trawa

Autor Wątek: ilość graczy - czas gry  (Przeczytany 4166 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline the_one

ilość graczy - czas gry
« dnia: Wrzesień 17, 2003, 12:00:47 pm »
Ostatnio z kolegami rozegralismy mega multiplayera na 6 warbandów i szczerze mówiąć byłem troche zawiedziony. Gralismy bite 5 godzin. Czy nie lepiej zagrac na dwa stoły a potem zrobic dogrywkę finałową między zwycięzcami.
 :D
uri sacra fames!

Zadady Mordheim w naszym ojczystym języku
http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline NemoOne

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 17, 2003, 03:27:54 pm »
ja tez gralem bitwe na 6 band....
Przyznam, ze troche nudnawo bylo, musielismy konczyc, akurat kiedy sprzedawalem swoje 15 atakow przeciwnikom.... 8)
Chciałbym spotkać interesujących i wspaniałych ludzi... i ich zabić. Byłbym pierwszym chłopakiem osiedla, który miałby potwierdzonego trupa"

Offline Nilgar

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 22, 2003, 05:00:20 pm »
Kiedyś czekałem na swoją drugą kolejkę do czwartej nad ranem (w pierwszej dostałem ostro więc miałem wilczy apetyt) - niestety o równej czwartej musiałem się zbierać!  :shock:  Dlatego wolę zagrać dwie-cztery bitwy z jednym koleżką i skończyć gdy niebo zblednie (dzień to nie klimat dla Mordheim 8)  ).

Offline Nazroth

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 03, 2003, 02:47:56 pm »
Trzeba jednak przyznać, że gra na np:6 warband ma w sobie całe wiadro klimatu. Można przeczekać cierpliwie, aż przeciwnicy zaczną się kroić i dopiero wtedy udeżyć, a poza tym warbandy mogą się zmawiać (racjonalnie oczywiście) - np:"Wszyscy na Beastmenów!!!":)
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline drachenfeles

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 03, 2003, 05:21:28 pm »
Grałem kilka bitew na 6 band i niepisane sojusze są nieuniknione, ale jest na to świetna metoda, zadeklarować je na początku wtedy jest mniej więcej ok, bo jak zechcesz kampować to cię sojusznik dojedzie, za to że nie walczysz :twisted:

Offline Dwalthrim

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 03, 2004, 05:38:53 pm »
Gramy na okragło po 5-6u czasem nawet 7-8u z "The Onem", a czasem mniej zalezy ile luda sie zejdzie! Zawsze jakos nikt nie opuszcza bitew wienc sie te multipleyery rzeczywiscie koncza nad ranem 3-5, ale jest wesolo mimo dlugiego czekania! Pewno ze bym wolal zagrac 1 na 1 ale stol do pingla razem z makietami stoi u kumpla! Przynajmniej mamy duze urozmaicenie band to tez jest spoko i duzo sie dzieje, a sojusze sa szybko zrywane zwlaszcza przez tych zlych! Gramy tymi samymi bandami od jakiegos czasu i rzeczywiscie postacie robia sie b.pakerne np. u kumpla skavenów jest  asassin który ma juz cechy prawie takie jak maly ratogr :bite:
Popdstawowym problemem do gry multi playerowej powyzej 4 graczy jest
brak sensownych scenariuszy wienc najczensciej jest to wyrdstone hunt, lub tresure hunt albo uliczna mlóca....
Dobrze by bylo gdyby przy zwyklym scenariuszu byly porady jak z niego zrobic multiplayera i najlepiej jakimi bandami go rozegrac. Cos takiego moglo by pomóc...
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Dwalthrim

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 26, 2004, 12:39:40 pm »
Od napisania poprzedniego posta mineło trochę czasu. Teraz nasze multiplayery kończą się w okolicach 2-j rano, przy starcie 21-21:30. Chyba trochę się podciągneliśmy bo wyrabiamy się z takim multiplayerem na 7-8 osób w 4-5 godzinek i to ze zdarzeniami 8) !!!
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline MiSiO

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 26, 2004, 12:43:53 pm »
dla mnie za duzo 4vs2 itp.

