Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824558 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Angron

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3510 dnia: Luty 08, 2010, 10:28:32 pm »
Armia na pierwszy rzut oka wygląda bardzi ciekawie, duuuzo opcji, ciekawe jakie kombosy przyjdą mi do głowy.
Nie miałem jeszcze czasu się zagłębić, ale obawiam się, że rozpy będą wyglądały w stylu: kto wciśnie więcej Storm Harbringerów do rozpy.
Można ich wziąć po prostu mnóstwo, dla wszystkiego itd.
Moim zdaniem nie będzie to uber-klimat, ale będzie diablo skuteczne. Dając wiarę temu, że jego broń będzie traktowana jako jedna to po ruchu 12" walną 8 linkowanych strzałów z S6 rending. pootwierają wszystko łącznie z landkami itd. Sru i oddział piechoty pójdzie do piachu.
Oby były wielkie i nie dało się ich schować(tudzież były wąskie i długie: łatwo będzie złapać bok).
Oczywiście sam jestem fanem BA, ale po prostu nie chcę, żeby BA na 1750 to było 5 harbringerów z wkładkami.

Ja Ci powiem Mariosik że jak czytam den kodex to wydaje mi się, że Harbingery są w ogóle mało opłacalne. 140 punktów, szarża z tego tylko na jump packu, czyli musisz dodać jeszcze koszt packa, a poza tym wchodzi tylko 8 typków. Do tego jedna broń, która spada od pierwszego weapon destroya, wtedy staje się kadłubkiem. Deep Strike jego wcale nie jest bezpieczny, rozbija się normalnie. W porównaniu do Wagona wypada mega blado, nie mówiąc juz o wkładce. Dlatego jak na moje armia na samych fruwajkach jest w ogóle noł fjuczer, może będą jedna-dwie jako wsparcie. Aczkolwiek w tej wersji ja bym raczej chyba nie brał.

pozdro. ;)
Was told that brother Lurg from my squad died last night from wounds sustained at the killing-grounds yesterday. Unfortuately no one noticed how he was wounded. Although Lurg probably did, it was hard for him to explain without his jaw."

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3511 dnia: Luty 08, 2010, 10:36:21 pm »
no i nie mają smoków ;-) te pukawki mają 30' zasięgu. to nie jest mało, ale D nie urywa.
założę się, że znajda się tacy, co zainwestują w te 5 szt. ale IMO to za dużo.
trudno to na stole pomieścić. a jak będą wchodziły z ds'a, to można się tak rozstawić, coby się porozbijały.
czekam na jakieś przecieki fotek, jak to dokładnie wygląda.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3512 dnia: Luty 08, 2010, 11:07:24 pm »
no i nie mają smoków ;-) te pukawki mają 30' zasięgu. to nie jest mało, ale D nie urywa.
założę się, że znajda się tacy, co zainwestują w te 5 szt. ale IMO to za dużo.
narka

I musi to byc duze zeby miescilo 3 atack biki. Imho tez glowy nie urywa. A zasieg 18" wiec tez srednio. I innych opcji jest sporo. Mysle ze tak dwa to pewnie kazdy bedzie mial bo to super sposob zeby rozne rzeczu podrzucic bliskow wroga i napewno szarze po ds tez beda stosowane. Priest jest chory ale na szczescie tylko na piechote, baale fajne 125 za ml i auto i strzelania z dwóch ml po ruchu do 12". Z hq tez kilka fajnych opcji. Sam raczej nie bede gral, bo za duzo zmian by mnie czekalo, ale ciekaw jestm co ludzie beda wystawiac.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3513 dnia: Luty 09, 2010, 08:33:31 am »
I musi to byc duze zeby miescilo 3 atack biki.

dwa

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3514 dnia: Luty 09, 2010, 08:46:37 am »
Heyka !!!
Co do szarzy po Deepie, nie wiem, czy zauwazyliscie taki gadzet:
Cytuj
After assigning the deployment zones but before deployment, the Blood Angels player
can place a Stealth Locator Beacon Marker anywhere on the table. If a unit wishes to
arrive on the battlefield via deep strike from turn two on and chooses to do so within 6"
of the marker and simultaneous there is no enemy unit in 6" of the marker, then it won't
scatter.
To sprzet do Scout Bike'ow ... to jakis sick shit jest musze powiedziec.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline apok

