Obiecywałem i jest regulamin , wczoraj siedliśmy i oto wyniki naszych dywagacji:P Narazie bez scenariuszy - o nie się jeszcze troszke kłucimy
Na pewno będzie ich 5.
Teraz tak jak ktoś ma jakieś ale co do regulaminu pisać
Do 25 października możemy nanieść zmiany (małe). Kilka punktów regulaminowych zawineliśmy od TH.
LUBELSKIE STOWARZYSZENIE FANTASTYKI „CYTADELA SYRIUSZA” i IV LO im.Stefanii Sempołowskiej ul. Szkolna 4 w Lublinie ZAPRASZA NA:
Turniej Mordheim na konwencie miłośników fantastyki Falkon 2005 Start – sobota 19.11.05 godzina 13:30 (zapisy od godziny 13:00)
Regulamin turnieju:
1. Organizatorem turnieju jest Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza”
2. Na turnieju obowiązują zasady z Living Rulebook ( do ściągnięcia ze strony
www.mordheim.com), oraz Mordheim Annual. *
3. Turniej odbywa się w formie kampanii.
4. Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie:
- figurki (gra niepomalowaną bandą oraz „proxami” jest niedozwolona, nie ma zasady „WYSIWYG”),
- oryginalną i czytelnie wypełnioną kartę warbandy (tą z 6 slotami),
- wydruk bądź xero oryginalnych zasad warbandy i najemników bądź ekwipunku, których używa lub będzie używał,
- miarkę i kilka k6.
5. Rozpiski należy przygotować na 500 gc (Marienburgers 600 gc)
6. Początkowa banda może posiadać tylko jednego najemnika.
7. Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać
wyniki gier oraz swój rating po każdej grze, przeciwników, punktów za ocenę hobbystyczną itp.
8. Zgłoszenia należy przesyłać najpóźniej do 1 listopada 2005 roku na
adres: ligamordheim@o2.pl (zgłoszenie powinno zawierać: imię,
nazwisko, nazwę bandy, nazwę klubu, z jakiego jest gracz, miasto oraz rating
bandy). UWAGA: Liczba graczy ograniczona - 24 osoby. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Na turniej można również przyjść w dniu turnieju ale gracz zostanie dopuszczony tylko jeśli będą jeszcze wolne miejsca i będzie parzysta liczba graczy. **
9. Podczas Turnieju obowiązuje tabela Alternatywnych Trafień Krytycznych
(LRB s. 115). Sztylet nie zadaje obrażeń krytycznych. Stalowy Bat traktowane są jak broń tnąca.
10. Do turnieju dopuszczone są warbandy:
• Mercenaries:
- Reiklanders z Mordheim Rulebook
- Middenheimers z Mordheim Rulebook
- Marienburgers z Mordheim Rulebook
• Cult of the Possessed
• Witch Hunters
• The Sisters of Sigmar
• The Undead
• Skaven Clan Eshin
• Orc & Goblins z 2002 Annual
• Dwarf Treasure Hunters z 2002 Annual
• Ostlanders z 2002 Annual
• Averlanders z 2002 Annual
• Kislevites z 2002 Annual
• Beastmen Raiders z Empire In Flames
• Carnival of Chaos z Empire In Flames
oraz Hired Swords:
• Pit fighter z Mordheim Rulebook
• Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
• Halfling Scout z Mordheim Rulebook
• Warlock z Mordheim Rulebook
• Freelancer z Mordheim Rulebook
• Elf Ranger z Mordheim Rulebook
• Troll Slayer z Mordheim Rulebook
• Imperial Assassin z 2002 Annual
• Tilean Marksman z 2002 Annual
• Beasthunter z Empire In Flames
• Highwayman z Empire In Flames
• Roadwarden z Empire In Flames
• The Arabian Merchant z Town Cryer 22
• Kislev Ranger z Fanatic Magazine
• Halfing Thief z Fanatic Magazine
• Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
• Elf Mage z Fanatic Magazine
11. Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.
12. Turniej przewiduje 5 bitew 1x1, każda do 60 minut:
GRY 1-3:
Pary ustalane będą na podstawie ilości punktów „z gry” zdobytych przez graczy w ostatniej (a) bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (b)
GRY 4-5: Pary ustalane będą na podstawie całkowitej ilości punktów „z gry” posiadanych przez graczy po ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (c)
a) w pierwszej bitwie nie mogą grać ze sobą osoby z tego samego klubu.
b) w pierwszej grze każdy z graczy posiada”0” punktów z gry więc decyduje tylko rating
c) dwóch graczy może się spotkać ze sobą tylko raz w trakcie trwania turnieju
Po każdej bitwie następuje 20 minut przerwy na rozwoje, explorację, rekrutację najemników itp.
