Autor Wątek: 3CITY HERESY - MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008  (Przeczytany 34889 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pajak

3CITY HERESY - MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« dnia: Maj 16, 2008, 09:07:23 am »
Nowo powstałe Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych SPIDER ma przyjemność zaprosić na turniej klasy MASTER: "3city HERESY", który odbędzie się w dniach 21-22.06.2008 w Gdyni.
Szczegóły zakwaterowania i lokalizacji turnieju:

Turniej odbędzie się w:
YMCA
81-346 Gdynia
ul. Żeromskiego 26

Wpisowe: 30 zł (10 zł na konwent + 20 zł przy rejestracji na turniej)

Nocleg:
Na karimatach na sali turniejowej
lub w szkole naprzeciwko
Niestety prysznice to dodatkowe 5 zł (raz za całe 2 dni)
Będą materace ale nie wiadomo czy starczy ich dla wszystkich

GŁÓWNYM KOORDYNATOREM turnieju jest Jaromir "Iron Jaro" Waluszewski

1. Armie:
- 1666 punktów;
- zbudowane wg. SFOC
- Każdy gracz na turnieju ma możliwość posiadania dwóch rozpisek (obie muszą być tej samej armii. Nie mozna w dwoch roznych rozpiskach uzywac zasad zmieniajacych kompozycje armi, marines muszą mieć te same traity, IG te same doktryny, a DE muszą być 2x WC lub 2x Cabal, nie mozna uzyc np. Jednej rozpy na Samaelu a jednej na Belialu aczkolwiek mozna posiadac dwie na tym samym lub na obydwoch).
 - Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.

2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Imperial Armor, Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy).
- dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines) UWAGA: jednostki/pojazdy wystawiane na zasadach Imperial Armour MUSZĄ być reprezentowane przez oryginalne modele bądź stosowne, dobrze wykonane konwersje; Jednostki z Imperial Armour WYMAGAJĄ akceptacji sędziego.
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni (z wyjątkiem Samaela i Beliala);
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities, Gargantuan Creatures ;
- można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

Rozpiski i wszelkie z nimi związane wątpliwości należy przysyłać na adres 3cityheresy @ gmail.com . Gracze, którzy wyślą zgłoszenie do dnia 11.06.2008 i rozpiski do dnia 15.06.2008 r. otrzymają premię 5 pkt turniejowych. Po terminie 11.06.2008 r. nie gwarantujemy udziału w imprezie. Ilość miejsc ograniczona jest do 66 – decyduje kolejność zgłoszeń

3. Podczas turnieju obowiązuje zasada rozbicia: za sprowadzenie armii przeciwnika poniżej 25% początkowego stanu figurek gracz otrzymuje +300 VP. W przypadku obopólnego rozbicia nikt nie otrzymuje bonusowych punktów.

4. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

5. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

6. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali (2331:0 vp.). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

7. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

8. Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
SĘDZIĄ GŁÓWNYM jest Jan Cieślicki ASMODEAN

9. Stoły 60x48

10. W czasie turnieju zostanie rozegranych 5 bitew

11. Ocena WYSYWIG i malowania:

Wszystkie modele muszą byc pomalowane przynajmniej trzema kolorami, a podstawki co najmniej jednym. Jeśli w armii będzie znajdował się chociaż jeden model pomalowany mniej niż trzema kolorami[np. sam podkład], gracz otrzyma 0 punktów za całą ocenę malowania łącznie z konwersjami, rozróżnieniem oddziałów i podstawkami.

Wysywig:
Wysywig jest obowiązkowy i sędziowie mogą nie dopuścić armii nie posiadającej pełnego wysywigu lub w wyjątkowych sytuacjach jedynie ukarać punktami ujemnymi (do -10 pkt)

Malowanie i konwersje:
W sumie 20 pkt.

MALOWANIE [0-7 pkt]

0 pkt - cała armia pomalowana 3ema kolorami
2 pkt - dodatkowo niektóre modele są wycieniowane
4 pkt - nieliczne modele nie są wycieniowane
7 pkt - armia jest pomalowana z dbałością o szczegół, a wszystkie modele są wycieniowane

KONWERSJE [0-5 pkt]

0 pkt - brak konwersji
1 pkt - kreatywne sklejenie modeli[np. pozmieniane główki lub elementy]
2 pkt - zmiany pozycji ciała modeli wymagające przeróbek oryginalnych części[np. rozciecie i łączenie kilku oryginalnych elementów, zmiana luf broni itp.]
3 pkt - użycie masy modelarskiej lub innych materiałów modelarskich, nie licząc uzupełniania luk w modelach[plasticard, wyrzeźbione elementy takie jak np. purity seals, habity, futra, włosy]
4 pkt - większa część armii ma widoczne konwersje z użyciem technik opisanych powyżej
5 pkt - nieliczne modele nie są skonwertowane, pozostała część armii skonwertowana na wysokim poziomie

