Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > WFB

Khorne na 2000

<< < (5/5)

Ulthran:
eee.... Slaanesh rulsss... mis ię podoba ich klimacik.. szczególnie te Demonetki :P

Gue'vesa'El Holton:
Tak mniej więcej wygląda moja armia mniej więcej Khorne'a na 200 pkt

Exalted sorcerer + chaos steed
2 scrolle, power familiar, lore of shadow.4lvl
2 *Chaos sorcerer lvl2
2 scrolle , lore of shadow
Bray shaman 2lvl
staff of Darkoth, lore of shadow

2* 4 knights of Khorne, standard, champion
2* 5 knights of Khorne , standard, musican, champion
2* 5 chaos hounds
6 Furies
16 Marauders , Full CG

ok 2000pkt

skomentujcie :>

Iberales:

--- Cytat: "Gue'vesa'El Holton" ---mniej więcej Khorne'a
--- Koniec cytatu ---


Jak rozumiem tych czterech magów to jest właśnie to "mniej więcej"...


Jeśli idzie o samą armię to moja uważać, iż ta jest strasznie monotematyczna i przewidywalna - może i kukurydziani są dobrzy do bicia słabo opancerzonych kolesi to jednak z ciężarowcami jak imperialne rycerstwo sobie nie poradzą - tu przydaje się charakternik z S7.

Po drugie: posiadanie wszystkiego z Frenzy zakrawa na samobójstwo: nie masz czym sobie zasłonić puszków (pińć psów nie wystarczy do zasłonienia 90 stopni widzenia chyba, że budą barzo blisko - problem z manewrami) aby ci nie pognali za ptokami.

Trzy: Po kiego grzyba wstawiłeś tam tych marudników to nie rozumim za dyjaboła.

Czytyry: Jak już masz tylu magów i dużo dispela to wywal Dispel scrolle i walnij jakiegoś Power Stona - zawsze jakieś urozmaicenie dla oponenta.

Pińć (ogólny): czy uważasz, iż pięciu rycerzy Khorna ruzy jakąkolwiek solidną jednostkę opacerzonej piechoty z T4? Bo mi się widzi, iż średnio masz czym wygraćtaką bitwę...


Do Wste:
jeżeli inny znaczy różowy to znaczy również gorszy...
A rycerze Wielkiego-Różowego-Jak-Pupcia-Niemowlaka nie stanowią zagrożenia dla kogolwiek oprócz siebie samych (niezdrowy tryb życia itp.)

Gue'vesa'El Holton:
od pocztku: ta armia ma dzieki magom 12dispel pool i 6 scrolli (i 12Power pool)... nie napisalem poprzednio, ale to sklad na HE kumpla... oni maja 4 magow + banner of sorcery + cholera wie co jeszcze...( a jak raz comet of casandora spadalo 5 tur to wymiotlo cala armie)
posiadanie wszystkiego z frenzy ma sens. Wszystko z frenzy jest immune to spychology, wiec nie uciekaja jak padnie 1 knight. a poza tym psy sa do blokowania LOS ,KNIGHTOM! nie wrogowi. Marauderzy sa fajni, bo siedza na wrogu najdalej w trzecej rundzie (shadow) i maja feara(shadow) a do tego ciezko to wystrzelac(shadow) i sile 5(dwuraki)
a bez dispeli to ja sie nie ruszam przeciwko he, bo jak mi oni rzycaja Fury of Khaine na najtow i flames of phoenix na marauderow to ja sie koncze....
To wybitnie nie turniejowa armia bo jest zbyt wyspecjalizowana.. Nie dosc
ze na HE to jeszcze na te konkretne...
Sorry ze text bez polskich liter ale siedze w szkole na informatyce...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej