Kill la kill - bardzo fajnie się oglądało przez wzgląd na styl rysowania i w szczególności na motor całej serii czyli - Mankanshoku Mako, a te jej kibicowanie samej sobie do lusterka pokonało mnie
. Przyznaje też, że po pewnym czasie trochę adrenalina serii przygasła i brakowało tego czegoś, ale seria dzielnie broni się bohaterami i jeśli ktoś lubi rysowanie w stylu TTGL z komediowym akcentem i nie haczą mu rysowane cycki to śmiało może oglądać. 8/10 do pewnego momentu potem 7/10
Log Horizon - według mnie bardzo solidna seria wciągająca bez reszty. Z najgorszym możliwym zakończeniem tzn. rozszerzenie fabuły na szeroki horyzont, zrobienie dużo smaczków i ciekawostek, i zakończenie ze względu na brak materiału na dalszy ciąg. Nota na drugi sezon jest dość zaskakująco niska i w sumie żeby nie polecanka znajomego "obejrzyj SAO i Log Horizon' pewnie bym się nie zabrał. jednak takie motywy spodobały mi się dość bardzo. Jeśli chodzi o bohaterów to nie miałem jakiegoś ulubionego, a bardziej wszyscy go tworzyli , 8,5/10
---
Psycho pass 2 + movie - kontynuacja pierwszej serii, ten tytuł mocno mi podszedł. Są bardzo dobrzy bohaterowie ciekawa historia i do tego genialna muzyka z endingu, która pod koniec odcinka idealnie wpasowuję się w ostatnie sceny odcinka i miażdży oglądającego po całości
. Kupiło mnie i ciężko przestać oglądać następne odcinki. Fakt faktem jest trochę głupawek, ale można przymknąć oko i cieszyć się resztą. 9/10
A Letter to Momo - tutaj oglądając uświadomiłem sobie, że kompletnie zapomniałem o tym rodzaju klimatu/historii. Mam na myśli ten rodzaj grafiki, takie jak by wyważenie i rodzaj historii powoli wciągający widza. Fajnie co jakiś czas obejrzeć coś takiego dla odskoczni. 8/10
Working!!! - trzeci i prawdopodobnie ostatni sezon losów pracowników Wangarii. Seria na pozór taka sobie, ale ma fajne elementy takie jak Yamada - yamada world
, czy losy sióstr Takanaschiego + Popura. Trzeci sezon bardzo dobrze zakończa serie łącząc dane osoby. 7,5/10