Mnie o coś innego chodziło. Ale już spoko...Można zmienić w aplikacji mobilnej sposób dostawy i płatności, jeśli już się wybrało? Powiedzmy, że coś źle kliknąłem...
Sprawa wygląda tak, że ja robię wszystko powoli i rozważnie, bo się na tym nie znam. Na dole był przycisk "zatwierdź", którego nie ruszałem. Wybierałem sposób dostawy: paczkomat, zaznaczyłem na mapce, który chcę i....KLIK...pojawił się napis "dziękujemy za wspólne zakupy". Nie zdążyłem wprowadzić rabatu, nic nie klikałem, a już na pewno nie zatwierdź, a mam wybraną opcję paczkomat z płatnością przy odbiorze i bez rabatu. Już pomijam fakt, nie wiedziałem, że tak się da. Ale teraz nie mogę zmienić tej płatności... Ta aplikacja mobilna, to jak gadanie ze ślepym o kolorach, większości opcji tam w ogóle nie ma. Najwyżej nie odbiorę...