Event Infinity - HEAVY GEAR
Witam wszystkich i zapraszam na wrześniowy
Event Infinity, który odbędzie się 24 września w sklepie Bolter przy ulicy Sokolniczej 7/17 pawilon 32, 24 września 2011r. (sobota).
Hasłem przewodnim wydarzenia jest
HEAVY GEAR - stawiamy na ciężką piechotę, roboty i działa wielkiego kalibru!
Poniżej rozkład jazdy wydarzenia. Nie jest to turniej z nagrodami, tylko zabawa dla zabawy, więc bez ostrego regulaminu - ale z zachowaniem wszelkich zdroworozsądkowych norm
Również dokładna rozpiska godzinowa mija się z celem, bo życie zawsze plany wszelkie weryfikuje :P
Najważniejsza jest kolejność atrakcji: miniturniej, a następnie cooperative równolegle z mega bitwą.
ROZKŁAD JAZDY I REGULAMIN1. Organizacja eventua. Start o 10:15.
b. Miniturniej scenariuszowy – maksymalnie 8 osób.
c. Dwóch najlepszych graczy miniturnieju rozegra fabularny scenariusz cooperative przeciwko NPCom (sędzia).
d. Mega bitwa 2x2 po 200 punktów na osobę.
e. Rozgrywki towarzyskie podczas trwania eventu.
f. Nauka grania Infinity (100 punktów) od podstaw / nauka advanced rules – HI, hakerzy, bronie specjalne itp.
g. Konkurs na makietę.
h. Konkurs na scenariusz.
i. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
j. Można wystawiać najemników.
l. Każdy gracz zobowiązany jest do wystawienia przynajmniej jednego T.A.G.a oraz jednostki HI. W przypadku braku T.A.G.a należy wystawić przynajmniej 2 jednostki HI.
m. Mega bitwa rozgrywana jest w formacie 200 punktów, 4 S.W.C. Każdy gracz ma obowiązek wystawić 2 jednostki HI (albo jednego T.A.G.a).
n. Bitwa cooperative rozgrywana jest również w formacie 250 punktów, z uwzględnieniem obostrzeń o T.A.Gu i HI.
2. Wymaganiaa. Każdy gracz musi posiadać czytelne dwie pisemne rozpiski każdej swojej armii – jawną i niejawną, oraz statystyki uzbrojenia modeli.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci modeli. Oznaczenia FA nie są wymagane ale zdecydowanie zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez „barki” modelu. Wszelkie ew. wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
e. Każdy gracz musi przynieść przynajmniej jedną makietę na Event! Minimalne wymiary makiety to 6”x 6”x 6”.
3. Miniturniej scenariuszowya. W miniturnieju wziąć udział może maksymalnie 8 osób. Przygotowane będą 4 scenariusze, których detale zostaną ujawnione tuż przed grą. Nie będzie wymagane specjalne składanie rozpiski, ale przypominam o haśle Eventu - żeby nie było płaczów "Dlaczego nie wystawiłem więcej HI?!" :>
b. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów, 6 S.W.C.
c. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
d. Każde 0,5 punktu S.W.C. zabitego modelu to 5 Małych Punktów.
e. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica ____Wygrany __Przegrany
0 – 90 ______4 ________4
91 – 130 ____5 ________3
131 – 190 ____6 ________2
191 - 250 _____7 _________1
251+ _________8 _________0
4. Bitwa cooperativea. Dwóch najlepszych graczy z miniturnieju rozegra wspólnie scenariusz przeciwko sędziemu.
b. Obie osoby składają rozpiskę na 250 punktów.
c. Pamiętamy o haśle Eventu - HEAVY GEAR!
5. Mega bitwaa. Bitwa po 2 graczy na stronę, każdy gracz składa rozpiskę na 200 punktów.
b. Tuż przed bitwą zaprezentowany będzie scenariusz rozgrywki.
6. Nauka gry Infinitya. Nauka podstawowych zasad po 100 punktów na stronę.
b. Nauka zasad zaawansowanych - hakerzy, ciężka piechota i bronie specjalne.
7. Konkurs na makietęa. Maksymalne wymiary makiety to 8” x 8” x 10” (szerokość x długość x wysokość).
b. Tematyka prac:
i. Winda orbitalna
ii. Laboratorium / Fabryka klonów
iii. Artefakt Combined Army – tutaj całkowicie puszczamy wodze fantazji. Mile widziane wszelkiego typu portale, gwiezdne wrota czy inne zderzacze hadronów.
c. Obowiązkowa makieta może być wystawiona w konkursie na makietę.
8. Konkurs na scenariusza. Wymagany opis fabularny scenariusza i zasady.
b. Maksymalna objętość scenariusza – 2 strony A4 zasad + 2 strony A4 opisu fabularnego. Rysunki, mapy, grafiki nie wchodzą do limitów.
c. Scenariusz powinien posiadać własne zasady dobierania oddziałów graczy, np. gracz A musi wystawić 4 jednostki MI i 2 REMy, gracz B jednego T.A.G.a.