Tyle, że celem programu nie jest wspieranie finansowe rodzin wielodzietnych, tylko ich promocja tak jak w pierwszym zdaniu. Firmy obsługujące KDR nie otrzymują z tego powodu, żadnych dotacji czy dofinansowań a biorą udział w programie w ramach swojego własnego "widzimisię", promocji reklamowej, działalności dobroczynnej czy z jakichkolwiek innych powodów.Jeżeli uznamy, że liczą na większe jednorazowe zamówienia, to powinni być zadowoleni, bo przecież to właśnie dostają.
Celem promocji w Empiku było raczej wypromowanie Masterpass jako usługi, czyli zakładanie 50 kont i kupowanie byle bzdetu za złotówkę w celu pobrania kodu promocyjnego jest raczej nie po drodze z celami firmy. Jak dla mnie nieco trąci to robieniem "wiochy", ale nie jest to raczej jakiś grzech śmiertelny, osobiście do czegoś takiego bym ręki nie przyłożył. Z drugiej strony zakupy robię głównie na mestro, ale jeżeli nie ma tam jakiejś pozycji a jest ona dostępna na bonito to proszę wtedy kogoś z forum o zrobienie tam zakupów na własną kartę i nie widzę w tym nic specjalnie zdrożnego. To jednak zależy od preferencji i poglądów kupującego jedni powiedzą, że to gorsze inni że tamto, napewno obydwie czynności są jakąś formą naciągnięcia reguł. Nie ma raczej o co kopii kruszyć a z pewnością obrażać się wzajemnie.