KLIMAT ARMII [0 - 3 pkt]

0 - 3 pkt - subiektywna ocena sędziego[pomysłowość, niekonwencjonalne wykorzystanie modeli]

PODSTAWKI [0 - 3 pkt]

0 pkt - większość podstawek nie jest pomalowanych lub są pomalowane jednym kolorem
1 pkt - wiekszość podstawek jest pokrytych trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
2 pkt - na wiekszości podstawek użyto kilku rodzajów pokrycia[np.
wycieniowany piasek+trawka], brak podstawek niepomalowanych lub pomalowanych tylko jednym kolorem
3 pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp], brak podstawek niepomalowanych lub pomalowanych tylko jednym kolorem

OZNACZENIA ODDZIAŁÓW [0 - 2 pkt]

0 pkt - występują oddziały nieoznaczone które można pomylić z innymi[np.
dwa tactical squady o identycznym malowaniu]
1 pkt - występują cechy pozwalające rozróznić oddziały[np. cyfry na naramiennikach]
2 pkt - oddziały można rozróżnić na pierwszy rzut oka bez potrzeby udzielania wyjaśnień przez właściciela

12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 233 10 - 10
234 – 466 11 - 9
467 – 699 12 - 8
700 – 932 13 - 7
933 – 1165 14 - 6
1166 – 1398 15 - 5
1399 – 1631 16 - 4
1632 – 1864 17 - 3
1865 – 2097 18 - 2
2098 – 2330 19 – 1
2331+ 20 - 0

13. Dodatkowe punkty turniejowe:
0-10 pkt – test wiedzy świata W40k
3 pkt – historia armii – subiektywna ocena sędziego – 0 pkt albo 3 pkt
0-5 pkt FAIR PLAY – po każdej grze zawodnik może dać przeciwnikowi 1 pkt Fair Play. Punkty te można przyznawać tylko tuż po zakończeniu bitwy przed oddaniem karty gracza, PRZED losowaniem następnej tury. Po ostatniej bitwie punkty Fair Play można dać TYLKO przed oddaniem karty gracza z wynikiem bitwy.
5 pkt – przesłanie rozpiski do 15.06.2008 do godz. 24.00

14. Scenariusze

1. Wichrowe wzgórza
Rozstawienie: dłuższe krawędzie do 12 cali w głąb
Specjalne zasady: Deep Strike, Infiltracja, Tornado, Dusk & Dawn
Objective: Wszystkie scoringi z modelem w 6 calach od środka dają dodatkowe victory pointy równe swojemu kosztowi
Tornado: 2 ordenance blasty sa umiejscowione 24 cale od wszystkich krawędzi stołu i reprezentują trąby powietrzne.
Na początku tury KAŻDEGO gracza (przed Deep Strikiem) blasty scateruja 2k6 w kierunku wskazanym przez strzałkę (mała strzałka na hitcie) Jeśli znacznik przesunie sie przez, lub skończy ruch na, jakiejś jednostce oddział ten ruszany jest k6 cali w losowym kierunku (pojazdy wybierają orientacje po ruchu). Przesuniecie takie traktowane jest jak konsolidacja, nie jako ruch (wiec oddziały mogą później strzelać z ciężkich broni a pojazdy/jumppacki/motory nie musza rzucać za trudny teren) i może doprowadzić do walki wręcz. Tornado nie przesuwa oddziałów juz związanych w walce wręcz, traktowane jest jak trudny teren, nie blokuje LOS ale daje covera 5+, gdy sie przez nie strzela.
Uwaga! Tornado samo może wyskaterowac za stół, jednak nie może wypchnąć niczego za stół! Po prostu przesuń modele na krawędz.

2. Secure and Control – Infiltration, Dusk and Dawn

3. Take and hold (rozstawienie i cele misji)
deep strike, inflitration, I i II tura night fight,
Dodatkowa zasada Szwedzkie rezerwy:
Gra trwa 8 tur

Szwedzkie rezerwy: Na stole zaczynają jedynie jednostki z zasadą scout. Reszta armii zaczyna grę w rezerwach i wychodzi w: 2 turze (połowa armii – zawsze zaokrąglając sloty w górę), 3 turze (1/4 armii – czyli połowa tego co zostało, zawsze zaokrąglając sloty w górę), 4 turze (reszta armii).

