Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 276054 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #945 dnia: Listopad 24, 2008, 09:22:39 am »
Heyka !!!
Zapraszam wszystkich na świątecznego Jędrusia WH40k, który odbędzie się 13tego grudnia. Zasady poniżej:

Cytat: Zasady Jędrusia 13 Grudnia
• 13 Grudzień 2008
• godz. 9.00 zapisy
• Klub Jędruś os. Centrum A 6a Kraków
• Ramy czasowe:

1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:30 – 15:00
4. Trzecia bitwa: 15:30 – 18:00


ZASADY
1. Armie:
- 1850 punktów
- Standard FOC

2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne
- niedopuszczone są podręczniki Imperial Armour
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni;

Rozpiski należy wysyłać pod adres sinisterkillu [at] wp.pl                                             
do 8 grudnia.

3. Nie ma rozbić

4. Obowiązują PKZty i URP.

5. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

6. Stoły 72x48

7. W czasie turnieju zostaną rozegrane 3 bitwy

8. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 185 10 - 10
186 – 370 11 - 9
371 – 555 12 - 8
556 – 740 13 - 7
741 – 925 14 - 6
926 – 1110 15 - 5
1111 – 1295 16 - 4
1296 – 1480 17 - 3
1481 – 1665 18 - 2
1666 – 1850 19 – 1
1851+ 20 – 0

9. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0/2 pkt amia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt Cała armia posiada WYSIWYG
0/1 pkt za terminowe nadesłanie rozpiski

9. Misje:

Misja Pierwsza:
Rozstawienie: Dawn of War
Cele: Sieze Ground- 5 znaczników, każdy wart 600 VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika. Znaczniki wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 12” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Zasady specjalne: Night Fight (w 1 turze), deep strike, reserves, random game length, błogosławieństwo świętego M.*


Misja Druga:
Rozstawienie: Spearhead
Cele: Annihilation
W zależności od różnicy w zdobytych KP, osoba z ich większą ilością otrzymuje:
KP
0 - 2 - 0 VP
3 - 4 - 600 VP
5 - 6 – 950 VP
7 - 8 - 1350 VP
9 - 10 – 1900 VP
11+ - 2250 VP
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length. błogosławieństwo świętego M.*


Misja Trzecia:
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele misji – każdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie rozstawienia przeciwnika) jest warty 600VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne – VP, 6 tur, rezerves, błogosławieństwo świętego M.*


*Każdy z graczy (przed rozstawieniem) MUSI wybrać jeden Troops i losuje rodzaj błogosławieństwa:
1. Slow And Purposeful, +1T
2. -1Sv (jeżeli ma+6 to zamienia na -), +1S
3. -1T, +Scout
4. -2LD, +Furious Charge
5. -1 S, +Rending (hTh i shooting)
6. +Power Weapon, +Fleet of foot, na 1 przy rzucie na trafienie w close combacie, model trafia sam siebie.
Cze!!!
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2008, 11:02:26 am wysłana przez Eman »

Offline krawat

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #946 dnia: Listopad 25, 2008, 12:21:05 am »
komu wysylac rozpiski/zgloszenia?
ZAPINAMY

Offline Vladdi

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #947 dnia: Listopad 25, 2008, 08:32:47 am »
Bedzie jakies party?

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #948 dnia: Listopad 25, 2008, 09:55:55 am »
Heyka !!!
komu wysylac rozpiski/zgloszenia?
Nie wiem, czy Sancho przewidzial taka opcje ;)
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #949 dnia: Listopad 25, 2008, 09:56:48 am »
Heyka !!!
Bedzie jakies party?

vladdi
Pewnie bedzie  :D Ale to jeszcze sporo czasu, wiec reki sobie za to obciac nie dam  8)
Cze !!!