W pierwszej bitwie przeciwnicy dobrani będą w pary na podstawie ratingu,
w następnych bitwach na podstawie posiadanych punktów (ewentualnie w zależności od ratingu warbandy).
13. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:
• Wygrana – 6 pkt
• Remis – 3 pkt
• Przegrana – 1 pkt
• wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak
i przegranego.
• za OoA 2 herosów przeciwnika – 0,5 / za każdych 2 herosów (do max. 1 na bitwę)
• za pomalowanie figurek – od 1 do 3 (przed pierwszą bitwą każdy z uczestników zagłosuje na trzy, według niego najładniej pomalowane warbandy przeciwników). Uczestnik, który zbierze najwięcej głosów dostanie 3 pkt, kolejni 2 i 1 pkt. Pozostali uczestnicy nie zostaną ocenieni.
• za zakończenie zwycięstwem bitwy w czasie krótszym niż:
20min – 1 pkt, 30min – 0,5 pkt,
• PUNKTY KARNE – WP (Worst Play) Jeśli gracz będzie przeklinał, przeszkadzał, nie będzie trzymał się terminów, będzie utrudniał rozgrywkę itp. może zostać ukarany maksymalnie 2 punktami karnymi (WP) na grę. Jeśli gracz przekroczy limit 5 punktów automatycznie zostaje zdyskwalifikowany z turnieju. O przyznaniu tych punktów decyduje sędzia, do którego należy zgłaszać niewłaściwe zachowanie współgraczy.
• W turnieju przyznany zostanie tytuł na najładniejszą bandę Dobrą i Złą... Każdy z biorących udział w turnieju graczy odda jeden głos na bandę dobrą i jeden na bandę zła biorącą udział w turnieju... bandy z największą ilością punktów wygrają.
14. KLASYFIKACJA KOŃCOWA
· O kolejności na podium decyduje łączna liczba punktów „z gry”, „hobbystycznych” i „WP”. Gracz z najwyższą ich liczbą wygrywa.
· W przypadku remisu, o wyższym miejscu decyduje mniejsza ilość punktów „WP”.
· W przypadku takiej samej ilości punktów „WP”, o wyższym miejscu decyduje większa liczba „z gry”.
· W przypadku takiej samej ilości punktów „z gry”, o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].
· W przypadku takiego samego Ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce w klasyfikacji wspólnie.
15. Turniej przewiduje nagrody oraz pamiątkowe dyplomy
16. Uczestnik zobowiązany jest do zachowania porządku i kultury osobistej
a także przyporządkowania się decyzjom sędziego, którego głos jest decydujący.
17. Sędziowie: 1. Krzysztof „GONZO” Badowski
2. Maciej „Krzysiek” Dziaduch
3. Paweł „Motor” Fiutka
4. Kamil "Mistrz Wałków" Jasak
5. ????????
18. Uczestnik turnieju zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w regulaminie.
19. Więcej informacji o konwencie Falkon znajduje się na stronie
http://www.falkon.prv.pl (dojazd, cena wejściówki, inne atrakcje itp.)
20. Regulamin do dnia 25.10 może ulec drobnym zmianom (chodzi głównie o scenariusze)
Prośba do graczy, którzy zgłosili chęć do wzięcia udziału w turnieju.
Jeżeli macie możliwość to przynieście ze sobą tereny typowe dla Mordheim (ruiny miejskich zabudowań, barykady itp.). Terenów nigdy za dużo, a im więcej tym gra będzie ciekawsza ( nauczeni doświadczeniem z Dragona wolimy , aby terenów było więcej niż ma brakować i stoły mają świecić pustkami).
* - nie obowiązują zasady Blazing Saddles, do jazdy konnej obowiązują zasady Mounted Warriors z LRB
** - osoby spoza województwa lubelskiego proszę potwierdzić zgłoszenia telefonicznie bądź sms-em dzień przed turniejem pod numerem : 510406726 , lista zgłoszonych znajduje się na stronie
http://www.turniej.mordheim.lublin.glt.plSERDECZNIE ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY W KLIMACIE STAREGO ŚWIATA Zapomniałem wcześniej dodać 12 c)