trawa

Autor Wątek: Mordheim na Falkonie 2005  (Przeczytany 21007 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 16, 2005, 09:45:02 pm »
Cytuj
to czekamy... ja tam mogę grać 6 gier. nie męczy mnie to :P


He he he.. A kogo to ostatnio nie moglismy dobudzić z rana na Goblikonie aby kontynułował grę :P
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 16, 2005, 09:49:35 pm »
Na goblikonie nic nie było na czas, więc spokojnie sobie regenerowałem siły. I tak 1 gra była dopiero godzinę po tym jak wstałem, zjadłem coś w zamknietym jeszcze  barze ulicę dalej, wróciłem ...

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 21, 2005, 09:00:02 am »
Obiecywałem i jest regulamin , wczoraj siedliśmy i oto wyniki naszych dywagacji:P Narazie bez scenariuszy - o nie się jeszcze troszke kłucimy ;) Na pewno będzie ich 5.
Teraz tak jak ktoś ma jakieś ale co do regulaminu pisać :!:  ;) Do 25 października możemy nanieść zmiany (małe). Kilka punktów regulaminowych zawineliśmy od TH.

 LUBELSKIE STOWARZYSZENIE FANTASTYKI „CYTADELA SYRIUSZA” i IV LO im.Stefanii Sempołowskiej ul. Szkolna 4 w Lublinie ZAPRASZA NA:
Turniej Mordheim na konwencie miłośników fantastyki Falkon 2005

 
Start – sobota 19.11.05 godzina 13:30 (zapisy od godziny 13:00)

Regulamin turnieju:
1. Organizatorem turnieju jest Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza”
2. Na turnieju obowiązują zasady z Living Rulebook ( do ściągnięcia ze strony www.mordheim.com), oraz Mordheim Annual. *
3. Turniej odbywa się w formie kampanii.
4. Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie:
-   figurki (gra niepomalowaną bandą oraz „proxami” jest niedozwolona, nie ma zasady „WYSIWYG”),
-   oryginalną i czytelnie wypełnioną kartę warbandy (tą z 6 slotami),
-   wydruk bądź xero  oryginalnych zasad warbandy i najemników bądź ekwipunku, których używa lub będzie używał,
-   miarkę i kilka k6.
5. Rozpiski należy przygotować na 500 gc (Marienburgers 600 gc)
6. Początkowa banda może posiadać tylko jednego najemnika.
7. Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać
wyniki gier oraz swój rating po każdej grze, przeciwników, punktów za ocenę hobbystyczną itp.
8. Zgłoszenia należy przesyłać najpóźniej do 1 listopada 2005 roku na
adres: ligamordheim@o2.pl (zgłoszenie powinno zawierać: imię,
nazwisko, nazwę bandy, nazwę klubu, z jakiego jest gracz, miasto oraz rating
bandy). UWAGA: Liczba  graczy ograniczona - 24 osoby. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Na turniej można również przyjść w dniu turnieju ale gracz zostanie dopuszczony tylko jeśli będą jeszcze wolne miejsca i będzie parzysta liczba graczy. **
9. Podczas Turnieju obowiązuje tabela Alternatywnych Trafień Krytycznych
(LRB s. 115). Sztylet nie zadaje obrażeń krytycznych. Stalowy Bat traktowane są jak broń tnąca.
10. Do turnieju dopuszczone są warbandy:
• Mercenaries:
-   Reiklanders z Mordheim Rulebook
-   Middenheimers z Mordheim Rulebook
-   Marienburgers z Mordheim Rulebook
• Cult of the Possessed
• Witch Hunters
• The Sisters of Sigmar
• The Undead
• Skaven Clan Eshin
• Orc & Goblins z 2002 Annual
• Dwarf Treasure Hunters z 2002 Annual
• Ostlanders z 2002 Annual
• Averlanders z 2002 Annual
• Kislevites z 2002 Annual
• Beastmen Raiders z Empire In Flames
• Carnival of Chaos z Empire In Flames
 
