trawa

Autor Wątek: Event Infinity Wrocław - 24 IX 2011  (Przeczytany 3891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline blackout_sys

Event Infinity Wrocław - 24 IX 2011
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 12:19:55 am »

Cytuj
Event Infinity - HEAVY GEAR
Witam wszystkich i zapraszam na wrześniowy Event Infinity, który odbędzie się 24 września w sklepie Bolter przy ulicy Sokolniczej 7/17 pawilon 32, 24 września 2011r. (sobota).


Hasłem przewodnim wydarzenia jest HEAVY GEAR - stawiamy na ciężką piechotę, roboty i działa wielkiego kalibru!


Poniżej rozkład jazdy wydarzenia. Nie jest to turniej z nagrodami, tylko zabawa dla zabawy, więc bez ostrego regulaminu - ale z zachowaniem wszelkich zdroworozsądkowych norm ;) Również dokładna rozpiska godzinowa mija się z celem, bo życie zawsze plany wszelkie weryfikuje :P
Najważniejsza jest kolejność atrakcji: miniturniej, a następnie cooperative równolegle z mega bitwą.


ROZKŁAD JAZDY I REGULAMIN




1. Organizacja eventu
a. Start o 10:15.
b. Miniturniej scenariuszowy – maksymalnie 8 osób.
c. Dwóch najlepszych graczy miniturnieju rozegra fabularny scenariusz cooperative przeciwko NPCom (sędzia).
d. Mega bitwa 2x2 po 200 punktów na osobę.
e. Rozgrywki towarzyskie podczas trwania eventu.
f. Nauka grania Infinity (100 punktów) od podstaw / nauka advanced rules – HI, hakerzy, bronie specjalne itp.
g. Konkurs na makietę.
h. Konkurs na scenariusz.


i. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
j. Można wystawiać najemników.
l. Każdy gracz zobowiązany jest do wystawienia przynajmniej jednego T.A.G.a oraz jednostki HI. W przypadku braku T.A.G.a należy wystawić przynajmniej 2 jednostki HI.
m. Mega bitwa rozgrywana jest w formacie 200 punktów, 4 S.W.C. Każdy gracz ma obowiązek wystawić 2 jednostki HI (albo jednego T.A.G.a).
n. Bitwa cooperative rozgrywana jest również w formacie 250 punktów, z uwzględnieniem obostrzeń o T.A.Gu i HI.


2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać czytelne dwie pisemne rozpiski każdej swojej armii – jawną i niejawną, oraz statystyki uzbrojenia modeli.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci modeli. Oznaczenia FA nie są wymagane ale zdecydowanie zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez „barki” modelu. Wszelkie ew. wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
e. Każdy gracz musi przynieść przynajmniej jedną makietę na Event! Minimalne wymiary makiety to 6”x 6”x 6”.


3. Miniturniej scenariuszowy
a. W miniturnieju wziąć udział może maksymalnie 8 osób. Przygotowane będą 4 scenariusze, których detale zostaną ujawnione tuż przed grą. Nie będzie wymagane specjalne składanie rozpiski, ale przypominam o haśle Eventu - żeby nie było płaczów "Dlaczego nie wystawiłem więcej HI?!" :>
b. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów, 6 S.W.C.
c. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
d. Każde 0,5 punktu S.W.C. zabitego modelu to 5 Małych Punktów.
e. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica ____Wygrany __Przegrany
0 – 90 ______4    ________4
91 – 130 ____5    ________3
131 – 190 ____6    ________2
191 - 250 _____7 _________1
251+ _________8 _________0


4. Bitwa cooperative
a. Dwóch najlepszych graczy z miniturnieju rozegra wspólnie scenariusz przeciwko sędziemu.
b. Obie osoby składają rozpiskę na 250 punktów.
c. Pamiętamy o haśle Eventu - HEAVY GEAR!


5. Mega bitwa
a. Bitwa po 2 graczy na stronę, każdy gracz składa rozpiskę na 200 punktów.
b. Tuż przed bitwą zaprezentowany będzie scenariusz rozgrywki.


