0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
napisalem maila w sprawie zwrotu pieniędzy za ostatnie zamówienia ... nie dostałem odpowiedzi.
czy Ktoś dysponuje innymi niż poniższe (dostępnymi na stronie) danymi kontaktowymi do Dłużnika (...)Od trzech tygodni próbuje bezskutecznie odzyskać swoje pieniądze. Oczywiście Pani Urbańska nie odbiera telefonu i od tygodnia nie odpowiada również na moje mail'e.
Ktoś anulowal u nich zamowienie? Zwracają kasę bez problemu?
4 SIERPNIA 12:58MarcinNie no, tyle oczekiwania na odpowiedź tu i na mailu to chyba przesada...Wydawnictwo FantasmagorieWitam, przepraszam, ale mamy tyle maili i pracy że nie nadążamy z odpisywaniem. W ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.MarcinOkej PIĄT. 14:08MarcinHej, kiedy dokładniej mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy?Wg przepisów jest 14 dni od daty odebrania rezygnacji z zamówienia, co w tym przypadku było 28 lipca, równe 14 dni temuWydawnictwo FantasmagorieHej, wykładnia przepisów jest różna w tym zakresie, aczkolwiek dzisiaj puścimy przelew.Wyświetlone przez Wydawnictwo Fantasmagorie o piątek 14:15PON. 19:03MarcinHej, przelew wyszedł? Bo 2 inne przelewy z piątku do mnie doszły, a Wasz nie.
I oddali w końcu?jakiś koment na fb na temat komiksów: Dostałem info, że Archie raczej we wrześniu ale jest też szansa na sierpień(jakieś problemy z drukarnią).
Oby im się to wszystko nie zesrało całkowicie, bo byłoby mi szkoda. Może ogarną wszystko, zdefiniują na nowo działalność i wyciągną wnioski.
Ja sugeruję uzbroić się w większą niż zwykle dozę cierpliwości i poczekać na komiksy. Jestem przekonany, że zostaną wydane, a kolejne tytuły będą zapowiadane z większą rozwagą.
Dużo u nich zamówiłeś? Na jakie komiksy czekasz?