JPF:
Akira - bardzo dobra, jak dla mnie lepsza od anime
Az do nieba - taka ciekawostka, przeczytac mozna
Alita - milo sie czyta, ale na razie nic wiecej
Chirality - jak dla mnie dno totalne
Chobits - jakos nie moge sie przekonac
Cowboj bebop - manga jest syfem totalnym, serial i film pelnometrazowy - goraco polecam !
Sailormoon - tego nigdy nie dalem rady przeczytac calego
Dr slump - czasami jest naprawde sie z czego posmiac, chociaz poziom raczej smietnikowy, ostatnie tomy raczej zaczynaja przynudzac, no bo ile dowcipow moze byc o kupie ?
Dragon Ball - akurat ta serie dosc lubie, choc momentami przynudza, ale pare tomikow jest naprawde swietnych
Fushigi Yuugi - po dwoch tomach mialem dosc, reszta czeka na lepsze czasy...
Ghost in the shel - bez komentarza, kazdy wie co i jak
Haslo brzmi: sailormoon V - eeeee...
Slayers - leciutka lekturka, dosc nawet mile, do przeczytania
Naruto - nastepca db ale jakos nie przypadl mi do gustu
Evangelion - narazam sie wiekszosci, ale po prostu nie lubie.
Oh My Goddness - bardzo fajne i przyjemne w odbiorze - polecam
Plastic Little -DNO
Pokemony i inne digimony - nie lubie
X-Clamp - przeczytalem pierwsze 7 tomow, pozniej byla przerwa w wydawaniu i jakos nie moge sie zmusic do przeczytania reszty - moze kiedys....
Waneko:
Czesc Michael ! - bardzo fajne - polecam
Locke superczlowiek - SF - niezle
Tu detektyw Jez - Najlepsza manga jak dla mnie GORACO POLECAM !!!
Kidaichi - na poczatku spoko, pozniej nudne
Love Hina - moze byc
Mars, Paradise Kiss, Video Girl AI - nie lubie
Egmont:
Eden - bardzo dobry
Gunshmith Cats - bardzo dobrze sie czyta
Exaxxion- jeszcze znosne ale to nie to
Skrzydła Serafina, Brzoskwinia, Gundam Wing - syfy
Inne:
Nuku-nuku - dziadostwo