0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Chytruski powrzucały je do działu science fiction i to nie jako zapowiedzi, a jako dostępne w 24h (i tak planowana wysyłka to 8.11). Najlepiej to chyba wyszukiwać je sobie po nazwie.
Dlaczego misiokles się nie chwalisz, że pojawiły się listopadowe nowości Egmontu?
Dobra chłopaki z PKO BP...Irytuje mnie jak czegoś nie mogę ogarnąć i znowu zacząłem kombinować z tym Masterspassem... spróbujcie przez stronę sklepu zapłacić za daną pozycję, ale przechodząc do portfela elektronicznego (w moim wypadku ten cały WALLET) nie klikajcie na kartę którą macie już wprowadzoną tylko dodajcie nową kartę (tą samą tylko jeszcze raz). Po zatwierdzeniu kwoty do autoryzacji zostaniecie poproszeni o podanie kody mPIN i ponowne podanie kodu na stronie banku już za konkretne zamówienie. Powinno załapać. Każde zamówienie trzeba chyba robić w ten sposób, dodając nową kartę. Dajcie znać czy u Was też się sprawdza.EDIT: Wszystkie zamówienia aktualnie opłacone i w realizacji.
No to może u Ciebie przejdzie, bo u mnie była tylko blokada za przelew weryfikacyjny. Po zakończeniu transakcji w masterpassie w przeglądarce robiła się biała strona i w ogóle nie pobierało pieniędzy za zamówienie. Po 2 rozmowach z konsultantem w banku i 6 mailach z merlinem i BOK z obydwu Walletów dałem sobie spokój.
dziwi mnie Twoje podejscie. Jak coś nie działa i BOK nie pomaga to zmień bank. Płacisz za usługi i nie mozesz z nich korzystac/lub ich nie masz? Zmień bank na taki gdzie nie bedzie mial powyzszych problemów