trawa

Autor Wątek: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!  (Przeczytany 9142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dwalthrim

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« dnia: Wrzesień 13, 2004, 10:46:30 pm »
Co powiecie na najemnego Kapłana Sigmara:


Koszt wynajmu – 50 zk
Koszt utrzymania – datek świątynny, 30 zk, co grę
Poziom bandy +25   

Kapłan Sigmara: M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD8

Broń/Zbroja: Sztylet ,młot, tarcza, pistolet strzałkowy, wisior z symbolem Młota, Święta Relikwia, Woda Święcona

Umiejętności: Walka, Siłowe i Akademickie lub nowa modlitwa.

Zasady Specjalne:

Modlitwy Sigmara: Może recytować modlitwy Sigmara. Zaczyna z 2-ma wybranymi losowo.

Krasnoludzcy Bracia: Żeby zaszarżować krasnoluda lub użyć przeciw niemu magii kapłan musi przejść pomyślnie test LD. Nie musi go wykonywać jeśli sam został najpierw zaatakowany przez brodaczy.

Śmierć wrogom Sigmara: Kapłan Nienawidzi wszystkich modeli wchodzących w skład band jakichkolwiek zielonoskórych, opętanych i zwierzoludzi.

Sigmar mą tarczą i światłością: Wisior z symbolem młota działa jak Talizman Szczęścia (Lucky Charm).

Modlitwy jak w podręczniku.

Kapłan Solkana: Wynajem i Staty J.W

>>>>Magia Światła by Donato Ranzato zprzeznaczeniem dla wszelkich inkwizytorów, kapłanów solkana i tym podobnym personom-tak pisał w arcie na stronie A.Pestiliens. Nie było żadncyh charakterystyk tylko sama magia ze wstępem.

Broń/Zbroja/Przedmioty: Jest uzbrojony w „Miecz Prawości”, kuszę pistoletową ze srebrnymi bełtami (jak srebrne kule), laskę z symbolem Boga, procę, święconą wodę i czosnek.

„Miecz Prawości”- Używając tego miecza kapłan Solkana nie wykonuje testów Samemu Ciężej, może też powtórzyć nie udany rzut gdy testuje swą odporność na strach. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny i gracz musi go zaakceptować.
 
Listy umiejętności: Akademickie, Szybkościowe

Symbol: Znakiem kultu jest płomień. Kapłani noszą czarne szaty ze zdobieniami koloru ognia, czyli np. czerwonym, pomarańczowym lub żółtym, na szyi zaś zawieszone mają czarne amulety wykonane z żelaza z umieszczonym w jego środku ognistym opalem.

Zasady Specjalne:

PRECZ Z CHAOSEM: Kapłan nienawidzi wszystkich złych – chaotycznych band. Wzbudza strach w wyznawcach wszelkich mrocznych potęg.

WSPÓLNY CEL UŚWIĘCA ŚRODKI: Kapłan zgodzi się współpracować z kapłanami Morra i Sigmara gdy wynajmują go Łowcy Czarownic bądź Wampirów. W jedności siła więc wspólnymi mocami kapłani spalą na stosach wszystkie pomioty chaosu. Nie umarłych odprawią zaś w zaświaty i niebyt...

ARIANKO GDZIE JESTEŚ: Kapłan Solkana po bitwie poszukuje wśród katakumb i ruin Miasta Przeklętych zaginionej Bogini Prawości – Arianki. Czasem znajduje coś innego lub jakieś ciekawe miejsca. Po rzutach na eksplorację możesz przerzucić kostkę z najniższym wynikiem.

MAGIA ŚWIATŁA (Donato Ranzato): Korzysta z Magii Światła Bogów Prawości. Zaczyna z 2-ma wylosowanymi czarami.

