Pewnie nie wszyscy wiedzą, że komiksy mają też w "Media Markt". Zamówiłem tam za pośrednictwem ich strony internetowej 06.12.13 "Strażników". Zostało ono praktycznie od razu anulowane. Widząc o jakimś czasie, że towar nadal jest dostępny ponowiłem zamówienie na ten sam album i otrzymałem POTWIERDZENIE jego realizacji z prośbą o wpłatę, którą dokonałem w dniu 08.12.13. Jakież było na następny dzień moje zdziwienie, kiedy otrzymałem maila o treści "Zamówienie (to drugie) nie zostało zrealizowane". Wykonałem do nich telefon na infolinię i otrzymałem wyjaśnienie, że nastąpiło "zamiana" zamówień - potwierdzone zamówienie zostało anulowane (?), zaś anulowane zamówienie potwierdzone (!) i do niego przypisana została moja płatność. Postanowiłem raz jeszcze skontaktować się z infolinią czy aby na pewno zostanie ono zrealizowane, w której poprosiłem o kontakt do oddziału, który miał wysłać mi zamówiony album. Konsultantka odpowiedziała, że nie jest to konieczne, bo ona potwierdza mi, że otrzymam paczkę w dniu jutrzejszym (11.12.13). W przedmiotowym dniu skontaktowałem się z RAZ JESZCZE z infolinią, zeby potwierdzić, czy po tych wszystkich perturbacjach na pewno otrzymam album, na którego szybkiej dostawie bardzo mi zależało. Od konsultanta otrzymałem zapewnienie, że tak, wraz z numerem listu przewozowego przesyłki kurierskiej UPS. Teraz najlepsze - w UPS otrzymałem jednak informację, że owszem - mają w systemie taki numer przesyłki, ale ... nie została ona jeszcze nadana. Po przekazaniu takiej informacji KOLEJNY RAZ konsultantom uzyskałem zapewnienie, że wysyłka na pewno w tym dniu się odbędzie, a potwierdzi mi to przedstawicielka z oddziału, z którego ma się się ona odbyć.
I WRESZCIE LA GRANDE FINALE:
Po południu otrzymałem telefon od pracownicy Media Markt z informacją, że ... zaszła pomyłka (!), któryś z pracowników przekazał do wysyłki album o innym tytule (!!) i zostało to "odkryte" (!!!) tuż przed wysyłką. Na moje pytanie jakie rozwiązanie proponują po tak długim okresie mojego oczekiwania i wielokrotnych zapewnieniach o tym, że moje zamówienie zostanie na 100% zrealizowane, otrzymałem odpowiedź, że ... pieniądze zostaną mi zwrócone - i to dopiero po najpierw anulowaniu mojego zamówienia, czyli najwcześniej w dniu 16.12.13, gdyż - cytuję - "tak pracuje księgowość".
Jeszcze tego samego dnia stosowne pismo z opisem całej sytuacji wysłałem na ich adres kontaktowy. Nadal cisza.
Wpłaty tez jeszcze nie zwrócili.
Niech Was RĘKA BOSKA BRONI przed zamawianiem w Media Markt!