6. Nauka gry Infinity
a. Nauka podstawowych zasad po 100 punktów na stronę.
b. Nauka zasad zaawansowanych - hakerzy, ciężka piechota i bronie specjalne.


7. Konkurs na makietę
a. Maksymalne wymiary makiety to 8” x 8” x 10” (szerokość x długość x wysokość).
b. Tematyka prac:
i. Winda orbitalna
ii. Laboratorium / Fabryka klonów
iii. Artefakt Combined Army – tutaj całkowicie puszczamy wodze fantazji. Mile widziane wszelkiego typu portale, gwiezdne wrota czy inne zderzacze hadronów.
c. Obowiązkowa makieta może być wystawiona w konkursie na makietę.


8. Konkurs na scenariusz
a. Wymagany opis fabularny scenariusza i zasady.
b. Maksymalna objętość scenariusza – 2 strony A4 zasad + 2 strony A4 opisu fabularnego. Rysunki, mapy, grafiki nie wchodzą do limitów.
c. Scenariusz powinien posiadać własne zasady dobierania oddziałów graczy, np. gracz A musi wystawić 4 jednostki MI i 2 REMy, gracz B jednego T.A.G.a.

Offline blackout_sys

Fotorelacja z Eventu Infinity 24 IX 2011
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 27, 2011, 04:27:18 pm »

24 września 2011 w Bolterze odbył się drugi już Event Infinity - tym razem z hasłem przewodnim Heavy Gear. Na stołach królowały T.A.G-i oraz ciężka piechota.


Dziękuję wszystkim za przybycie i dobrą zabawę. Wszystkich, których Event ominął zapraszam do oglądania zdjęć i plucia sobie w brodę :wink:


Biohazard
Żołnierze graczy walczyli w wielce nieprzyjaznym środowisku, skażonym wyciekami radioaktywnymi.





Upadek Hyperiona
Obeznani z tytułem powieści mogą się domyślać co, a raczej kto siał grozę na stole. Wojownicy obu stron dzielnie ginęli na piaskach Hyperiona, rozerwani przez Chyżwara.


Zobaczmy, cóż nam kości powiedzą...




Złomiarze
Wśród szczątków rozbitej stacji badawczej obcych, gracze poszukiwali drogocennych danych z ocalałych boi informacyjnych. A to wszystko w nieprzyjaznych warunkach zerowej grawitacji, która jednak pozwalała na ciekawe akrobacje...


Jeszcze tylko sprawdzimy linię widoczności i można grzać z HMG!


Kalkulacja odległości... i serią go!



Labirynt Fauna
Jak zapewne wszyscy zauważyli, Obcy są bardzo zapominalscy - tym razem pozostawili działające bramy teleportacyjne. Oczywiście każda szanująca się siła w kosmosie chciała je przygarnąć...




Nauka gry
Nie zabrakło również rozgrywek wprowadzających dla nowych/przyszłych graczy Infinity. Tak, mamy też kobietę!




Mega-bitwa 2x2
Po miniturnieju scenariuszowym przyszedł czas na bitwę czterech graczy. Niewątpliwym hitem dnia była Cascuda, mordująca wszystko i wszystkich w deploymencie przeciwników...


Bitwa w toku!






Misja cooperative - 2x1
Dwóch graczy zmagało się z wojskami PanOceanii kierowanymi przez podstępny duet: Avatara oraz Anathematicsa. Co prawda pomagała mi moja narzeczona, ale graliśmy jako jeden gracz :wink:

Wstrętny Avatar czai się tuż za rogiem...


Po czym poznać prawdziwego gracza PanOceania? Po berecie Fiziliera oczywiście!



Zwycięska makieta konkursowa
Pierwsze miejsce zajęła wspaniała, podświetlana w środku makieta! Made by Izwor.





Stół dla zwykłych rozgrywek
Przystrojony tylko i wyłącznie przy wykorzystaniu makiet wykonanych przez graczy.