trawa

Autor Wątek: 3city Heresy  (Przeczytany 31608 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ketchup

3city Heresy
« dnia: Sierpień 07, 2012, 03:26:09 pm »
Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Master, który odbędzie się w dniach 25.08.2012-26.08.2012 w Gdańsku.
Blog herezji:

http://3cityheresy.blogspot.com/


 Szczegóły lokalizacji:
 Państwowe Szkoły Budownictwa im. Prof. Mariana Osińskiego
 Al. Grunwaldzka 238
 80-266 Gdańsk - Wrzeszcz

 Wpisowe: 40zł

 Nocleg:
 Na sali turniejowej.
 Dostępne materace - powinno starczyć dla większości osób.

 Można w ramach wygód dzwonić do schroniska, które położone jest tuż obok szkoły.
 Schronisko

 Termin 25-26.08
 Limit osób - 60
 Punkty 1666

 Regulamin:

 GŁÓWNYM KOORDYNATOREM turnieju jest:
 Jan "Asmodean" Cieślicki
 1. Armie:

 - 1666 punktów;
 - zbudowane wg. SFOC, przy czym fortyfikacje są niedopuszczone
 - Każdy gracz na turnieju ma możliwość posiadania dwóch rozpisek LUB jednej rozpiski z 0-1 bohaterem imiennym LUB jednej rozpiski z sojusznikami wg zasad podręcznika
 - Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.
 - nie dopuszczone IA

 2. Dopuszczone armie:

 Codex: Space Marines
 Codex: Dark Angels
 Codex: Black Templars
 Codex: Blood Angels
 Codex: Chaos Space Marines
 Codex: Eldar
 Codex: Necron
 Codex: Tau Empire
 Codex: Dark Eldar
 Codex: Orks
 Codex: Grey Knights
 Codex: Imperial Guard
 Codex: Tyranids
 Codex: Daemons
 Codex: Space Wolves
 Codex: LatD by Sztab
 WD Codex: Sisters of Battle

 - gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i

 Rozpiski i wszelkie z nimi związane wątpliwości należy przysyłać na adres 3cityheresy2012 @ gmail.com . Gracze, którzy wyślą zgłoszenie wraz z poprawną rozpiską do dnia 20.08.2012 do godz 24 00 - otrzymają premię 5 pkt turniejowych. Po terminie 20.08.2012 r. nie gwarantujemy udziału w imprezie.
 Ilość miejsc ograniczona jest do 60 – decyduje kolejność zgłoszeń.

 3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.

 4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

 5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
 Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.

 6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

 7. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:

 SĘDZIĄ GŁÓWNYM jest:
 Marcin "Nathaniel" Sprawka

 SĘDZIAMI LINIOWYMI są:
 Jan "Asmodean" Cieślicki
 Łukasz "Perzan" Perzanowski
 Maciej "Picek" Pilecki

 9. Stoły 60x48

 10. Klaryfikacje terenowe:

 - W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
 - W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
 - Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
 - wode w kanalach traktujemy jako teren trudny i niebezpieczny, teren samych kanalow jak teren dostepny

 Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa

 11. Ocena WYSYWIG i malowania:
 Wszystkie modele muszą być pomalowane przynajmniej trzema kolorami(podkład to nie kolor), a podstawki co najmniej jednym. Jeśli w armii będzie znajdował się chociaż jeden model pomalowany mniej niż trzema kolorami[np. sam podkład], gracz otrzyma 0 punktów za całą ocenę malowania łącznie z konwersjami, rozróżnieniem oddziałów i podstawkami.
 Jako modele pomalowane traktujemy modele posiadające barwy na większości odróżnialnych powierzchni, modele poprostu pomazane farba będziemy traktować jak nielegalne i usuwać ze stołu.
 W przypadku gdy armia stanie się nielegalna gracz zostanie zdyskwalifikowany.
 Panowie to master i prosimy o poważne podejście do sprawy by nam wszystkim grało się fajnie i nie było niepotrzebnych spin.

 Wysywig: jest obowiązkowy i sędziowie mogą nie dopuścić armii nie posiadającej pełnego wysywigu lub w wyjątkowych sytuacjach jedynie ukarać punktami ujemnymi (do -10 pkt).

