Autor Wątek: Patrole Infinity w Wrocławiu  (Przeczytany 2118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline blackout_sys

Patrole Infinity w Wrocławiu
« dnia: Maj 30, 2011, 08:27:50 pm »
Patrol Infinity


Zapraszam wszystkich na Patrole Infinity, które odbywają się w Wrocławiu w sklepie Bolter przy ulicy Sokolniczej 7/17 pawilon 32, w każdą środę. Każdy patrol trwa w godzinach 16:30-19:30.


REGULAMIN



1.     Organizacja patrolu
a.     Start 16:30. Koniec 19:30.
b.     Wejściówka 5 zł.
c.     Gramy 3 bitwy. Każda po 50 min lub 4 tury plus 5-ta na 14+.
d.     Bitwy rozgrywane są w formacie 150 punktów, 3 S.W.C.
e.     Wyniki w Małych Punktach podawane są sędziemu/pracownikowi sklepu Bolter, gdy ten ogłosi koniec bitwy. Wyniki przyniesione ponad 1 minutę po czasie równoważne są z wynikiem 0:0.
f.       Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
g.      Można wystawiać najemników.
h.      Zabronione jest wystawianie T.A.G.ów.
i.        Maksymalny koszt pojedynczego modelu to 50 punktów.
j.        Maksymalnie jeden model na trzy, może posiadać broń specjalną (niezerowy koszt S.W.C.). Np.: wystawiamy 6 modeli – 2 z nich mogą mieć broń specjalną.
k.      Jako broń specjalna traktowany jest każdy ekwipunek kosztujący punkty S.W.C. – HMG, Missile Launcher, Hacking Device, Forward Observer, Auxbot itp.
l.        Do limitu modeli z niezerowym kosztem S.W.C. nie wlicza się porucznik, jeżeli nie posiada on broni specjalnej. Np.: przy 3 modelach można wystawić porucznika Bagh-Mari z Combi Riflem, kosztującego 1 S.W.C. oraz fizyliera z HMG. Nie jest możliwe wystawienie porucznika Bagh-Mari z HMG i innego modelu z bronią specjalną.
m.      Każdy punkt armii ponad 150 to -1 DP. Rozpiski z S.W.C. ponad 3 punkty nie będą dopuszczone do gry.

2.      Wymagania
a.     Każdy gracz musi posiadać czytelną pisemną rozpiskę swojej armii oraz statystyki uzbrojenia modeli.
b.     Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c.     Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza nie posiadającego odpowiedniej podstawki. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.

3.      Obostrzenia
a.     Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b.     Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych – wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rasą, typem –  np. HI, opancerzeniem. Należy o tym poinformować przeciwnika przed bitwą.
c.     Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d.     Za zgodą przeciwnika możliwy jest niepełny WYSIWYG, tzn. można model danego rodzaju wystawić jako ten sam typ modelu ale z innym uzbrojeniem, np. Fusilier z Combi Rifle jako Fusilier z HGM.
e.     Modele muszą być sklejone, ale nie muszą być pomalowane.
4.      Punktacja
a.     Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
b.     Każde 0,5 punktu S.W.C. zabitego modelu to 5 Małych Punktów.
c.     Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
Różnica    Wygrany    Przegrany
0 - 50           3                3
51 - 100        4                2
101 - 155      5                1
156+            6                 0
d.       Dodatkowe Duże Punkty można uzyskać/stracić w  następujący sposób:
i.    Pomalowane co najmniej 75% armii 2 DP
ii.    Przyniesienie na patrol makiet 0-2 DP
iii.    Brak pisemnej rozpiski -5 DP
iv.    Brak miarki i/lub kostki -1 DP
v.    Każdy punkt armii ponad 150 -1 DP