Magia Światła Bogów Prawa i Porządku:

1.   Aura Ognia: Kapłan ignoruje każde zranienie na 4+. W walce wręcz każda wybroniona rana oznacza że aura odbiła cios w przeciwnika powodując trafienie z S=3 za każdą zadaną ranę. Żeby podtrzymywać aurę Kapłan musi co turę testować LD. Trudność: 9 Zasięg: Osobisty

2-3. Święte Oczyszczenie: Wybierz wrogiego maga będącego w zasięgu. Wrogi czarodziej rzuca D3 i dodaje do wyniku swój LD. Kapłan rzuca 2D3 i dodaje do wyniku swój LD. Jeśli wynik wrogiego maga jest mniejszy otrzymuje jedną ranę za każdy punkt różnicy wyników testu. Natomiast jeżeli przeciwnik miał wynik większy Kapłan otrzymuje D6 ran od wrogiego czarodzieja. Trudność: 7 Zasięg: 12”

4. Karzące ramię Sprawiedliwości: Wybierz w prostej linii najbliższą wrogą postać będącą w zasięgu. Ofiara otrzymuje D3 świetliste trafienia z S=4 i musi zdać test LD lub będzie ogłuszona do następnej fazy strzeleckiej. Demony i Opętani otrzymują D3 trafienia z S=8, a nie 4. Trudność: 8 Zasięg: 24”

5. Aura Pomyślności: Kapłan i przyjazne modele będące w zasięgu aury mają LD podwyższone do 10 tak długo jak aura będzie utrzymana. Wszystkie postacie będące pod ochroną aury maja dodatkowo rzut obronny przeciw magicznym atakom na 4+. Żeby podtrzymywać aurę Kapłan musi co turę testować LD. Trudność: 7 Zasięg: 9”

6. Oczyszczające Płomienie: Każda żywa istota w zasięgu działania czaru otrzymuje trafienie z S=4. Po obliczeniu zadanych obrażeń Kapłan musi zdać test LD, aby zatrzymać szalejące płomienie. Jeśli test się nie powiedzie lub Kapłan postanowi kontynuować ogniowy huragan  sam otrzymuje jedno trafienie – płomienie zaczynają ogarniać i trawić jego ciało! W następnej fazie strzeleckiej wszystkie żywe istoty dostają ponowne trafienie. Natomiast jeśli Kapłanowi nie wyjdą dwa następne testy LD to jego ciało zostanie spalone na popiół. Cóż do trzech razy sztuka... Podsumowując: „Oczyszczające Płomienie” są trudnym do opanowania czarem ale jego potęga i moc użyte we właściwym czasie mogą się przyczynić do Twej wygranej. Kapłan wyzwalający Płomienie nie może się ruszać, strzelać  i robić czegokolwiek innego dopóki nie opanuje ognia lub nie wywoła go ponownie. Trudność: 10 Zasięg: 9”

Jaka figurka?! – Najlepsza byłaby figurka Maxymilliana Hasburga towarzysza Johana van Halla z Dogs of War (GW), lub tez jakaś z Reapera.
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Mistrz wałków :)

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2004, 11:20:51 pm »
Jak dla mnie są duże różnice w mozliwościach obydwu kapłanów.
Byłbym za zmniejszeniem kosztów utrzymania dla kapłana Sigmara.
Jest "nieco" gorszy od swojego przyjaciela.
Za to przyjaciel posiada moc magi bardziej już zbliżoną do battla niż do mordki. :)
Kamil. (miszczu)

Offline Dwalthrim

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2004, 01:48:43 am »
Magie ściągnąłem z A.Pestiliens: http://hem.passagen.se/pestilen/index.htm  autorem jej jest Donato Ranzato, który coś tam do mordki już spłodził...
Co do kosztów wynajmu to bym akurat zostawił bo mają skille, a wynajem kapłana Ulryka z wilkiem kosztuje chyba z 80zk!!!
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline nahar

