To w imieniu sklepu odpowiedź hurtem:
1. Rabat, na który nie załapały się niektóre tytuły - błąd po stronie wprowadzania do bazy - wydaje się, że jesteśmy w stanie poprawić.
2. Pakowanie - ręczę głową, że bez zarzutu. Wysyłamy nie tylko książki, ale i inne rzeczy (w tym delikatne) i mamy raczej niewiele reklamacji. Więc tutaj bez obaw.
3. Zapowiedzi - przyznam, że w kontekście komiksów w ogóle nie zajmowaliśmy się tematem i nie mieliśmy świadomości, że warto. Wymyślimy co z tym zrobić.
4. 35% rabatu i głębiej. To temat niełatwy i zależy wprost od Waszej gotowości do zakupów. To znaczy - łatwiej nam w to pójść przy większych zamówieniach jednorazowych, ale - od czasu do czasu - może nie tylko.
5. Brakujące tytuły - mamy to co jest na rynku i raczej nie będziemy w stanie pozyskiwać konkretnych wydawców. Ale to co jest, trafia do nas szybko i w niezłych cenach.
Dzięki za informacje, na pewno się przydadzą.
Pozdrowienia od dzieciaków Ravelo