Offline the_one

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 28, 2004, 11:24:27 am »
No za dużo, ale strasznie dużo chętnych się zrobiło (nawet jedna dziewczyna pokazuje sie na bitwach dosyć często ale nie stety brak jej zapału, który występuje w nadmiarze u meskiej części graczy) i nie ma jak tego wszystkiego zorganizować. Była próba rozbicia na 2 stoły ale cała rozgrywka trwała dłużej niż jedna scalona bitwa.
uri sacra fames!

Zadady Mordheim w naszym ojczystym języku
http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline goobos

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 28, 2004, 01:10:04 pm »
hehe- the_one-ja mysle ze troche przeszkadzajek Ci podkradne i u mnie bedzie mozna bardziej kameralnie pograc-ja mysle ze na pol stolu do pinponga ew jak by byli chetni to na calym, ale to znow sie pewnie tlok zrobi. Jak bedzie pogoda to mozemy na ogodku grac wlasciwie caly czas a jak nie to caly przyszly tydzien chata jest tylko dla mnie i moich starszych wiec tez bedzie mozna cos popykac-byleby chetni byli :) inna sprawa jest ze prawie drugie tyle do czasu gry dorzucaja dymki i spoznienia ew ppoprawy w rozpiskach przed sama rozgrywka
-(..)Wiec nie ma w wlace nic pieknego?Nie ma.Pot, krew smrod...Nie spotkalem takiego, co dostal mieczem i sie nie sfajdal." "Achaja" A. Ziemianski

Offline the_one

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 28, 2004, 01:27:34 pm »
No niestety, otwieranie piwa, kręcenie i palenie blantów to czasochłonne operacje nie mówiąc już o graczach, którzy w pierwszej ture stwierdzają "o mam dwa rozwinięcia poczekajcie trochę".  Ale narzekać nie należy przynajmniej jest z kim grać i to się liczy.
uri sacra fames!

Zadady Mordheim w naszym ojczystym języku
http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline goobos

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 28, 2004, 02:43:36 pm »
ano jest z kim grac, a jak bedzie malo to moj brat cos wspominal ze by chetnie zobaczyl co i jak :) z drugiej strony zapewne niedlugo czesc luda sie porozjezdza gdzies na wakacje i bedzie troche luzniej ;)
-(..)Wiec nie ma w wlace nic pieknego?Nie ma.Pot, krew smrod...Nie spotkalem takiego, co dostal mieczem i sie nie sfajdal." "Achaja" A. Ziemianski

Offline the_one

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 29, 2004, 07:34:27 am »
ufff.........
uri sacra fames!

Zadady Mordheim w naszym ojczystym języku
http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline Dwalthrim

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 29, 2004, 11:34:06 am »
Jakby co to przy pogodzie i ja służe ogródkiem & stolikiem przy którym czasem sie żulimy ;) Lepiej Goobo natrzaskaj troche makiet to nie będzie problemów na okrągło z wożeniem terenów w te i we w te!!! Tłok pewno będzie tak czy inaczej przy graniu w łikendy i myśle że poniżej 5 osób sie nie zejdzie, chyba że zmontujecie se bitke w tygodniu w ciągu dnia!
I tak jest za mało scenariuszy do multiplayerów niestety :x
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline goobos

ilość graczy - czas gry
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 29, 2004, 01:52:55 pm »
ja szczeze mowiac raz na jakis czas zagralbym w bardziej kameralnym gronie ew 1 na 1
-(..)Wiec nie ma w wlace nic pieknego?Nie ma.Pot, krew smrod...Nie spotkalem takiego, co dostal mieczem i sie nie sfajdal." "Achaja" A. Ziemianski

 

anything