witam wszystkich,
czas na kilka odpowiedzi. cieszymy się, że gracze poruszają tak wiele kwestii. to nam pozwoli dostrzec i wyklarować wiele sytuacji przed turniejem, co bez wątpienia przełoży się na jego płynność i spokojny przebieg.
biorąc pod uwagę opinie i uwagi graczy pojawiające się w tym temacie, przetrawione w ogniu wewnętrznych dyskusji, w celu zachowania konsekwencji i spójności regulaminu, podjęto decyzję, iż armia jednego z graczy nie korzysta z dobrodziejstw zasad specjalnych armii drugiego partnera, i vice versa.
Zatem armia partnera nie korzysta z dobrodziejstw np. hooda, mocy psychicznych, artefaktów, naprawiania pojazdów przez Tech Marina itp.
Ponad to, niedopuszczone są sytuacje, by w celu osiągnięcia jakichkolwiek korzyści zaszarżować, ostrzelać lub potraktować mocą psychiczną armie partnera.
Wracając jeszcze na moment do null zona, w sytuacji którą wymienił yedli (Inv przy "1" na D-weaponie), przeciwnik przerzuca udanego inva.
chcielibyśmy zaznaczyć, iż wiele pojawiających się uwag miała logiczne uzasadnienie, i spotykały się na tej płaszczyźnie z naszym oczywistym zrozumieniem i uznaniem. jednak, podkreślę to raz jeszcze, by uniknąć zaskakujących sytuacji i ewentualnych nieporozumień oraz zbędnych dyskusji dlaczego jedne rozwiązania są niedopuszczane, skoro drugie są, postanowiliśmy przyjąć rozwiązanie "brzytwy",
w myśl tego, jak to powiedział pewien szanowany członek naszego lokalnego środowiska, "to gracze powinni się kombinować, a nie armie".
natomiast jeśli Wam przyjdzie coś jeszcze na myśl, prosimy śmiało pytać. im więcej wytłumaczymy sobie teraz, tym lepiej uczestnicy przygotują swe armie, a sędziowie będą mieli mniej roboty w tym zakresie w trakcie turnieju.
co do HQ u SW i BT wypowiemy si wkrótce.
narka