Szczegółowe zasady rezerw w Szwedzkich Rezerwach:
Detailed process of rolling for reserves (only for those who like complicated details;P):
-Turn 2, count all units in reserve, divide FOC slots by 2 rounding up which gives you number X, then roll a die for each FOC slot, on a 4+ they are available. Stop rolling when you reach number X FOC slots available. Keep rolling for the FOC slots in reserve in turn until you reach number X FOC slots available. Always roll for each slot in the same order.
-Turn 3, count all FOC slots in reserve, divide by 2 rounding up which gives you number Y, then roll a die for each FOC slot, on a 3+ they are available. Stop rolling when you reach number Y FOC slots available. Keep rolling for the units in reserve in turn until you reach number Y FOC slots available.
-Turn 4, all units in reserves are available. The same is true for the later turns if some wargear has been used to delay the reserves so far.

4. Dawn assault (cleanse – rozstawienie i cele misji) – I tura Night Fight, Deep Strike,

5. Seek and Destroy – Deep Strike, Infiltration, Dusk and Dawn,

Sobota:
 9:00 - 10:00 Zapisy
10:00 - 12:30 I Bitwa - Wichrowe wzgorza
12:30 - 15:00 II Bitwa - Secure and Control
15:00 - 16:00 Przerwa
16:00 - 18:30 III Bitwa - Take and hold
19:00 - ???? Players Party

Niedziela:
 9:00 - 11:30 IV Bitwa - Dawn assault
11:30 - 14:00 V Bitwa - Seek and Destroy
14:30 Ogloszenie wynikow i rozdanie nagrod




« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2008, 11:17:01 am wysłana przez Eman »
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline afruniu

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2008, 10:00:33 am »
pająku, a na ile punktów? chociaż w przybliżeniu
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline pajak

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2008, 10:09:01 am »
w poniedziałek naprawdę będzie wiadomo.. najprawdopodobniej bardzo Was zaskoczymy.. a ogólnie pkt w przedziale 1500-1800
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline afruniu

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2008, 10:16:20 am »
zaskakujcie! zaskakujcie! :shock: :D
to ja się już zgłaszam! Narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Wołek

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2008, 01:39:46 pm »
wiem że coś tam z salą ale połowa lipca była by lepsza  ;-)
Ale pewnie wpadnę  ;-) Ale jak zakażecie 2x takiego samego hq to co mam brać jakąś plewę bez katarynki  :lol:
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline Zly

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 18, 2008, 09:53:20 pm »
wiem że coś tam z salą ale połowa lipca była by lepsza  ;-)

Skoro tak Ci się podoba połowa (druga ) lipca to trzymaj kciuki za nas  ;-) ;-) ;-)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline karlvant

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 18, 2008, 10:03:16 pm »
To znaczy za czym dokładnie trzymać kciuki?

Offline krawat

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 19, 2008, 12:09:24 am »
w czerwcu postaram sie przyjechac na turniej moze z osoba towarzyszaca, ale chyba pociagiem :)
ZAPINAMY

Offline Perzan

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 119
  • Total likes: 0
  • Wściekły. Perzan.
    • Hortwerth.com
Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 19, 2008, 07:34:21 am »
w czerwcu postaram sie przyjechac na turniej moze z osoba towarzyszaca, ale chyba pociagiem :)

Z całym szacunkiem, przykuj się kajdankami do walizki i przyklej bilety do portfela, a portfel do skóry na piersi.


Poland: owning bitches since 966.

Offline krawat

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 19, 2008, 09:35:32 am »
tylko musze sie jeszcze upewnic czy nie bedzie przypadkiem jakiegos sparingu arki gdynia z crakovia np. ;]
ZAPINAMY

Offline Kris

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 19, 2008, 10:53:36 am »
arki gdynia z crakovia np. ;]
O ten akurat się nie musisz martwić, bo to mecz przyjaźni :D
Pogłoski o mojej śmierci są przesadzone

Offline Zly

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 19, 2008, 11:51:26 am »
To znaczy za czym dokładnie trzymać kciuki?

Żeby miejscówa którą mamy na 90% wypaliła na 100%;-)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline pajak

Odp: MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 19, 2008, 12:50:26 pm »
wrzucilem projekt regulaminu.. zapraszam do szybkiej dyskusji (do końca maja chcielibyśmy zamknąć wszelkie szczegóły regulaminu)
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline Jezo

Odp: 3CITY HERESY - MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 19, 2008, 01:08:34 pm »
ciekawe, niestety moj wyjazd na 99% nie dojdzie do skutku z powodu sesji (chyba ze zamkne sesje przed tym terminem)
nie wiem tylko jaki jest senst robienia 2 rozpisek kiedy przeciwnik zawsze wybierze ta slabsza (z jego punktu widzenia oczywiscie...) moglby mnie ktos oswiecic?
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Wosho

Odp: 3CITY HERESY - MASTER TRÓJMIASTO 21-22.06.2008
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 19, 2008, 01:20:30 pm »
Ty wybierasz jedną ze swoich a on jedną ze swoich ;)
Chyba :)