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2004, 12:33:02 pm »
Kapłan Sigmara jaet ok choć mnie osobiście nie pasuje pistolet strzałkowy, a zamiast młota dałbym mu korbacz i tarczę.
Pisze tak gdyż nader często zadarza się, że jeśli najemnik (HS) jest uzbrojony w tarczę, miecz i sztylet to grający twierdzi że tarczę ma on na plecach a w łapsku trzyma kozik i nim dźga. O ile przy poziomie A 1 nie ma z tym problemu to gdy w schemacie jest A 2 (jak np Pit fighter) robi się trochę nieprzyjemnie. Za 15 gc co bitwę otrzymujemy jakąś maszynę do mordowania wrógów (vide Pit fighter).

Tak jest np z Twoim Staszek Templariuszem Myrmidi. Ma 2 A i sztylet - czyli tarcza na plecy i hajda na wroga z włócznią i mieczem.
Moim zdaniem jest to bez sensu.
No tylko nie wiem jak to zrobić żeby zabronić takich praktyk - oprócz dawania jednej broni.

A Twojego kapłana uchroni przed walką młotem i sztyletem własnie korbacz.

Poza tym ok.

Solkana nie czytałem - ale zrobię to ten bóg to moj konik
paweł

Offline drachenfeles

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 14, 2004, 06:28:41 pm »
pistolet strzałkowy to niezbyt trafny pomysł, to nie łowca czarownic tylko kapłan i jesli chodzi o sigmarytę to IMO powinien być uzbrojony w młot i basta.
Jeśli natomiast chodzi o walkę dwoma brońmi to niczego na to nie poradzimy bez ingerencji w mechanikę gry, która taki styl promuje.

Offline nahar

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 14, 2004, 07:12:39 pm »
HOLA HOLA!
Jaki młot!
Polecam WW dodatek do WFRP - zakon młota ma tam w rozpisce umiejętność walki korbaczem. Moim zdaniem jest wystarczający powód aby kolo miał korbacz. Ale młot też jest ok.
paweł

Offline drachenfeles

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 14, 2004, 09:15:06 pm »
ale nie każdy kapłan musi od razu należec do złotego młota nieprawdarz?
ale może mieć do wyboru mlot i korbacz w czym problem?

Offline Dwalthrim

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 14, 2004, 09:41:06 pm »
Co do wywalenia strzałkowca mnie przekonaliście! Natomiast wędrowni kapłani sigmara naogół wywodzą sie z zakonu srebrnego młota wiec młot sie nasuwa sam przez się albo zrobi się tak młot/korbacz - do wyboru przez gracza!

Co do Templariusza Myrmidii jakoś nie widzę go bez tarczy która jest jednym z symboli jego bogini!!! Co do broni wszystkich templariuszy wzorowałem na sigmaryckim autorstwa Eda Hastingsa, gdzie koleś ma tarcze sztylet i święty mieczyk!
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline nahar

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 15, 2004, 12:17:07 am »
Racja Srebrny Młot to zakon wędrownych kapłanów Sigmara - i mają oni w rozpisce możliwość wyboru broni: Korbacz.
Ale najlepiej jak dostanie młot i kobracz bez sztyletu to wiadomo że bedzie z tarczą chodził bo inaczej się nie da.
A templar Myrmidii jak najbardziej z TARCZĄ!! Własnie o to chodzi żeby gość biegał z włócznią i tarczą lub z mieczem i tarczą, natomiast tak jak jest to każdy "normalny" gracz powie: no tarcza na plecki włócznia i mieczyk w łapki save od strzał 4+ bez kary do M, save w HtH 5+, i jeszcze te 2/3 A włócznią i mieczem - MIODZIO.
Więc sugeruje żeby kolo miał TYLKO włócznię i tarczę, bez miecza za 2 A. I basta.
paweł

Offline drachenfeles

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 15, 2004, 10:19:10 am »
rany, ale macie problemy, skoro ma mieć tarcze to jego opcje uzbrojenia to miecz i tarcza LUB wlócznia i tarcza, proste nie?

