Miałem cośtam odpisać nt. Merlina, ale ciekawszy numer zrobił mi przed chwilą Empik.
Zamówiłem sobie dosłownie dwie rzeczy i dostałem maila: „Najmocniej przepraszamy, ale nie uda nam się zrealizować zamówienia XXXXXXXX we wcześniej deklarowanym terminie. Obecnie możemy wysłać (...)” i tu następuje lista obydwu zamówionych produktów.
W związku z zaistniałą sytuacja (dostępnością obydwu zamówionych rzeczy!) mam do wyboru m.in.:
„
czekać na wszystkoPoczekamy, z wysłaniem zamówienia do momentu, gdy otrzymamy brakujący produkt lub informację od dostawcy o wyczerpaniu się nakładu. Informację tą powinniśmy otrzymać około 2010-08-26.”
edit: Nie musiałem długo czekać na kolejnego maila od empikobota:
„Zarejestrowaliśmy w systemie Twoją decyzję o wyborze późniejszego terminu realizacji zamówienia XXXXXXXX. Dziękujemy za podjęcie decyzji i za wyrozumiałość.
Nowy termin realizacji zamówienia to: 2010-08-26.”
edit2: empikobot ma chyba jakieś zwarcie, właśnie dostałem kolejnego maila:
„Informujemy, że nie uda nam się zrealizować w całości zamówienia XXXXXXXX”.
A poniżej lista produktów, które mogą wysłać i są na niej – a jakże – obydwa zamówione produkty. Komedia!