Offline Vladdi

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #950 dnia: Listopad 25, 2008, 10:01:02 am »
Tym razem bez party nie przyjezdzam:P Daj znac jak sie cos wyklaruje:)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #951 dnia: Listopad 25, 2008, 10:03:17 am »
Heyka !!!
Tym razem bez party nie przyjezdzam:P Daj znac jak sie cos wyklaruje:)

vladdi
Generalnie to wszystko zalezy od:
- mojej Szacownej Malzonki (wiadomo - ja o niczym nie decyduje ;) ;) ;) )
- ilosci chetnych (jak wszyscy beda chcieli jechac do domu, no to party sila rzeczy nie bedzie)
Jak tylko cos bede wiedzial, to dam znac  8)
Cze !!!

Offline Uriel

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #952 dnia: Listopad 25, 2008, 04:28:54 pm »
A jak się ma sprawa z proxami?
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Offline mlodyrs

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #953 dnia: Listopad 25, 2008, 09:02:34 pm »
Cytat: Eman lik=topic=5880.msg1010198#msg1010198 date=1227607397
- ilosci chetnych
Pozbądź się kotów, to będzie więcej chętnych ;)

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #954 dnia: Listopad 26, 2008, 09:24:34 am »
Heyka !!!
Rozpiski do 8mego grudnia na adres:
sinisterkillu [at] wp.pl
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2008, 10:30:24 am wysłana przez Eman »

Offline yakubu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #955 dnia: Listopad 28, 2008, 02:25:51 pm »
Zapraszamy wszystkich na...
Cytuj
OTWARTE DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA WARSZAWY


1. INFORMACJE PODSTAWOWE

Turniej rozpoczyna się 10.01.2009 (?) o godz. 9:30 (?) w XLI LO im. J. Lelewela przy ul. Kiwerskiej w Warszawie. Zapisy będą trwały od godziny 9:00 do 9:15 (?).

Wpisowe wynosi 50 PLN od drużyny, płatne na miejscu.

Sędziowie: Homeini (Sędzia Główny), BoskiChe.

Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.

Pytania i uwagi można kierować na forum Gloria Victis (www.wh40k.pl) w dziale >Informacja Turniejowa<.


2. DRUŻYNY

Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać tylko jedną armię danego rodzaju, w tym tylko jedną odmianę Space Marines (np. nie może zawierać SM łącznie z DA).

Maksymalna liczba drużyn: 14 (w razie większej liczby chętnych, decyduje kolejność zgłoszeń).


3. ARMIE

Do turnieju dopuszczone są armie:
- do 1500 pkt.,
- wg SFOC,
- bez podwajania HQ oraz bez potrajania Elit, FA i HS.


Dopuszczone są wszystkie oficjalne i aktualne armie i jednostki, Imperial Armour oraz mini-dex’y BoLS z poniższymi ograniczeniami:

- jedna jednostka z Imperial Armour na drużynę (za wyjątkiem warmachines, gargantuan creatures i flyerów, które nie są dopuszczone),

- jeden bohater specjalny lub indywidualni bohater imienny na drużynę (wymagane są odpowiednie modele i zachowanie ewentualnych ograniczeń),

- jedna armia z mini-dex’u BoLS (Ordo Hereticus Strike Force, Genstealers Cult, Adeptus Arbites) lub Imperial Armour na drużynę po uzgodnieniu z Sędzią Głównym,

- powyższe wybory nie mogą być łączone w armii jednego gracza.


Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!


3. ZASADY

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP1 zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w przededniu turnieju.

Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.


4. ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, imiona, ksywy i nazwiska graczy oraz rozpiski) proszę przysyłać przez PM na forum Gloria Victis (czyli wiadomością prywatną) do użytkownika „yakubu” do 03.01.2009 (?).

Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV. Do 07.01.2009 (?) można poprawić ewentualne błędy bez straty punktów za zgłoszenie.


5. WYMOGI

Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Drobne odstępstwa od WYSYWIG’u będą dopuszczone po wcześniejszym uzgodnieniu z Sędzią Głównym.
W przypadku modeli z Imperial Armour wymagane są oryginalne modele lub bardzo dobre konwersje po wcześniejszym uzgodnieniu z Sędzią Głównym.

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.