Offline Dwalthrim

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 15, 2004, 10:24:44 am »
Też tak mi sie wydaje, gracz powinien zdecydować czym walczyw HtH albo mieczem albo włócznią!!!
Miało być o kapłanach a zeszło na templariuszy :P
A co z tym kapłąnem Solkana jak go widzicie może tak zostać?!
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Dwalthrim

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 24, 2004, 09:38:03 am »
Jako że nikt się nie wypowiada o kapłanach pozwole sobie zaprezentować dramatisa dla chaosytów, beastmanów i inszego plugastwa:

Hans Mordorf – postać specjalna do Mordheim:

Hans Mordorf  był potajemnym wyznawcą Kheina Pana Mordu gdy był gladiatorem w Amfiteatrze Ruperchta Von Endona zwanym również Złotym Globem lub Teatrem Krwi. Jego mistrzem i guru był sam Khardun Chwalebny. Gdy Pit-King Khardun przeobraził się w Shadowlorda mianując się nowym władcą Mordheim po upadku komety Hans poczuł nieodpartą chęć zobaczenia krateru. Na Hansa przekleństwo Shadowlorda podziałało niczym odległe wezwanie i rozkaz. Szedł więc w stronę miejsca upadku komety poprzez zagładę, zniszczenie, ruinę i pożogę dzielnicy południowo-wschodniej. Wszędzie na około odbywały się dantejskie sceny okrutnych orgii mordu rozjaśniane łunami bijącymi z pożarów, a przede wszystkim znad krateru. Wpływ oraz opary Wyrdstona wzmocniły Hansa i zamieniły w jeszcze bardziej nieczułą maszynę do mordowania. Jego pancerz zrósł się z ciałem, a z głowy wyrosły mu rogi. Drogę do krateru urozmaicał sobie pokonując kolejnych przeciwników bez względu na to czy był to ocalały z katastrofy człowiek czy też mutant lub jeszcze gorsza bestia. Wszyscy ginęli pod ciosami jego topora. Gdy dotarł do olbrzymiej, gorejącej jamy bez ceregieli  zagłębił się w jej gorące trzewia ...
Pan Cieni nie zapomniał swego najwierniejszego ucznia i sługi. W przypadku Hansa nie należy mówić o przekleństwie tylko o błogosławieństwu Shadowlorda ponieważ został jego prawą ręką i posłańcem. Podobno przemierza czasem ulice Miasta Potępionych wypełniając tajemnicze i podstępne, a na pewno krwawe misje dla swego złego Pana. Kaptuje bandy o nienajlepszej reputacji, aby służyły Panu Cienia nierzadko prowadząc je przeciw praworządnym wrogom swego mrocznego patrona. Jeśli któraś banda w jakiś sposób narazi się Shadowlordowi lub jej interesy zaczną kolidować z planami Pana Cieni Hans może zwabić delikwentów do krateru lub w jakąś misterną pułapkę. Tak czy siak gdy narażą się Panu Cienia ich los będzie już przesądzony. Pośród tych którzy przetrwali już w Mordheim trochę czasu krążą o nim legendy. Jedni nazywają go Krwawym Mordorfem inni z kolei  Mrocznym Posłańcem. Na pewno nikt nie marzy o tym żeby się z nim spotkać oko w oko.

Postać Dramatu: Należy szukać go po bitwie - tak jak napisano w podręczniku.
Mogą go wynająć: Wszystkie bandy "złe" i „chaotyczne” .
Cena wynajmu: 90 zk / ew. 2 kawałki wyrdstona
 Koszt utrzymania: 60 zk
Wskaźnik bandy: + 75

"Ludzie z Mordheim, Jam jest waszym nowym panem, wszyscy ci którzy ujrzeli Shadowlorda wiedzą, że są przeklęci na wieczność."
                                                                    - przekleństwo Shadowlorda

charakterystyka Hansa Mordorfa: M4, WS5, BS3, S4, T4, W3, I5, A2, LD9, SAVE 3+

Broń i Zbroja: sztylet pokryty Mrocznym Jadem, Zbroja Chaosu (save 4+), tarcza, Topór – „Pożeracz Dusz”(+1 do trafienia, +1 do S, +1 do krytyków).

