Autor Wątek: Pliki AB  (Przeczytany 11879 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Pliki AB
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 21, 2003, 04:36:57 pm »
Tak, mniej więcej w AB wyróżnione zostało to, co nie oficjalne ale nie do końca, krzyś programuje trochę chaotycznie i do tego GW od czasu do czasu zmienia co nie co, z tąd błędy itp.
Np lustria jest już oficjalna, a w AB była zanim to nastąpiło, khemri natomiast umieszczono wraz z TC, tymczasem Karak Azgal jest całkiem nie oficjalne a w AB jest  :arrow:  :roll:

Offline drachenfeles

Pliki AB
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 24, 2003, 05:23:10 pm »
Nowy plik do AB v4.36 jest już dostępny.

Offline skolo

Pliki AB
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 26, 2003, 09:42:22 pm »
O kurcze :) trzeba newsa walnac.

Offline skolo

Pliki AB
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 23, 2003, 11:00:01 pm »
nowy plik AB na sieci. news na bitewniakach

Offline drachenfeles

Pliki AB
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 24, 2003, 05:50:46 am »
Taa a mój HDD poszedł na śmietnik, a wraz z nim prawie ukończone tłumaczenie AB... no nic jakoś nie chce mi się zaczynać od nowa...

Offline skolo

Pliki AB
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 24, 2003, 10:03:16 am »
powiedz mi tylko jak to tlumaczysz to ja sie zabiore i moze razem bedzie szybciej

Offline Dracon2

Pliki AB
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 24, 2003, 10:50:20 am »
drachu mogę ci pomóc, bo raz próbowałem zrobić plik do AB (nawet wyszło ale nie tak jak chciałem :( ) i wiem co należy zmieniać, poprostu wymień plik, który możnaby przetłumaczyć.

PS. Skolo, właśnie robiłem porządek na kompie i znalazłem te artykuły z Lustri które miałem przetłumaczyć, więc biorę się za ich tłumaczenie, jeden settlement mam przetłumaczony. (wcześniej nie miałem czasu, wiesz koniec roku, full sprawdzianów itp.)

Offline drachenfeles

Pliki AB
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 24, 2003, 11:57:58 am »
Aby edytować pliki do AB trzeba zassać sobie ABCreatora ze strony lone wolfa, potem następuje źmudne przepisywanie po 10 razy tego samego, a potem trzeba program lekko przeprogramować i gotowe.
Myślę, że łatwiej (i szybciej) było by napisać AB Mordheim PL od podstaw.
Co wy na to?

Offline Dracon2

Pliki AB
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 24, 2003, 12:05:40 pm »
drachu, a co myślisz że ja próbowałem zrobić? :)

Offline skolo

Pliki AB
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 24, 2003, 12:12:55 pm »
ok, dzis wieczorem zabiore sie za tlumaczenie AB. zobacze z czym to sie je

Offline drachenfeles

Pliki AB
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 24, 2003, 12:16:22 pm »
niespodzinka, znalazłem jakiś stary backup a tam tłumaczone pliki, tak stare że aż... i tak uważam, że łatwiej by było od nowa, tzn po swojemu, bo Christopher Manos programuje straaasznie chaotycznie.

Offline Nilgar

Pliki AB
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 27, 2003, 12:05:37 pm »
Np. Sea Dragon Cloak daje bazowo Save 5+/4+ - rozumiem, że skoro można łączyć z tarczą i zbroją to oba są modyfikowalne, niestety w AB zmienia się tylko ten od h-t-h, a drugi jest dodany jako string +/4 do zmiennej Save

Offline drachenfeles

Pliki AB
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 27, 2003, 12:22:46 pm »
zgadza się, trzeba by stworzyć osobną zmienną dla save przeciwko pociskom, teraz piszę to osobiście, dobrze, że zwróciłeś na to uwagę, bo było by jak mówisz.

Offline Dracon2

Pliki AB
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 27, 2003, 12:43:17 pm »
Cytat: "drachenfeles"
tzn po swojemu, bo Christopher Manos programuje straaasznie chaotycznie.

Zauważyłem bo jak chciałem spróbować przerobić to się pogubiłem

Offline skolo

Pliki AB
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 29, 2003, 10:59:18 am »
zacalem tlumaczenie Opetanych i Lowców Czarownic