Legionowowski klub
"The Fallen Lords" serdzecznie zaprasza na turniej:
"nie czas żałować róż gdy płoną lasy"
INFORMACJE OGÓLE: www.fallenlords.webpark.pl SĘDZIA GŁÓWNY: Kuba Falkowski.
1. turniej na 2x1100pkt.
2. Miejsce: ZSO nr 2 w Legionowie. ul. Królowej Jadwigi 11.
(szkoła z basenem) znajdująca się przy kawiarni "Marysieńka"
3. Czas: 4 marca 2006r. (sobota)
zapisy od godz. 9:10
rozpoczęcie turnieju: 9:30
4. Wstep: 15zł od pary.
5. Obowiązuja TAJNE rozpiski.
6. Stoły: 72x48 cali ( w przypadku bardzo dużej ilości zgłoszeń: 48x48 cali)
7. scenariusze liczą się jako piched battle dla potrzeb specjalnych zasad WE
ZGŁOSZENIE: Zgłoszenia proszę przesyłać na adres E-Mail wraz z rozpiską:
otlo@o2.pl Za przesłanie rozpiski do 28 lutego (wtorek) gracz uzyska dodatkowe 4 pkt do klasyfikacji końcowej.
ZASADY TURNIEJU: Gramy 3 bitwy po 6 tur lub po 2h i 45min.
Można wystawić 2 sloty hero oraz 2 sloty special i 1 rare ALBO 3 sloty special.
w sojuszu można wystawić 2 dowolne armie (nawet dobra i złą). Nie są dopuszczone dwie takie same armie.
Obowiązują zasady 6edycji WFB wszystkie WD i Annuale oraz uściślenie przepisów z października 2005 roku.
W przypadku oszukiwania, gry nie fair play, nie umiejętności zachowania sie kulturalnie sędzia bez żadnej skuchy może wlepić punkty karne i nie tylko... ;]
Pierwszy rzut jest o strone/zaczynanie
Następny o kolejność wystawiania.
Wystawiamy sie po jednym oddziale z każdej armii.
PUNKTY: za zabicie Generała (mianujemy jeden model za którego bedzie bonus) + 100 pkt.
za przejecie i utrzymanie Sztandaru + 50 pkt.
zajęcie Ćwiartki + 50 pkt.
DODATKOWE PUNKTY: Malowanie oceniamy w kategoriach:
cała armia pomalowana(0-3)
klimat(0-2)
wysywig(0-2)
najładniejszy model(0-4)
jednolitość podstawek(0-3)
konwersje(0-2)
ogółem 16 pkt za malowanie.
Test Wiedzy: Nie obiecuje że bedzie ;]
"glorious victory" W każdej bitwie za "wyczyszczenie" stołu ze wszystkich figurek przeciwnika przydzielane są dodatkowe 3pkt.
ROZSTAWIENIE CZASOWE: 09:10-09:55 - zapisy
09:55-10:00 - pary, stoły etc.
10:00-12:45 - 1 bitwa
12:45-13:00 - przerwa (wyniki, pary, stoły)
13:00-15:45 - 2 bitwa
15:45-16:00 - przerwa (wyniki, pary, stoły)
16:00-18:45 - 3 bitwa
18:45-19:00 - Podliczenie pkt, ogłoszenie zwycięzcy, zakończenie turnieju.
SCENARIUSZE: Co do lasków!! obrażenia od nich sa przy jakimkolwiek zetknieciu się jednostki z lasem. nie ważne czy jednostka wchodzi, stoi w lesie, przechodzi przez niego jub wychodzi z niego. zawsze po ruchach należy wykonać rzut kośćmi o zadanie ran. W przypadku magii WE poprzez przesuwanie lasu obrażenia od niego sa zadawane gdy zostanie jednostka z nim zetknięta, a gdy bedzie 3" od niego to musi zdać panikę (rzecz jasna)
1 BITWA (płonące lasy) Wszystkie lasy płoną!!
każdy oddział w lesie dostaje D3 obrażeń z S4 od ognia
Jeżeli oddział znajduje sie 3" od lasu musi zdać panikę.
(lasu nie da sie ugasić)
2 BITWA (strażak Sam) Lasy nadal płoną ale z odsieczą wkracza strażak Sam!
Jednego z herosów mianujemy strażakiem ;] posiada dodatkowo WSv: 5+, a także +1 do T S i M
Nadal obowiązuje panika od płonącego lasu.
(lasu nie da sie ugasić)
3 BITWA (żywioł pokonany) Nastała noc. Przyszły ulewne deszcze które pokonały żywioł
Nastaje dzień świeci piekne słońce.
Jednym słowem PITCH BATTLE ;]
Scenariusze mogą ulec drobnym modyfikacją, ale jeżeli tak sie stanie zostaniecie o wszstkim poinformowani.
Gorąco zachęcam do grania wg. scenariuszy ponieważ urozmaicą wszystkim uczestnikom gre.
JEŻELI CZEGOŚ NIE ZAMIEŚCIŁEM PISZCIE...
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!![/color][/size]