Autor Wątek: Pytania:o czar przyzwania i walkę.  (Przeczytany 2397 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hussar

Pytania:o czar przyzwania i walkę.
« dnia: Październik 13, 2009, 03:54:44 pm »
Witam wszystkich!
Mam kilka luźnych pytań na temat gry,może mi pomżecie/wytłumaczycie.
Po pierwsze,mam maga Jo...tego co go uwolniłem.Wcześniej dysponowałem Gladys jako jedynym wsparciem magicznym,ale gdy zauważyłem, że po "dopakowaniu"(szata+pierścień) mag ma 76 many,a gladys 20 mniej,postanowiłem sie z nią rozstać i już raczej sie nie pojawi w drużynie.Mogłem "nowego" nauczyć niedostępnych od tej pory czarów,w tym przyzwanie szkieleta..tu dochodze do sedna...do poziomu +11 na pasku(ogólny poziom postaci 11,wyuczona umjejętność w 13),przyzwany szkielet jest silny,zadaje naprawdę mocne ciosy,gdy wskoczyłem na poziom 12,automatycznie moglem podnieść umiejetność na pasku do +12..i tu niespodzianka,przyzwany szkielet jest juz słaby,bardzo szybko pada.Wtedy staje się on magiem,25 many,ale co z tego jak nie zauważyłem, żeby kiedykolwiek czarował,do tego wchodzi do akcji na pierwszą linie(nie można go zatrzymac,kierować..jak to szkielet) i skutek wiadomy..Co można z nim zrobić, żeby zaczął czarować,przecież na coś ma tą mane :-?.

Z innej beczki...dopiero teraz zauważyłem, że umjejetność "cios gniewu' jest zarezerwowana dla dwuręcznych mieczy(gram wojem miecz+tarcza),czy naprawdę ten atak jest tak dobry w stosunku do innych?trochę sie napaliłem na niego,a tu zawód :sad:.Warto teraz zacząć pakować w miecze 2H?2H rozwinięte na 2...jędnoręczne na 21.
Przypakować doświadczenie mogę podczas wędrówki po mapie(z lokacji do lokacji wczytują się czasami walki).Najlepsze były na trasie moorbridge-ferdok+45 na jednym wejściu...10 wejść i już 450pkt.
Ostatnio obserwuje zadawane obrażenia i co?Główna postać-siła/odwaga/budowa 18+18(19)+18,miecze 1H-21 pkt.,1k+7 i zdaje mniej od łuczniczki,która zmuszona jest czasami walczyć w zwarciu-18/17/17/ szable 1H-15/1K+6..WTF?!
Generalnie moja drużyna jest taka narazie:
ja:woj-1H+tarcza+kowal-styl ofensywny
drugi taran to Tarldar-2H-styl defensywny i umiejętności społeczne( np:etykieta)
mag-Josn(?) -magia uzdrawiająca/oczyszczjaca/dodaje budowę sobie,zwinność innym,styl defensywny,czar otwieranie skrzyń/alchemia i ofensywne
łuczniczka-Rhulana,zielarstwo,oprawianie zwierząt/łuczarz


Offline Ferreto

Odp: Pytania:o czar przyzwania i walkę.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 13, 2009, 06:10:06 pm »
W kwestii szkieletu,to obawiam się,że zmusić go do czarowania nie jesteś w stanie.Tak to już jest z przywołańcami,że robią co im się podoba,co czasem bywa wkurzające.Osobiście polecam przywoływać szkielet jedynie do 11 poziomu,jako wojownik zwyczajnie sprawdza się lepiej.
To że w opisie napisano,że cios gniewu jest najsilniejszy,to ... sobie napisali.Osobiście za najsilniejszy uważam "zabójcze pchnięcie" - co prawda tu mamy tylko mnożenie obrażeń x2 a nie x3 ale za to ignorujemy pancerz,zadajemy 2 rany i mamy większą szansę na trafienie.Mówiąc krótko - jak trafisz na silnego mocno opancerzonego przeciwnika,to będziesz musiał sobie pomachać.Zabójczym pchnięciem 2-3 ciosy i takiego przeciwnika nie ma,nie wspominając,że już po pierwszym jego statystyki idą ostro w dół.Jedynie w przypadku przeciwników niewrażliwych na rany się to nie sprawdza.
Co prawda znajdziesz tu osoby ceniące sobie miecz dwuręczny,ja jednak zaliczam się do osób preferujących broń jednoręczną + tarczę,z racji lepszej defensywy bardzo przydatnej przy walkach z przeważającą liczbą przeciwników.Dlatego tym bardziej uważam,że przerzucanie się na obecnym etapie gry na 2h jest bezcelowe.