: Wynik:
0-249 - 10:10
250-499 – 11:9
500-749 – 12:8
750-999 – 13:7
1000-1249 – 14:6
1250-1499 – 15:5
1500-1749 – 16:4
1750-1999 – 17:3
2000-2249 – 18:2
2250-2499 – 19:1
2500+ - 20:0

Na turnieju nie obowiązuje wymóg pomalowanej armii, można używać proxów (ale do granicy przyzwoitości, pownny mięć przynajmniej adekwatne podstawki), jednakże posiadanie pomalowanej i spełniającej WYSIWYG armii będzie hojnie punktowane.

Ocena hobbystyczna (maksymalnie 38 pkt):
*Test wiedzy – 10 pkt
*Ocena malowania:
-armia niepomalowana – 0pkt
-armia pomalowana tragicznie (przysłowiowe "3 kolory") - 3 pkt
-armia pomalowana – 7pkt
-Masterclass – 10pkt
Sędziowie mogą i powinni przyznawać oceny pośrednie.

*Konwersje:
-brak – 0pkt
-nieliczne – 1pkt
-spora częśc armii skonwertowana – 3pkt
-ponad połowa armii skonwertowana – 5pkt
*WYSIWYG (zgodność wyposażenia figurki z rozpiską):
-brak – 0pkt
-brak WYSIWYGU lub nieliczny WYSIWYG, ale posiadanie modeli ze swojej armii – 1pkt
-Większość armii posiada WYSIWYG – 3pkt
-Cała armia posiada WYSIWYG – 5pkt.
*Podstawki:
-brak zrobionych – 0pkt
-zrobione, ale nie w całej armii – 1pkt
-zrobione w całej armii – 3pkt
-zrobione w całej armii plus zrobione Movement Traye – 5pkt
*Przygotowanie do gry – posiadanie Army Booka, kostek, miarki itd. - 3pkt

Dodatkowo do zdobycia są 3 punkty za wysłanie poprawnej rozpiski do 07.05.2008r. oraz punkty za wystawianie Kislevu (patrz wyżej).

Ogółem do zdobycia są 144 punkty.

ZGŁOSZENI:
aktualna lista jest tu: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=9135

 

anything