Merlin chyba wziął się za reklamacje w należyty sposób.
Wcześniej musiałem upominać się nawet po dwóch tygodniach o przesyłkę z nową, nieuszkodzoną pozycją, a teraz dzwonią tego samego dnia, którego dostali na magazyn reklamowany egzemplarz. Do tego dochodzi potwierdzenie adresu i wysyłka kurierem, a nie jak wcześniej do kiosku Ruchu.
Potwierdzam brak tych fajnych kartonów. Dostałem w normalnym, takim jak wszędzie.
Tu mam trochę inne doświadczenia.
Na początku promocji Masterpass przysyłali (szybko) kuriera po odbiór reklamowanych pozycji. Plus za szybkość odbioru i brak konieczności wysyłania zdjęć, minus za konieczność załączania tego ich formularza reklamacji. Po odbiorze uszkodzonych komiksów przysyłali do kiosku nowe po ok. 2 tygodniach.
W tej chwili zmieniła się jedna rzecz - kiedy już kurier dostarczy im reklamowane komiksy reagują natychmiast (!), ale w przedziwny sposób... mimo, że zaznaczam, że interesuje mnie wymiana na nowy, pełnowartościowy towar oni z automatu odpisują, że "Niestety aktualnie nie mamy możliwości wymiany tego produktu na pełnowartościowy i w związku z tym zostanie zlecony zwrot środków", mimo, że wszystkie reklamowane tytuły cały czas są na ich stronie jako dostępne z terminem wysyłki 24h. Na pocieszenie wysyłają w takiej sytuacji dodatkowe kody rabatowe na 5-7 zl.