Poczynając od HE armie są wyrównane, Khemri, mają kilka mocnych stron. ale nie są przegięte, armii magicznej nie zrobisz, zawsze musisz mieć jednego tomba, większość magii to 12'', ogólnie niski WS, narazie jest to armia za młoda, tak samo zareagowałem na SteamTanka, po spokojnej analizie przestał być przegięty. Obecnie w moim rankingu na najbardziej przegiętą armię mam dwa typy Scaven i O&G, są nieprzewidywalne, mogą wygrać i przegrać przy jednym rzucie. Najgorszą armią są DE, gram nimi i HE, cóż HE się jednak łatwiej gra, DE są ciężkie, i to co innym przychodzi łatwo, im nie co trudniej, cóż wiele zależy od wjazdu, jak pokonasz w pierwszej turze to ok, jak stoją dalej to robi się krucho. Khemri ma mnóstwo kombinacji, nie znalazłem jak narazie jednostki która by była nie przydatna, może później się okaże, jak narazie, jest to jedna z bardziej klimatycznych armii. Po kilku grach Khemri, wyszło na średnio, napewno armie z dużym LD są w lepszej sytuacji, zaletą jest strach, wadą że jak się zacznie sypać to bywa kiepsko, Rydwany ssą łabutkie, gigant zaszarżowany przez korsaży się posypał. Innym razem O&G spanikowały i pół armi uciekło. Skrzynka padła bo szczury tunelem wyszły i sklepały licza z obstawą. Tak więc spokojnie, jak narazie Khemri dla mnie są fajną zrównoważoną armią.