oraz Hired Swords:
• Pit fighter z Mordheim Rulebook
• Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
• Halfling Scout z Mordheim Rulebook
• Warlock z Mordheim Rulebook
• Freelancer z Mordheim Rulebook
• Elf Ranger z Mordheim Rulebook
• Troll Slayer z Mordheim Rulebook
• Imperial Assassin z 2002 Annual
• Tilean Marksman z 2002 Annual
• Beasthunter z Empire In Flames
• Highwayman z Empire In Flames
• Roadwarden z Empire In Flames
• The Arabian Merchant z Town Cryer 22
• Kislev Ranger z Fanatic Magazine
• Halfing Thief z Fanatic Magazine
• Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
• Elf Mage z Fanatic Magazine
11. Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.
12. Turniej przewiduje 5 bitew 1x1, każda do 60 minut:
GRY 1-3:
Pary ustalane będą na podstawie ilości punktów „z gry” zdobytych przez graczy w ostatniej (a) bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (b)
GRY 4-5: Pary ustalane będą na podstawie całkowitej ilości punktów „z gry” posiadanych przez graczy po ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (c)
a) w pierwszej bitwie nie mogą grać ze sobą osoby z tego samego klubu.
b) w pierwszej grze każdy z graczy posiada”0” punktów z gry więc decyduje tylko rating
c) dwóch graczy może się spotkać ze sobą tylko raz w trakcie trwania turnieju
Po każdej bitwie następuje 20 minut przerwy na rozwoje, explorację, rekrutację najemników itp.
W pierwszej bitwie przeciwnicy dobrani będą w pary na podstawie ratingu,
w następnych bitwach na podstawie posiadanych punktów (ewentualnie w zależności od ratingu warbandy).
13. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:
• Wygrana – 6 pkt
• Remis – 3 pkt
• Przegrana – 1 pkt
• wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak
i przegranego.
• za OoA 2 herosów przeciwnika – 0,5 / za każdych 2 herosów (do max. 1 na bitwę)
• za pomalowanie figurek – od 1 do 3 (przed pierwszą bitwą każdy z uczestników zagłosuje na trzy, według niego najładniej pomalowane warbandy przeciwników). Uczestnik, który zbierze najwięcej głosów dostanie 3 pkt, kolejni 2 i 1 pkt. Pozostali uczestnicy nie zostaną ocenieni.
• za zakończenie zwycięstwem bitwy w czasie krótszym niż:
20min – 1 pkt, 30min – 0,5 pkt,
• PUNKTY KARNE – WP (Worst Play) Jeśli gracz będzie przeklinał, przeszkadzał, nie będzie trzymał się terminów, będzie utrudniał rozgrywkę itp. może zostać ukarany maksymalnie 2 punktami karnymi (WP) na grę. Jeśli gracz przekroczy limit 5 punktów automatycznie zostaje zdyskwalifikowany z turnieju. O przyznaniu tych punktów decyduje sędzia, do którego należy zgłaszać niewłaściwe zachowanie współgraczy.
• W turnieju przyznany zostanie tytuł na najładniejszą bandę Dobrą i Złą... Każdy z biorących udział w turnieju graczy odda jeden głos na bandę dobrą i jeden na bandę zła biorącą udział w turnieju... bandy z największą ilością punktów wygrają.

14. KLASYFIKACJA KOŃCOWA
·   O kolejności na podium decyduje łączna liczba punktów „z gry”, „hobbystycznych” i „WP”. Gracz z najwyższą ich liczbą wygrywa.
·   W przypadku remisu, o wyższym miejscu decyduje mniejsza ilość punktów „WP”.
·   W przypadku takiej samej ilości punktów „WP”, o wyższym miejscu decyduje większa liczba „z gry”.
·   W przypadku takiej samej ilości punktów „z gry”, o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].
·   W przypadku takiego samego Ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce w klasyfikacji wspólnie.
15. Turniej przewiduje nagrody oraz pamiątkowe dyplomy
16. Uczestnik zobowiązany jest do zachowania porządku i kultury osobistej
a także przyporządkowania się decyzjom sędziego, którego głos jest decydujący.
17. Sędziowie: 1. Krzysztof „GONZO” Badowski
            2. Maciej „Krzysiek” Dziaduch
                       3. Paweł „Motor” Fiutka
                       4. Kamil "Mistrz Wałków" Jasak
                       5.  ????????
18. Uczestnik turnieju zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w regulaminie.
19. Więcej informacji o konwencie Falkon znajduje się na stronie http://www.falkon.prv.pl (dojazd, cena wejściówki, inne atrakcje itp.)
20. Regulamin do dnia 25.10 może ulec drobnym zmianom (chodzi głównie o scenariusze)




Prośba do graczy, którzy zgłosili chęć do wzięcia udziału w turnieju.

Jeżeli macie możliwość to przynieście ze sobą tereny typowe dla Mordheim (ruiny miejskich zabudowań, barykady itp.). Terenów nigdy za dużo, a im więcej tym gra będzie ciekawsza ( nauczeni doświadczeniem z Dragona wolimy , aby terenów było więcej niż ma brakować i stoły mają świecić pustkami).

*   -  nie obowiązują zasady Blazing Saddles, do jazdy konnej obowiązują zasady Mounted Warriors z LRB
** -  osoby spoza województwa lubelskiego proszę potwierdzić zgłoszenia telefonicznie bądź sms-em dzień przed turniejem pod numerem : 510406726 , lista zgłoszonych znajduje się na stronie http://www.turniej.mordheim.lublin.glt.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY W KLIMACIE STAREGO ŚWIATA

Zapomniałem wcześniej dodać 12 c)

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 21, 2005, 09:50:01 am »
Po pierwszym przeczytani nie znajduje żadych ani niejasności lub ew. problemów.

Bardzo przypadła mi do gustu punktacja i dodatkowe punkty dla graczy którzy bez ociagania potrafia wyjasnic kto jest lepszy na stole.

Dlatego jeśli nie będzie jakis niezapowiedzianych przeszkód to na pewno się pojawię. Zgłoszenie wyślę znacznie puźniej ponieważ nie wiem ile bedę miał do tego casu pomalowanych nowych band i między czym będę mógł wybierać (pozatym warto by było choć raz przeczytać scenriusze :)).
Kamil. (miszczu)

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 21, 2005, 10:10:52 am »
Cytat: "Mistrz wałków :)"
Po pierwszym przeczytani nie znajduje żadych ani niejasności lub ew. problemów.

Bardzo przypadła mi do gustu punktacja i dodatkowe punkty dla graczy którzy bez ociagania potrafia wyjasnic kto jest lepszy na stole.
Oka jak by coś było nie tak z regulaminem nie krępować się i pisać ;) Punktacje troche obcieliśmy, tak zeby przegrywający też miał szansę zaistnieć w turnieju - znam ludzi którzy po kilku porażkach zniechęcają się do gry i dają sobie spokój z turniejem :? A potem trzeba na siłe coś kombinować ktoś musi pauzować itp....

Cytat: "Mistrz wałków :)"
Dlatego jeśli nie będzie jakis niezapowiedzianych przeszkód to na pewno się pojawię. Zgłoszenie wyślę znacznie puźniej ponieważ nie wiem ile bedę miał do tego casu pomalowanych nowych band i między czym będę mógł wybierać (pozatym warto by było choć raz przeczytać scenriusze :)).
Z pomalowaniem wyskoczyliśmy dlatego , żeby nie było band bez rąk i głów - zdarzało się albo wogle niepomalowanych też się zdarzało, poza tym to troche ogranicza liczbę graczy a nie chcemy przeskoczyć 24. Scenariusze musimy trochę dopracować, mamy problemy techniczne typu nie wiadomo jak bedizemy stali z makietami do połowy listopada, poza tym bedą nam potrzebne specyficzne figurki..... ciii nie powinienem o tym pisać :p  i nie wiem czy zdołamy je zdobyc na czas ewentualnie zastąpimy czymś innym....