 Malowanie:
 W sumie 20 pkt:
 0-7 malowanie
 0-2 podstawki
 0-2 oznaczenie oddziałów
 0-4 Klimat armii
 0-3 kodeksowość armii
 0-2 dodatkowe punkty wg. uznania sędziów za elementy nie ujęte w innych podpunktach

 12. Dodatkowe punkty turniejowe:
 0-10 pkt – test wiedzy świata W40k
 5 pkt – przesłanie rozpiski do 21.08.2012 do godz. 24.00
 Spóźnienie w oddaniu wyników: za każde 3 min. spóźnienia minus 1DP dla obu graczy
 Po 15 min. - bitwa zostanie nie uznana i obaj gracze otrzymają po 0 punktów

 13. Harmonogram:
 Sobota:
 9:00 - 10:00 Zapisy
 10:00 – 12:30 I Bitwa
 12:45 - 15:15 II Bitwa
 15:30 – 16:00 Przerwa
 16:00 – 18:30 III Bitwa
 19 - ???? Players Party

 Niedziela:
 9:00 – 11:30 IV Bitwa
 11:45 - 14:15 V Bitwa
 14:30 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

 14. Misje
 - W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokowac tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
 - We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, night fight - zgodnie z podręcznikiem
 - We wszystkich misjach obowiązuje random game length czyli 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+.

 Zasady misji

 Punktacja:
 0 roznicy- 10: 10
 1 pkt roznicy- 11:9 itd

 scenariusz 1
 rozstawienie: dawn of war
 primary objective: kazdy z graczy wystawia 6" od krawedzi, 12" od siebie po 3 znaczniki warte 1, 2, 3vp (zapisuje w tajemnicy poszczegolne wartosci). nastepnie przed rzutem na przejecie inicjatywy trzeba podac przeciwnikowi wartosc poszczegolnych znacznikow.
 secondary objective: first blood, slay the warlord, linebreaker (po 1vp), kazdy zabity unit FA jest warty 1vp
 zasada specjalna: fast attack scoruje

 scenariusz 2
 rozstawienie: hammer and anvil (krotsze o 6" przy krotkich krawedziach, ale musi pozostac 24" pomiedzy przeciwnikami)
 primary objective: 2 znaczniki na srodkach stref wystawienia (warte 2vp w swojej strefie, 4 w strefie przeciwnika), 2 znaczniki 30" od krotkich krawedzi i 12" od dlugich krawedzi (warte po 3vp)
 secondary objective: slay the warlord, linebreaker (po 1vp), kazdy zabity HS przeciwnika 1vp
 zasada specjalna: heavy support scoruje

 scenariusz 3
 rozstawienie: vanguard strike
 primary objective: annihilation (kazdy zabity unit przeciwnika 1vp)
 secondary objective: slay the warlord, linebreaker (po 2vp)

 scenariusz 4
 wystawienie: vanguard strike
 primary objective: po wybraniu strony kazdy gracz wystawia po 1 znaczniku w swojej strefie wystawienia, ale 12" od krawedzi (oba warte po 5vp). na srodku stolu jest znacznik warty 3vp
 secondary objective: first blood, slay the warlord, linebreaker (po 1vp)

 scenariusz 5
 wystawienie: dawn of war
 primary objective: 4 znaczniki na srodkach cwiartek (warte 3vp kazdy)
 secondary objective: first blood, slay the warlord, linebreaker (po 1vp)



 Reg będzie uzupełniany na bieżąco.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2012, 08:09:02 am wysłana przez trej »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline ederus

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 07, 2012, 03:36:14 pm »
Wywalcie zapis o inducted space marines.


Nie wolicie wymienic random game length na aliantow?
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Vladdi

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 07, 2012, 03:56:53 pm »
Alianci czy nie, wywalcie 6 ture randomową, co? Granie 5 tur to jak lizanie cukru przez szybkę. 6 tur plus losowa 7 jest ok. IMO.
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline SuHaR

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 08, 2012, 08:15:04 am »
Poszło zgłoszenie i rozpy.
Pzdr
Hmmm....

Offline vanswirr

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 08, 2012, 11:10:00 am »
Hmmm, kodeksu Witchhunters już chyba jakiś czas nie ma....
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline Nathaniel

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 08, 2012, 12:56:46 pm »
Alianci czy nie, wywalcie 6 ture randomową, co? Granie 5 tur to jak lizanie cukru przez szybkę. 6 tur plus losowa 7 jest ok. IMO.

IMO taki zapis balansuje SAFHY i armie lapiace znaczniki w ostatniej turze.
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline ederus

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 08, 2012, 01:40:35 pm »
Nathaniel, allianci duzo lepiej balansuja lataczki. Poza tym, nie kazda armia ma lataczki, nie kazdy wystawi lataczki i wtedy wprowadzace te idiotyczna losowosc. Dalej, sa 2 rozpiski, trafi sie na armie, ktora moze wystawic flyera to sie wezmie rozpiske z wieksza iloscia broni linkowanych czy innych trickow. Calym serduszkiem uwazam, ze random game length jest kiepskim pomyslem. Zeby bylo jasne. Przyjechac i tak przyjade, bo musimy obronic tytul w turnieju srodowisk :razz:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Nathaniel

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 08, 2012, 01:59:06 pm »
Nie pisalem tylko o lataczkach  :razz:
Pozatym nie kazdy  1m-c po wyjsciu edycji ma skompletowanych alliesow.

Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Vladdi

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 08, 2012, 03:33:30 pm »
IMO taki zapis balansuje SAFHY i armie lapiace znaczniki w ostatniej turze.

Superowo, niech bedzie random z 6 na 7, zgadzam sie ze to ulatwie wbicie gwozdzia lapaczom obj, bo nie moga sobie pojechac na beszcza, ale 6 tur to minimum dla prawidlowej znalansowanej rozgrywki w 40k. Przy 5 turach bitwa sie bardzo czesto konczy przedwczesnie, bo 5 tur to po prostu za mało na  jednoznaczne rozstrzygniecie wyniku. Ponadto obj łapaczy ostatnioturowych i tak podzial rezerw mocno tnie teraz wiec imo nie jest to az taki problem
 
BTW uwazam, ze albo dwie rozpy albo special albo alliesi to bardzo dobry pomysl:)

vladdi
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2012, 03:38:44 pm wysłana przez Vladdi »
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 09, 2012, 10:39:25 am »
Szkoda że mnie nie bedzie :(

Offline Breaker

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 09, 2012, 10:58:26 am »
5 tur to za malo tylko w przypadku jezeli chcesz kitrac sie i wystrzeliwac zza wegla. ta edycja juz wystarczajaco przeszkadza armiom combatowym, wiec maly boost w postaci mozliwosci szarzy na znaczniki, wypchniecia przeciwnika z nich i wytrzymania chwilke w celu wygranej jest w pelni satysfakcjonujacy


poza tym tegoroczna herezja ma byc w miare mozliwosci najblizsza rulebookowi- scenariusze sa takie a nie inne wlasnie by przetestowac jak to dokladnie dziala, zdazymy jeszcze sie nagrac na 6 tur i normalne male VP za zabite oddzialy itd.


dajcie szanse nowej edycji w calej okazalosci a nie tylko czesciowo, jest szansa ze nawet w nia jeszcze nie zagraliscie. ja sugerowalem nawet zeby dopuscic budyny dla testow, ale janek sie nie zgodzil
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Vladdi

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 09, 2012, 04:28:09 pm »
Ja juz na 5 turowe gry gralem wiele razy, nie musze niczego testowac. To zadna nowosc w tej edycji czy jej szczegolna cecha. Losowa ilosc tur od 5 byla juz w poprzedniej edycji i ssała po całości. A combatowe armie tylko wibja to w ziemie jeszcze bardziej, bo nie moga niczego zaplanowac - wskakuja w 5 turze na znaczniki, jest szosta i game over. Zastrzeleni. Jedna tura losowa pozwala jakos zaplanowac grę, dwie to rzutologia i furtka dla niezbyt rozganietych graczy ktorzy dostajac w tylek beda wjezdzac pozostalosciami armii w 5 turze na znaczniki i modlic się o koniec gry. Czasem wymodla, jak nie to ryzyko skonczy sie 20-0. Tylko taktyki i pomyslunku w tym nie bedzie, a jedynie liczenia na dobry rzut. Słabizna w wydaniu turniejowym przeogromna. Tak mi sie przynajmniej wydaje z mojego doswaidczenia. pzdr
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline karlvant

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 09, 2012, 04:52:39 pm »
Nie wspominając, że wolne armie combatowe przez pięć tur ledwo dochodzą do walki. Krótsza gra jest na rękę armiom strzelającym.

Offline Iron Jaro

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 09, 2012, 10:38:13 pm »
Vladi zostaw swoich wyskakujacych na znaczniki w ostatniej turze nekronow w domu.

Chlopaki przemysleli te sprawe. Przyjedz zagraj i dopiero po turnieju marudz.
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline Breaker

Odp: 3city Heresy
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 10, 2012, 08:11:07 am »
ale chlopaki, przeciez rozgarnieta z Was banda. nie wierze zeby taki vladdi ktory gra x lat nie wymyslil rospy ktora dziala na random game length, wrecz sie zaloze ze mu sie uda i to samo sadze o reszcie topu.


patrzcie na to jako na inny setting zasad ktory wymusza na Was dostosowanie, jestem przekonany ze Wam sie uda. swego czasu zagralem pare bitew na euro i od razu w trakcie pierwszej zrozumialem ze musze zupelnie inaczej patrzec na rospe i niektore oddzialy, bo w tym settingu zasad sie po prostu nie sprawdzaja z powodu innych zalozen. ale wrzucilem inne oddzialy i zaczelo smigac. jestem pewny ze jestescie w tym lepsi ode mnie, bez 2ch zdan i na pewno znajdziecie cos co bedzie dzialalo.
his place is ready to recieve the gift of the eldar