6. PUNKTACJA

PUNKTACJA OGÓLNA

+ 1 D.pkt. dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 27.12.2008 (?).

+ 1 D.pkt. dla drużyny, za zgłoszenie rozpisek bez „śmieci”. Tzn. bez standardowego wyposażenia i zasad jednostek. Wystarczą wyposażenie i zasady opcjonalne bez cząstkowych kosztów punktowych. Wystarczy ostateczny koszt jednostek (transportery, retinue etc. oddzielnie).

- 1 D.pkt. dla drużyny za nie uzgodnione wcześniej odstępstwa od WYSWIG’u w jednej armii.

- 1 D.pkt. za każde wskazanie „Worst Play”. WP może zgłosić do Sędziego w imieniu gracza jedynie kapitan drużyny w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu gry. Sędzia po wysłuchaniu obu kapitanów podejmuje decyzję o ewentualnym przyznaniu WP.

- 1 D.pkt. za posiadanie w drużynie więcej niż jednego zawodnika, który znajduje się w „Top 10” Ligi (wg stanu ze strony Ligi z ostatniego dnia przyjmowania zgłoszeń) lub był w tym sezonie w pierwszej piątce któregoś z masterów lub challanger’ów. – 3 D.pkt. za trzech takich zawodników.

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.


BITWY

We wszystkich bitwach obowiązują Kill Pointy wg zasad opisanych w pkt. 6. Wynik bitwy oblicza się na podstawie różnicy zdobytych KP:

0 - 4 KP różnicy = remis (3 – 3 pkt.)
5 - 8 KP różnicy = mała wygrana (4 – 1 pkt.)
9 - 13 KP różnicy = solidna wygrana (6 – 0 pkt.)
14 - 19 KP różnicy = duża wygrana (8 – 0 pkt.)
20+ KP różnicy = masakra (10 – 0 pkt.)


MECZE (drużynowo)

Wynik meczu oblicza się na podstawie różnicy punktów zdobytych przez graczy obu drużyn:

0 – 17 pkt. = remis (1 – 1 D.pkt.)
18+ pkt. = wygrana (3 – 0 D.pkt.)


W przypadku równej liczby D.pkt., o końcowym miejscu zadecyduje liczba małych pkt. zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.


7. BITWY

Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

Czas jednej gry: ok. 2 godz. (bitwy będą kończone o ustalonej godzinie bez względu na czas rozpoczęcia):

I bitwa – koniec o 11:45
II bitwa – koniec o 14:00
III bitwa – koniec o 16:15

Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną. Po sygnale (tudzież wrzasku) końcowym, gracze zobowiązani są przerwać grę niezależnie od sytuacji na stole. Przedłużenie gry dopuszczone jest wyłącznie za zgodą Sędziego Głównego i powoduje karę - 1 D.pkt. dla obu drużyn za każde dodatkowe 5 minut. Obliczenia wyników nie wlicza się do czasu gry.


DOBÓR PRZECIWNIKÓW W MECZU

Doboru przeciwników w meczu dokonują samodzielnie, bez udziału pozostałych graczy kapitanowie drużyn.

Kapitanowie wykonują rzut k6. Zwycięzca decyduje, czy chce rozpoczynać dobór przeciwników.

Kapitan, który rozpoczyna, przydziela (jawnie) armie swoich graczy (w tym swoją) do stołów. Potem wybiera jedną z armii drużyny przeciwnej i przydziela ją do dowolnego ze stołów. Następnie kapitan drużyny przeciwnej przydziela do pozostałych stołów pozostałe armie swoich graczy.

Kapitanowie powinni dokonać doboru w ciągu 5 minut od ogłoszenia harmonogramu (drużyn i stołów) danej rundy. Jeśli się to nie uda, Sędzia dokonuje losowego doboru.