Aha jeszcze dwa przydatne linki:
dojazd na teren konwentu
koszt konwentu - są zniżki :!:  :!:  :!:

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 21, 2005, 10:52:08 am »
Cytuj
Scenariusze musimy trochę dopracować, mamy problemy techniczne typu nie wiadomo jak bedizemy stali z makietami do połowy listopada, poza tym bedą nam potrzebne specyficzne figurki..... ciii nie powinienem o tym pisać  i nie wiem czy zdołamy je zdobyc na czas ewentualnie zastąpimy czymś innym....


Jeśli do was dotrę (99%) to napewno mozecie liczyc na jedno pudło terenów (12 budynków).

A jesli codzi o specificzne figsy to równierz możecie na mnie liczyć.. w moim magicznym pudełku dziwnych żeczy można znalesc naprawdę wiele zapomnianych modeli.. :P
Dodatkowo jestem pewnym scenariuszowym zboczeńcem i mam spora game figórek tyko do scenariuszy (przykładem jest szlony inżynier).

Napiszcie na priva (jeśli to tajemnica jest) co ptrzebujecie a ja nawet jeśli tego nie mam to załatwie u battlowców.
Kamil. (miszczu)

Offline CHESUS

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 21, 2005, 03:56:19 pm »
za tereny juz serdecznie dziękujemy a co do tych specjalnych figurek to podejzewam ze wcale nie bendą potrzebne ale moge się mylić:D
amiętajcie wszystkie dzieci skaven śmierdzi bo je śmieci!!!

Offline MiSiO

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 21, 2005, 06:49:25 pm »
Widzę, że pare framentów jest nawet "słowo-w-słowo" po THowemu. Cieszy mnie "inspiracja" regulaminami klubu TH. Dzięki za zaufanie.

Cytuj
• wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak


Dla nie cięzkie do zaakceptowania. Zamiast wypełniać misje, będzie miało miejsce dobijanie przeciwnika i liczenie, że ZDA test rozbicia do czasu aż nabijemy na nim pkt... Nikt nie będzie misji wypełniał. Przykład: Goblikon. Uciekam z jeńcem. 1: od krawędzi się zatrzymałem i [chcąc zając jakieś rozsądne miejsce] dobijałem przeciwnika... aż, NIESTETY, nie dał testu rozbicia i nie zdążyłem zdobyć max. dodatkowym punktów.


JAKIE SĄ SCENARIUSZE?


Cytuj
A jesli codzi o specificzne figsy to równierz możecie na mnie liczyć.. w moim magicznym pudełku dziwnych żeczy można znalesc naprawdę wiele zapomnianych modeli.. :P
Dodatkowo jestem pewnym scenariuszowym zboczeńcem i mam spora game figórek tyko do scenariuszy (przykładem jest szlony inżynier).


Jeden inzynier to nic... kropla w morzu... wiesz. 12tu. To wtedy ma sens :P 24 osoby.

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 21, 2005, 09:59:54 pm »
Inżynierów ma kilku :)
Kamil. (miszczu)

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 23, 2005, 08:22:25 am »
Cytat: "MiSiO"
Widzę, że pare framentów jest nawet "słowo-w-słowo" po THowemu. Cieszy mnie "inspiracja" regulaminami klubu TH. Dzięki za zaufanie.
W sumie nie ma sensu ubierać w inne słowa tych samych stwierdzeń, a Wasze regulaminy przewaznie mi się podobają - przejrzystośc itp. ;)

Cytat: "MiSiO"
Cytuj
• wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak


Dla nie cięzkie do zaakceptowania. Zamiast wypełniać misje, będzie miało miejsce dobijanie przeciwnika i liczenie, że ZDA test rozbicia do czasu aż nabijemy na nim pkt... Nikt nie będzie misji wypełniał. Przykład: Goblikon. Uciekam z jeńcem. 1: od krawędzi się zatrzymałem i [chcąc zając jakieś rozsądne miejsce] dobijałem przeciwnika... aż, NIESTETY, nie dał testu rozbicia i nie zdążyłem zdobyć max. dodatkowym punktów.
To też Wasze :p  Może usuniemy ten punkt zobaczymy jak z tym wyjdzie na Bazyliszku, kwestia do przedyskutowania.


