Problem w tym, że Mestro pakuje dokładnie tak samo jak Livro. Przynajmniej wszystkie przesyłki które od nich dostałem tak wyglądały. Jak ze śmietnika.
Różnie z tym bywa, mestro zawsze makulatura + poduszki powietrzne i nic nie dociera poobijane, zagięte...
Niedawno reklamowałem Daredevila, również bez problemu = wymiana na nowy egzemplarz, wysyłka pod wybrany adres(uszkodzenie wewnątrz zafoliowanego komiksu więc nie z winy księgarni ani firmy kurierskiej)
W bonito najlepsza opcja to odbiór w punkcie, bez zbędnej makulatury, mniej tej nieszczęsnej foli na komiksach i widzę co biorę - moim zdaniem najlepiej zorganizowana sieć punktów odbioru osobistego.
W aros jak i w bonito przyzwoite pakowanie, trochę bardziej kompaktowe paczki niż w mestro i względnie tania opcja odbioru w wybranej placówce Poczty Polskiej.
Jak ktoś już wcześniej wspominał na tym forum bardzo prawdopodobne, że jakość realizacji usługi może być zależna od wartości zamówienia, bądź też systemów lojalnościowych itp. O ile nie dokonuję akurat zakupów w sklepach stacjonarnych to wszystkie moje zamówienia via internet są w opcji "bez rejestracji i zakładania konta", a najniższa wartość takiego zamówienia wynosiła ~25zł(z przesyłką) - pakowanie i stan techniczny towaru ok.