WYBÓR MISJI

Po ustaleniu wszystkich par przez wszystkie drużyny, Sędzia Główny losuje misję (tę samą dla wszystkich graczy) zgodnie z zasadami z podręcznika z następującymi różnicami:

- Seize Ground. Gracze rozstawiają 4 znaczniki. Każdy znacznik wart jest 5 KP. Dodatkowo, każda zniszczona jednostka przeciwnika warta jest 1 KP.

- Capture & Control. Własny znacznik wart jest 8 KP. Znacznik przeciwnika 12 KP. Dodatkowo, każda zniszczona jednostka przeciwnika warta jest 1 KP.

- Anihilation. Dodatkowo, każdy oddział punktujący znajdujący się na koniec bitwy w strefie przeciwnika wart jest 3 KP.


Po ustaleniu misji (w przypadku Seize Ground po rozstawieniu znaczników przez wszystkich graczy), Sędzia Główny losuje strefę rozstawienia (tę samą dla wszystkich graczy) zgodnie z zasadami z podręcznika.

Jedna misja nie może zostać rozegrana więcej, niż dwa razy. Ta sama misja nie może mieć dwa razy tej samej strefy rozstawienia.


ZASADY SPECJALNE

Po rozstawieniu obu armii (w tym infitratorów), a przed rzutem na przejęcie inicjatywy, gracze losują jedną z dodatkowych zasad specjalnych (wspólną dla obu graczy):

1-3 – brak dodatkowych zasad specjalnych.

4 – Złe rozpoznanie. W przypadku misji Seized Ground i C&C, wszystkie znaczniki przemieszczają się o 2k6 (wybierany jest wyższy wynik) w losowym kierunku (bez „HIT”). W przypadku misji Anihilation, brak dodatkowych zasad specjalnych.

5 – Anomalie Osnowy. Obaj gracze (najpierw rozpoczynający grę) rzucają k6 dla każdej znajdującej się na stole jednostki (dla oddziałów w transporterach jeden rzut łącznie z pojazdem). Wynik 1 oznacza konieczność przemieszczenia jednostki wg zasad deep strike’u. Lądowanie poza własną strefę rozstawienia oznacza Mishap (nie dotyczy jednostek w infiltracji). Deep strike nie wpływa na przemieszczone jednostki po rozpoczęciu gry.

6 – Gdzie jest generał? Każda jednostka HQ warta jest 2 KP.


DODATKOWE ZASADY

Następnie, przed rzutem na przejęcie inicjatywy, każdy z zawodników może wylosować jedną z zasad dodatkowych:

1 – Brak dodatkowych zasad. Sorry.

2 – Ludowy bohater. Jeden dowolnie wybrany, nie będący pojazdem model z dowolnego oddziału z kategorii Troops okazał się prawdziwym bohaterem. Do końca bitwy otrzymuje zasadę Feel no Pain.

3 – Potęga saperki. Jeden oddział z kategorii Troops nie posiadający zasad Infiltration lub Scout, został wyposażony w nowe saperki. Jeżeli zostanie wystawiony poza transporterem, do momentu kiedy wykona pierwszy ruch lub strzał otrzymuje +1 cover save’a (maks. 3+) lub cover save'a 5+, jeśli nie posiada innego.

4 – Ślepaki. Jeden dowolnie wybrany, nie będący pojazdem model z dowolnego oddziału z kategorii Troops przez pomyłkę otrzymał ślepy nabój. Jeden raz na grę może zmienić amunicję po pechowym strzale i powtórzyć nieudany rzut na trafienie.

5 – Dopalacz. Jeden oddział z kategorii Troops nie posiadający zasad Infiltration lub Scout, używa niedozwolonych środków chemicznych. Raz na grę może zażyć dopalacz i określając odległość biegu (nie FoF, nawet, jeśli posiada tę zasadę) rzucić 2k6 wybierając wyższy wynik. Dublet oznacza jedną ranę bez armour save’a.

6 – Urodzony wojownik. Jeden dowolnie wybrany, nie będący pojazdem model z dowolnego oddziału z kategorii Troops oglądał wczoraj film wojenny i poczuł się prawdziwym wojownikiem. W każdej turze może przerzucić jeden nieudany rzut na trafienie w walce wręcz. Kolejny nieudany rzut oznacza, trafienie w siebie (w ten konkretny model, nie w cały oddział).

