Taka sytuacja z empik.com.
Była w grudniu promocja, w której za wydanie ponad 100 zł zwracają 20 zł w eKarcie (nawet o niej nie pisałem na wyprzedażach, bo nie było to nic szczególnego, podobnie jak teraz jest 10% zniżki). Zrobiłem zamówienie, czekam sobie na kartę. Minął miesiąc od złożenia zamówienia i 21 stycznia piszę mejla, że nie dostałem karty. Otrzymuję odpowiedź, że przy moim zamówieniu podobna promocja nie obowiązywała. No to piszę, że proszę o przesłanie mi wszystkich regulaminów promocji, które obowiązywały w dniu składania zamówienia, sprawdzę sobie to. 2 odpowiedzi, że sprawa przekazana, gdzie trzeba. Po 2 tygodniach ciszy piszę znowu w tej sprawie. Dostaję regulamin tej promocji i na mój rozumek powinienem dostać tą eKartę. Piszę, żeby mi wytłumaczyli, którego punktu regulaminu nie spełniłem, skoro karty nie dostałem. Odpowiedź, że sprawa przekazana. Po kolejnym tygodniu ciszy piszę znowu. Dostaję odpowiedź, że 16.01.2014 przesłano mi kod eKarty i znowu mi go przesyłają (ale do mnie nic wcześniej nie doszło, w spamie nic nie ma; w dodatku kod nie działa, bo taka karta nie istnieje!). Znów piszę i następnego dnia (dziś) dostają poprawny kod (jedna litera była mała zamiast wielkiej; na pewno go wtedy wysyłali, aha).
Gorszej obsługi klienta nie widziałem, do tego oszukiwanie w żywe oczy. Odradzam każdemu (ale ja będę kupował, jak mi się będzie opłacać).