1. Informacje ogólneMiejscówka: liceum im. Lelewela ul. Kiwerska 3 Warszawa
Wejściówka: 30 zł od pary
Termin: 8 listopada (niedziela)
Gramy 3 bitwy na 1500 (2x750)
Czas jednej gry: 2h
2. RamówkaZapisy - kończą się o 10
Pierwsza bitwa 10:00-12:00
Druga bitwa 12:00-14:00
Trzecia bitwa 14:30-16:30
3. Zasady ogólne- Za przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, armia) mi na PM do 23:59 (nie 0:30, 1:24 itp.) 6 listopada +4DP do klasyfikacji ogólnej
- Za nie odwołanie swojego zgłoszenia w razie niemożności przyjścia- zostaną wyciągnięte bolesne konsekwencje
- Gramy w parach!
Nikt bez pary nie pozostanie Z tym że zachęcamy do przyłażenia w parach.
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
- Gramy na stołach
60”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
-
UWAGA! Jeśli zapytany sędzia znajdzie odpowiedź na pytanie w regulaminie, kodeksie lub rulebooku może on przyznać 1DP karny za zadawanie mu głupich pytań.
UWAGA!4. Budowanie armiiArmie budujemy wg. następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 750 pkt. Każdy gracz może przekazać do 15pkt sojusznikowi.
- Armie w parze nie mogą się powtarzać (ale różne odmiany SM to nie ta sama armia)
- Mimo że układamy rozpiski na 750, to tam gdzie to ma znaczenie, traktujemy wszystko tak jakbyśmy układali rozpiskę na 1500 (więc można mieć carnifexy w elitach).
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg. następującego FOC: 0-1 HQ, 1-3 Troops, 0-1 Elite, 0-1 Fast, 0-1 Heavy
- Dodatkowo jeden (i tylko jeden) z graczy w parze może wykorzystać dodatkowy slot Elite, Fast lub Heavy (tylko jeden z nich!)
- Nie można brać sojuszników (WH, DH, krooty, IIG, ASM, demony i csm w latd)
- Armie w sojuszu są wobec siebie neutralne tzn. nie można jeździć w transportach sojusznika, dołączać indepów do jego oddziałów, wydawać mu rozkazów, naprawiać czołgów, smyrać macką po głowie itp.
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Imperial Armour update 1,2, oraz książki IA 5,6,7,A* (z wyjątkami)
- kodeksy z BoLS
- LaTD sztabu
- Genokult z CJ
*IA dopuszczony łącznie z army listami takimi jak Renegades & Heretics czy Elizianie.
Niedopuszczone są:
- superheavy, gargantuany, flyers itp.
- Deathstorm drop pod
- Dreadnought Drop Pod
- Manticore, Hydra itp platforms
- Bohaterowie specjalni
5. Wymogi- Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i
zasady swojej armii. Przyniesienie swoich zasad
w szczególności dotyczy osób chcących zagrać minidexami z BoLS.
Zostanie też przeprowadzona ocena przygotowania sojuszu do turniejuwydrukowana rozpiska - 3 DP
kostki, w tym scatter- 1 DP
calówka - 1 DP
wzorniki (wszystkie!) – 1 DP
codex własnej armii – 1 DP
Total: 0-7 DP
Nie używanie scattera, lub któregoś ze wzorniów nie zwalnia z ich przyniesienia!
6. Punktacja Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.
10 : 10 - 0- 185
11 : 9 - 186- 370
12 : 8 - 371- 555
13 : 7 - 556- 740
14 : 6 - 741- 925
15 : 5 - 926- 1110
16 : 4 - 1111- 1295
17 : 3 - 1296- 1480
18 : 2 - 1481- 1665
19 : 1 - 1666- 1850
20 : 0 - 1851+
UWAGA Za poprawnie wypełnienie tabelek z wynikami na karcie gracza (tzn. wpisanie tego co jest wymagane w wyznaczone miejsce) +2 DP do klasyfikacji ogólnej.
7. MisjeBitwa Pierwsza: Czas gry: 6 tur.
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Strefy wystawienia: Spearhead
Cel misji: Ćwiartki: własna ćwiartka warta jest 0 Vp, ćwiartki neutralne po 375, ćwiartka przeciwnika 750 vp. Zająć ćwiartkę może tylko oddział punktujący, zablokować może każdy. By zająć lub zablokować ćwiartkę oddział musi się znaleźć na niej w całości.
Bitwa Druga: Czas gry: 6 tur.
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Strefy wystawienia: Dawn of War
Cel Misji: Take and hold- pod koniec gry oddziały punktujące znajdujące się całkowicie w 12” od środka stołu dają właścicielowi 375 VP.
Bitwa Trzecia: Czas gry: 6 tur.
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Strefy wystawienia: Pitched battle
Cel Misji: Seek and destroy: Na koniec bitwy za każdy własny oddział, który przeżyje dostajemy jego wartość punktową. Społowione unity dają połowę swojej wartości.
8. Za co można dostać punkty:0-60 bitwy
0-7 przygotowanie
0-2 wypełnianie tabelek
0-4 zgłoszenie
Total: 0-73
9. Zgłoszenia1. Ciciek Grabaż
2. Bracia Sternicy
3. Loki i DarthPejter
4. Metalfan i Sonic