trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 830955 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Soulles_Being

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2025 dnia: Lipiec 06, 2008, 01:59:34 pm »
Witam
Przesłuchałem sobie podcasting z D6 Generation i musze powiedzieć że nowa edycja mile się zapowiada.
Faktycznie lemany nie będą miały tak źle. W cc obrywać będą nieziemsko ale cóż po to jest piechota żeby zeskrobać to co mu włazi na pancesz.
Z resztą to też zależy od gracza zawsze można pruć 12" naprzód jak ktoś zbliży się niebezpiecznie, albo wypalić flamerami.
Osobiście widze niezły wizje, jak już ktoś tu wspominał, demoli z plasmami.

Mi się osobiście podoba zmiana w CC, bardzo cieszy mnie fakt że nie będzie 'skakania' po oddziałach.

Biegające karnasie będą miłą odmianą, przynajmniej dla mnie.

No i fakt że jest ten bieg. No i kryśki będą miały gorzej teraz z coverem i bardzo dobrze nie lubie tego badziewia, nic tak nie irytuje jak ich skakanie za górke :P

Pozdrówko ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2026 dnia: Lipiec 06, 2008, 03:04:56 pm »
Teraz bronie z 72 calowym + zasięgiem będzie można w pełni wykorzystać prawie niezależnie od terenu.
Kombinuję z utworzeniem takiego klubiku bitewniakowego i tam, będzie dużo górek, za którymi to nie będzie miał broadside widoku ;). W ogóle grając na V edycję [zagrałem jakieś 8 bitew], uważam że cover 4+ to bardzo dużo i nie powinno go być więcej niż 1 na całą ćwiartkę (powiedzmy jakaś ruinka 10x20 cm).

Ps. Twój awatar ciągle robi na mnie wrażenie  :D
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2027 dnia: Lipiec 06, 2008, 10:07:29 pm »
Lemany beda braly po d... od wszystkiego co do nich podejdzie i zapuka w Close Combacie, a teraz bedzie to jeszcze latwiejsze dzieki runowi. Wcale nie przecenialbym ich potegi na nowa edycje.

Tylko , ze potem to cos zbierze ogien z kilkudziesieciu gwardzistow stojacych w okolicy na przyklad albo szarze rough riderow.
A wiekszosc wypasionych oddzialow do walki wrecz jest raczej drozsza niz Leman.


Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2028 dnia: Lipiec 07, 2008, 07:07:25 am »
Trafiając na tylni niezbyt chyżego lemana wystarczy kilku marinsów w końcu po coś dali im te kraki na bazie :) Nie potrzeba więc Tzeentch wie czego :)

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2029 dnia: Lipiec 07, 2008, 07:21:49 am »
Trafiając na tylni niezbyt chyżego lemana wystarczy kilku marinsów w końcu po coś dali im te kraki na bazie :) Nie potrzeba więc Tzeentch wie czego :)

Kilkunastu Orków też da radę, a żaden wydatek.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2030 dnia: Lipiec 07, 2008, 08:39:47 am »
Na BoLSie są nowe wieści o marynatach.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2031 dnia: Lipiec 07, 2008, 09:00:54 am »
najwyraźniej faktycznie trzeba będzie zacząć się ich bać.
IC to już kompletnie osobna historia...to co te chłopaki potrafią dać, to koniec (na razie słyszeliśmy o 2, a jest ich 13)...
z drugiej strony, bardzo mi się podoba nowy charakter armii. Obecne marynaty (pomijając DA i BA), to paskudne stojące safhy (w dużej mierze, pomijając BSATW). te nowe to są strasznie mobilne. Scouci, drop pody...coś mi się wydaje, że gracze marinowi wymienią park maszynowy - z rhinosów na pody.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2032 dnia: Lipiec 07, 2008, 09:04:22 am »
Heyka !!!
Crusader wypelniony Mlotkowymi Terminatorami  :badgrin: :badgrin: :badgrin: Damn ... zlo i zniszczenie  8)
Cze !!!

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2033 dnia: Lipiec 07, 2008, 09:10:24 am »
i to najlepiej z kapelanem (prefered enemy - przerzuty nietrafionych)
chociaż z drugiej strony to ja bym ich do poda wsadził. taniej.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2034 dnia: Lipiec 07, 2008, 09:42:08 am »
No nie wiem :D Zniszczyć Landa w strzelaniu albo w kombacie to będzie COŚ... i ten assault po wysiadce.... faktyczne zuo  :)

Offline Skark

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2035 dnia: Lipiec 07, 2008, 09:51:54 am »
Landek z termosami (oczywiście z młotkami) do HtH to będzie żeczywiscie coś. Tylko kosztuje 500 punktów i nie scoruje. Kapelan bym nie dawał bo jest taki jedne typek co daje Hamery mastercrafted.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2036 dnia: Lipiec 07, 2008, 09:59:52 am »
no ale skarku przerzucić jeden nietrafiony na łebka a wszystkie to jest różnica.
poza tym, cena tego estana, czy jakoś tam, to pewnie też nie bagatela.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2037 dnia: Lipiec 07, 2008, 10:20:59 am »
Heyka !!!
Landek z termosami (oczywiście z młotkami) do HtH to będzie żeczywiscie coś. Tylko kosztuje 500 punktów i nie scoruje.
Oddzial close combatowych termosow po nowych kosztach to 200 punktow, Crusader obecnie 235, a ma byc tanszy - wiec nie 500 punktow, tylko 400 ;) Scorowac nie scoruja - ale kontestuja jak najbardziej. A 3+ inv od wszystkiego powaznie daje rade.
BTW - czy ktos widzial w nowym booku zakaz konsolidowania sie do pojazdu?
Cze !!!

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2038 dnia: Lipiec 07, 2008, 10:29:19 am »
Cytuj
BTW - czy ktos widzial w nowym booku zakaz konsolidowania sie do pojazdu?
oj Ty, pomysłowa bestia. chociaż nie wiem, czy to przejdzie. trzeba by dokładniej doczytać.
z tego co wiem, to wsiadanie, wysiadanie ma miejsce w fazie ruchu. a konsolidacja na koniec fazy asaltu.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2039 dnia: Lipiec 07, 2008, 10:33:36 am »
Myślę że ten inv na 3+ im się należy.
Dotychczasowe termosy były żałosne. Wersja z dwoma katarynkami dawała jeszcze radę (ale to już przeszłość)

Walczyłem moim deathwingiem i w starciu z dowolnym odziałem do CC termosy dostają ostre wciry. Słownie od każdego.
Ostatnio starłem się z d.eldarami. W 2 turze wybiłem wszystko bez strat :). Został tylko portal a w nim 3 łódki z wich-ami.
Jak się skończyło?

Prawie dostałem maskę!! Nawet skład z dołączonym b.capt. niewiele miał do powiedzenia.

I tak jest z wszystkim. 12 orków za psie pieniądze przechodzi przez nich jak przez masło. Głupi karać z chordą termogauntów!! spuszcza im wpie..
Dlatego nie płaczmy. ten inv na 3+ da im tylko szanse na porozmawianie z przeciwnikiem. A nie władzę na stole. Pamiętajmy nie  ma konsolidacji. A duzo pestek (głupich 10 gwardzistów) dziurawia te pancerze na 2+.
Jedyne co sie zmieni to fakt że 3 herlawych nie będzie już ich mordowało:)
Kamil. (miszczu)