Najpier czego nie uwalacie:
Gwardia
3 hydry, manticora/colossus/medusa/jakis leman, vendetta, w pizd chimer - strata w sile ognia uwzgledniajac limit punktowy:
Zadna
BA
Baal, Pred, typhoon, attack biki, Vinda, Devki, solidne troopsy z LR w opcjach - strata w sile ognia uwzgledniajac limit punktowy:
Zadna
Wilki
6 fangów, Pred, Typhoon, Cyklon tropps, Razory, solidne troopsy melta na melcie - strata w sile ognia uwzgledniajac limit punktowy:
Żadna.
A teraz:
DE
papierowe troopsy nie nadrobia zmniejszenia liczby wielostrzalowych pojazdów do 1/3
Orks
bo to ich wina ze maja dwie jednostki strzelajace - buggie i loota, nie? i ze te ciecie uniemozliwiaja zbudowanie strzelajacych orkow? a pozostale pozbawiaja fire supportu? jak wyglada odciecie ich od dwoch waznych jednostek na tle smiesznych ograniczen sw/ba/ig?
WH
ale wiecie ze Exo to jedna z nielicznych zalet tej armii? co poza exo moze sie strzelac z powyzszymi armiami?
Necrons
chyba nic nie musze pisac, nie?
Tyrki
jedyna jednostka strzelajaca to hive guardzi, tropy sa wisienka na torcie, nie maja zasiegu. Jak jeden oddzial hive guardow ma strzelac sie z powyzszymi wymaksowanymi armiami? kurde dajcie tyrkom chociaz sporting chance, zamiast jebac ich w krocze na dzien dobry.
vladdi