Dokładnie tak jak mówi @Murazor.
Sklep sprzedaje nie tylko ksiązki i komiksy. Reklamacja będzie uznana. Jedyny mankament to opcja odesłania. Samemu trzeba się fatygować na pocztę.
Sam dostałem dość dużą paczkę z Inbooka. Właśnie z tej promocji. Pakowanie tak jak pokazał 8azyliszek. Jedynie Nokturno do reklamowania. Miałem posklejane strony i tę wadę z doklejoną stroną.
Jutro prawdopodobnie dostanę reklamowany egzemplarz.
Cyrki zaczęły za to się dziać w Bonito. Odsyłają teraz reklamacje na osobny email. Kiedyś w kontakcie na stronie wystarczyło wpisać co i jak, a wszystko było ekspersowo załatwiane.
Teraz w Bonito czekam już tydzień na reklamację. Dostanę zwrot za Skład Główny 3 bo nie było na stanie. Dziś się pojawiło, że dostępne. Paczka nadana dzisiaj
Nigdy nie dostałem odmowy reklamacji. Zawsze podsyłam zdjęcia i proponuję wymianę. Zdarzyło mi się brać , także obniżenie ceny za lekkie wady w postaci kuponów rabatowych lub obniżenia ceny.
@kamilo reklamuj. Niech się nauczą pakować. Bo jak kiedyś ktoś wspomniał, że im się chyba opłaci w ten sposób działać. Jeden zareklamuje, czterech machnie ręką.