Cytat: "MiSiO"
JAKIE SĄ SCENARIUSZE?
Puki co nie podamy , ponieważ może się jeszcze coś zmienić, 3 mamy raczej pewne, co do reszty się wahamy, zawsze może zmienić się kolejność scenariusz, albo jego zasady dlatego narazie nie podajemy.


Cytat: "MiSiO"
Jeden inzynier to nic... kropla w morzu... wiesz. 12tu. To wtedy ma sens :P 24 osoby.
Nie znam scenariusza z inżynierem chyba hmm....


Sędzią będzie również Mistrz Wałków ;)

Offline MiSiO

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 23, 2005, 10:14:29 am »
Scenariusz z Inzynierem jest turniejowo niegrywalny.

Cytuj
MiSiO napisał:
Cytat:
• wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak


Dla nie cięzkie do zaakceptowania. Zamiast wypełniać misje, będzie miało miejsce dobijanie przeciwnika i liczenie, że ZDA test rozbicia do czasu aż nabijemy na nim pkt... Nikt nie będzie misji wypełniał. Przykład: Goblikon. Uciekam z jeńcem. 1: od krawędzi się zatrzymałem i [chcąc zając jakieś rozsądne miejsce] dobijałem przeciwnika... aż, NIESTETY, nie dał testu rozbicia i nie zdążyłem zdobyć max. dodatkowym punktów.
To też Wasze Razz Może usuniemy ten punkt zobaczymy jak z tym wyjdzie na Bazyliszku, kwestia do przedyskutowania.


Tego fragmentu nie ma w Reg Bazyla. Został zmieniony. Nie wiem czy nie limitu max. +1. W każdym razie oto fragment ze strony TH gdzie jest oficjalna zasada klubu:

PUNKTACJA Z GRY:
ZWYCIĘSTWO 9 punktów
(+1 punkt, gdy przeciwnik stracił minimum 25% bandy, -1 punkt, gdy straciłeś minimum 25% bandy)
REMIS 4 punkty
(+1 punkt, gdy przeciwnik stracił minimum 25% bandy, -1 punkt, gdy straciłeś minimum 25% bandy)
PRZEGRANA 0 punktów
(+1 punkt, gdy przeciwnik stracił minimum 25% bandy)

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 23, 2005, 10:53:28 am »
Tak ale na bazylu bedzie obowiazywać nieco inna klasyfikacja niz ta wasza oficjalna klubowa..

Bedzie podobna do tej z Goblikonu :)
Kamil. (miszczu)

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 17, 2005, 10:48:25 am »
We wtorek siadamy z chłopakami i bierzemy się na ostro za poprawki w regulaminie, bedzie sporo zmian dotychczasowym regulaminie, musimy jeszcze zmodyfikować scenariusze, końcowy regulamin powinien znaleźć się najpóźniej w przyszłą środę.

Offline Wojtek_Krz

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 17, 2005, 02:24:24 pm »
Na falkonie to już na 100% musze zagrać kurde musiałemn dużo przegapic na bazylu:(

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 17, 2005, 04:12:47 pm »
Cytat: "Wojtek_Krz"
Na falkonie to już na 100% musze zagrać kurde musiałemn dużo przegapic na bazylu:(
Figsy maluj, nie będzie taryfy ulgowej :arrow: zero proxów i niepomalowanych figurek, bo Bazyliszku przekonałem się jaka jest różnica jak się gra pomalowanymi bandami kolosalna, zwiększa w 100% przyjemność grania i ułatwia grę , nie musisz się pytać kogo reprezentuje dany model bo to poprostu widać.