Witam!
Jeżeli o mnie chodzi, to, tak jak już napisałem: Khemri nadaje sie głównie do gry ofensywnej, manewrowej.. Jej siła nie tkwi w potężnym uderzeniu i zadawaniu n ran, raczej w przełamaniu wroga dzieki wypracowaniu odpowiedniej pozycji.. Moją metodą grania Khemri jest wykorzystywanie najszybszych jednostek - rydwanów (bardziej opłacalni od jazdy), skorpionów, i magii =) Uważam, że granie na defens w stylu "katapulta, cascet, licze i n łuczników" to samobójstwo.. Nie zatrrzyma sietym na przykład dobrze opancerzonego Chałasu, czy Imperialneg miksu jazdy i armat.
Armiom defensywnym namieszają scorpiony, a przeciwko ofensywnym - tu przewaga szybkości - na upartego rydwany szrżują na te 24 cale, więc... =) Scorpiony z ruchem bazowym 5 też sięprzydadzą =).
Zauważyłem, ze w przypadku mojej rozpiski - zamieszczonej gdzieś tam na forum gracze głupieją. Dwa scorpiony szarżujące od tyłu na dowolny klocek piechoty są w stanie go przełamać, (nie mówię że w każdym przypadku), a z drugiej strony już nadjeżdżają rydwany =). Zresztą - panika w środku armii zawsze się przydaje =)