Znane Umiejętności:

Przerażający: Wzbudza strach we wszystkich żywych istotach samemu będąc nań odpornym.

Agresywny: Wojownik może dodać +1 do WS, jeżeli szarżuje.

Mistrz Walki: Jeżeli wojownik walczy z kilkoma przeciwnikami naraz, zyskuje +1 Atak, w każdej fazie walki wręcz (tak długo aż walczy z minimum dwoma wrogami). Dodatkowo nie wykonuje testu Samemu Ciężej.

Gladiator: Jeżeli wojownik walczy wewnątrz budynków lub wśród ruin może dodać +1 do WS i zyskuje 1Atak.


Zasady Specjalne:

Gniew Shadowlorda: Po każdej bitwie którą Hans przeżył  należy sprawdzić jaka jest wola Pana Cieni. Rzuć D6:

1 -2   Shadowlord wyznaczył swemu posłańcowi kolejne mroczne zadanie. Musi on natychmiast opuścić bandę!
3 -5   Hans może kontynuować „krucjatę zła” wraz z wynajmująca go bandą jeśli mocodawców nadal stać na opłacenie jego usług. Dodatkowo Shadowlord podpowiedział Mordorfowi pewne informacje dzięki, którym wynajmująca go drużyna może dodać D3 do wyniku eksploracji.
6   Interesy i działania drużyny wynajmującej Hansa przeszkadzają planom Shadow Lorda czym narażają się na jego GNIEW!!! Hans nie walczy – wprowadziwszy drużynę w zasadzkę potajemnie znika. Pojawia się dopiero przed następną potyczką. Natychmiast rzuć D6 żeby sprawdzić kogo Pan Cieni posłał żeby zrobić porządek z niewiernymi sługami. Pokonawszy posłańców Shadow Lorda drużyna dostaje normalnie Exp-y, może również zszabrować broń poległych stworów.

                                                 
1    Bandę atakuje Itsy – Beatsy Spider lub Chaos Spawn. Wylosuj sobie...
2 -3   Zza najbliższego rogu na bandę wyskakuje D3 beastmanów. Każdy z bronią ręczną i sztyletem
4 -5   Na bandę napada dwóch mutantów. Wylosuj z jakimi mutacjami - D2 dla każdego + broń.
6   Bandę szarżuje Opętany (possesd)

I jak  :bite: może być :twisted: ?!!!?
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline drachenfeles

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 24, 2004, 01:03:27 pm »
Wiesz co, jeśli chodzi o awatarów i championów Be'Lakora - Najwyższego Księcia Demonów znanego jako Pan Cienia to są nimi tzw 'Dark Emmiasry' ich opis można znaleźć w dodatku Abilon do mordheim i na ich podstawie można by tworzyć dramatisów tego typu.

Offline Mistrz wałków :)

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 24, 2004, 05:07:13 pm »
Osobiście uważam że masz niezłego bzika napunkcie Shadowlorda i innych palantów w śród bogów mordki. Powiem tak Moich midenheim i kossack ci panowie nie wzruszaja i jak trzeba będzie to im solidnie skopią tyłki. :bite:
Kamil. (miszczu)

Offline Dwalthrim

Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 25, 2004, 11:59:16 pm »
Nie mam bzika na punkcie Pana Cieni, on jest solą tego przeklętego miasta jak by nato nie patrzeć , a niektórzy raczą nader często o tym zapominać! Bzika to może i mam ale na punkcie Warmłotka jakotakiego min. oczywiście :)
A jakie ci darkemisarzy mają bonusy?
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


 

anything