Wszystkie daty i godziny zostaną jeszcze potwierdzone.
Do 13 grudnia niewykluczone są jeszcze drobne modyfikacje regulaminu (będą wprowadzane na stronie GV).

Ewentualne pytania i uwagi można umieszczać na forum GV:
http://www.wh40k.pl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=122182#122182

Offline Brother Michal

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #956 dnia: Grudzień 05, 2008, 08:36:53 am »
Witam!

W imieniu torunskiego klubu "Oko Terroru" mam zaszczyt zaprosic na turniej swiateczny!
Regulamin ponizej.

Cytuj
Turniej Świąteczny

Termin:
14 grudzień 2008. Oficjalne rozpoczęcie o godz. 9.30, ale graczy biorących udział w turnieju uprasza się o dotarcie najpóźniej na godz. 9.15.

Miejsce:
Miejsce: X LO ul. Plac Świętej Katarzyny 9

Sędzia Główny: Szymon Ziajko
Sędzia pomocniczy: Michał Nowicki

Wejściówka: 8 zł
Wpisowe na turniej: 5 zł ( przeznaczone na wynajęcie bagażówki)

Zgłoszenia na adres: brothermichal (at) poczta.onet.pl

Zgłoszenie winno zawierać: imię i nazwisko, armie (rozpiskę) , miejscowość i ewentualnie nr ligowy (jeśli takowy się posiada).

Nagrody: pierwsze trzy miejsca będą nagrodzone!!!

Zasady:

1. Armie na 1300 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3. Zakazane jest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.

2. Special Characters dozwoleni.

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po
uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);

4. Zabronione są podręczniki Imperial Armour.

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot
Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Gramy na stolach 60"x48"

9. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.

10. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

11. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

12. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

13. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

14. Misje:

1) Tereny
Strefy rozstawienia – Ćwiartki (6” od środka stołu, 18” od przeciwnika)
Cele misji – gracze wybierają po 2 tereny w swoich strefach rozstawienia i każdy jest warty 450VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, deep strike random game length

2) Znaczniki
Strefy rozstawienia – Pitched battle
Cele misji – 5 znaczników każdy warty 350VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, deep strike 6 tur

3) Recon
Strefy rozstawiena – Pitched Battle
Cele misji – każdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie rozstawienia przeciwnika) jest warty 450VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne – VP, Bombardowanie, 6 tur, rezerwy

Bombardowanie – przed pierwszą turą rzuca się za każdy oddział, który jest na stole D6. Na 6 oddział dostaje D6 zranień, można rzucać normalnie armour/cover/invulnerable save. Oddział, który straci przynajmniej 1 model musi wykonać pinning test. Pojazdy dostają efekt „Shaken”,

Tabela punktowa:
Przedziały co 180pts. Totalna masakra (20:0) powyżej 1800pts.


http://www.tdf2008.pl/

Pozdrawiam
Michal
Imperial Stormtroopres don't die...
They can only go to hell and regroup.

A wszystko na co mam ochotę jest niemoralne,nielegalne,albo tuczące ]:->

Offline Parsival z La Manczy

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #957 dnia: Grudzień 11, 2008, 03:50:23 pm »
Eman , ile osób się zgłosiło. dostałes moją rozpe?
El Che
l Che - Hasta la  Victoria, siempre!!!
"Obawiam się Danaiów, nawet gdy przynoszą dary"

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #958 dnia: Grudzień 11, 2008, 06:44:12 pm »

Offline Parsival z La Manczy

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #959 dnia: Grudzień 11, 2008, 07:50:55 pm »
thx, pociag przyjezdza do kraka o 9tej wiec na 9.30 postaram sie zdazyc. macie jakieś tel?
che
l Che - Hasta la  Victoria, siempre!!!
"Obawiam się Danaiów, nawet gdy przynoszą dary"

 

anything