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3515 dnia: Luty 09, 2010, 08:52:56 am »
Hmmm, Wszyscy mówili że Ravenery będą mogły po DS'ie Assaultować, jeszcze po PS i DoW II (ponoć) też mogą to robić, wszyscy się podniecili, jeszcze wyszły nowe (Imho cudne modele choć trochę za duże jak na coś co się musi przeciskać podziemią) i dupa... dostały przerzut zasięgu na night Fight xD
Skoro wyszedł Flash Gitx, to może kiedyś GW pomyśli o Tyranofexie:]
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline Hem'Ahn

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3516 dnia: Luty 09, 2010, 09:14:58 am »
Heyka !!!
Co do szarzy po Deepie, nie wiem, czy zauwazyliscie taki gadzet:To sprzet do Scout Bike'ow ... to jakis sick shit jest musze powiedziec.
Cze !!!
Tak, ale ten beacon działa dopiero od drugiej tury i jeśli jest przeciwnik w 6" to oddział będzie scatterował, także stosunkowo łatwo to zablokować.
Michałku
PKGB Sztab

Offline Miły

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3517 dnia: Luty 09, 2010, 09:42:44 am »
Jak zawsze jestem sceptyczny do momentu wyjscia Angielskiej wersji podrecznika ale jak czytam to to o Bladziach to jeszcze bardziej mnie motywuje do odrestaurowania mojej czerwonej gromatki ;) Jako ze chopaki przehibernowali IV edycje to moze czarne fisty sie na nich przydadza ;)

M

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3518 dnia: Luty 09, 2010, 09:45:31 am »
Kurcze super assault cannony na Harbringerach, TL assault cannony na Baalach i Razorach, no i opcja na speederach/termosach normalnie 4 edycja wróciła :D
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3519 dnia: Luty 09, 2010, 09:49:43 am »
Tak, ale ten beacon działa dopiero od drugiej tury i jeśli jest przeciwnik w 6" to oddział będzie scatterował, także stosunkowo łatwo to zablokować.

Jesli jest Stealth, to moze nie byc tak prosto  ;-)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Hem'Ahn

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3520 dnia: Luty 09, 2010, 10:19:14 am »
Jesli jest Stealth, to moze nie byc tak prosto  ;-)
Stealth to chyba tylko fancy nazwa, zakładam, że skoro trzeba znacznik wystawić gdzieś na stole, to będzie on widoczny dla przeciwnika? Czy źle rozumiem?
Michałku
PKGB Sztab

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3521 dnia: Luty 09, 2010, 10:21:54 am »
Stealth to chyba tylko fancy nazwa, zakładam, że skoro trzeba znacznik wystawić gdzieś na stole, to będzie on widoczny dla przeciwnika? Czy źle rozumiem?

Wydaje mi się tak samo. Że będzie widoczny dla przeciwnika. A jak chce się juz z tego zaszarżować to trzeba go ustawić dość blisko, co ułatwia zablokowanie.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3522 dnia: Luty 09, 2010, 10:48:56 am »
Moze byc tak jak z Cluster minami - opis jest podobny w sumie a SM gracz zapisuje w tajemnicy jaki teren zaminowal.
W sumie mialoby to sens. Nawet fajne mogloby byc.
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3523 dnia: Luty 09, 2010, 10:53:38 am »
Ale i tka wydaje mi się że armia na 5 takich zabawkach spadających od drugiej tury nie wielkiego sensu. W dwie tury można próbować zająć stół jak przeciwnika na nim nie ma. A potem patrzeć tylko na katastrofy lotnicze spowodowane dobrze zastawionymi polskimi stołami  :p

Offline Soulles_Being

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3524 dnia: Luty 09, 2010, 11:08:02 am »
(...) (Imho cudne modele choć trochę za duże jak na coś co się musi przeciskać podziemią) (...)
Ravka za duża? A co powiesz o trygonie i mawlocu co tez przeciskaja sie pod ziemia ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'