Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 825951 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bizim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5235 dnia: Listopad 07, 2011, 11:11:28 am »
Ploty mówiły o możliwości szarży po DS oraz o tym, że jeśli DSujesz 6'' od wroga to lecisz 3d6 cali, a na hicie używasz małej strzałki.

Wtedy combosy z teleport homerami nareszcie będą mieć jakiś sens. :D

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5236 dnia: Listopad 07, 2011, 11:14:34 am »
Patrzac na kodeks Bladych, to mozliwosc powszechnego szarzowania po DS, uczynilaby z tej gry kompletny bezsens ... takze mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie ...
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5237 dnia: Listopad 07, 2011, 11:19:35 am »
+1, nie wiem jaki musiałby byc codex Tau żeby dało się grać z ofensywną armią która szarżuje po DS.

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5238 dnia: Listopad 07, 2011, 11:26:31 am »
W sumie patrząc na wargear crypteków to jest przesłanka.

Ether crystal wbija D6 S8 AP5 unitowi, który portuje się 6" od CRYPTEKA i jest za 15 punktów.
Lighting field wbija D6 S8 AP5 unitowi, który szarżuje UNIT CRYPTEKA i jest za 10 punktów.

Teraz pytanie co jest bardziej prawdopodobne.
- Teleport 6 cali w zasięgu oddziału aby go szarżować?
- Szarża na Necroński oddział?

Strange isn't it?
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5239 dnia: Listopad 07, 2011, 11:44:59 am »
Patrzac na kodeks Bladych, to mozliwosc powszechnego szarzowania po DS, uczynilaby z tej gry kompletny bezsens ... takze mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie ...

Przerzucilibysmy sie na inny system :/

Patrząc na dex GK robi się strasznie i żadne d6 hitów z s8 tego nie zatrzyma :/

Offline Bizim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5240 dnia: Listopad 07, 2011, 11:52:32 am »
Przerzucilibysmy sie na inny system :/

Skoro losowe szarże nie zniszczyły do końca środowiska wfb to nie sądzę aby ta zmiana z DSami miała pogrążyć w40k.
Będą nowe combosy ale bym nie przesadzał z bezsensem tego rozwiązania. Według tych samych plotek szarże mają być przed strzelaniem.
Czyli DS, szarża na rhinosa i dopiero ostrzał, co trochę chyba komplikuje wizje bezmyślnego spadania i szarżowania.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5241 dnia: Listopad 07, 2011, 12:00:37 pm »
Gk maja warpquake, Necroni maja ww zabawki.
Pewnie Tau dostana jakies samowystrzeliwujace granaty z pojazdow jak ktos sie DS, albo mozliwosc strzelania. Wychodzi na to że to całkiem mozliwe.

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5242 dnia: Listopad 07, 2011, 12:08:58 pm »
Podobno ma być Overwatch dla jednostek z Rapid i Assault weapons.
Jak będzie działać jak w Necromundzie to te deepstrajki nie będą takie masakryczne.

Ale to takie gdybanie do lipca.
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5243 dnia: Listopad 08, 2011, 08:37:43 pm »
 
Cytuj
  I bedziemy mieli kolejna strzelajaca edycje. 
 
Jaką kolejną ? Przecież i 4 i 5 są ( były ? ) silnie kombatowe.
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5244 dnia: Listopad 08, 2011, 08:49:03 pm »
A gdzie Ty widziales kombatowe armie?
Wilki spam rakiet/razorow
BA spam razorow
SM praktycznie jak wyżej
BT termosy rakietowcy
CSM 2+9 plus dodatki
=][=, Tau, Necroni, IG bez komentarza
Tyranidzi więcej strzelania i tworzenia niz kombatu
Eldarzy prawie wyginęli
DE venom spam
Cos pominalem?

Offline Picek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5245 dnia: Listopad 08, 2011, 09:00:43 pm »
nie no tyrki i orki ;) - tyrki na geno spamie , orki na hordzie ;)
A tu dodam jeszcze, że przez takie właśnie złe interpretacje sędziów eldarscy gracze już się nacierpieli... vid

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5246 dnia: Listopad 08, 2011, 09:07:12 pm »
No tak Orki, no to mamy jedną armię na resztę, zdecydowanie kombatowa edycja  :razz:

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5247 dnia: Listopad 08, 2011, 09:26:05 pm »
Sa tacy, co nie graja Razorspamem BA i cos tam jeszcze potrafia zrobic  :cool:
Ale fakt jest faktem, ze ostatnia combatowa edycja, ktora widzialem, to miala numerek 3. Znaczy sie ci piekni odziani w ceramit faceci, w swoich blyszczacych Rhinosach he he he :wink:
Chociaz of course po wyjsciu najlepszego-kodeksu-Chaosu-ever, i pojawieniu sie Ironow (damned Panzerjaager mit vier machinencanone), to nawet nie jest do konca prawda  :evil:
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2011, 09:32:23 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5248 dnia: Listopad 08, 2011, 09:35:51 pm »
Pominąłeś IMHO to, ze każda praktycznie z wyżej wymienionych ( oprócz może tau/gwardii ) ma również całkiem sensowne możliwości walki wręcz, z których w razie potrzeby nie zawaha się użyć. Jak dla mnie 5 ed jest silnie kombatowa ( nie tak jak 4, ale wciąż ), bo wszystko jest tu dziadowsko szybkie ( nawet zwykła piechota z buta dojdzie do strefy rozstawiania przeciwnika w 3, max 4 turze, a potrafi i w 2 ), co w połączeniu z dośc łatwym do złapania coverem na 4+, czyni ich trudnymi do wystrzelania. Jak dla mnie popularność zmechanizowania wynika mi. właśnie z tego ze daje on mobilność na tyle wysoką by unikać kombatu. Namnożyło się w tej edycji silnych odziałów do walki wręcz, to siłą rzeczy wkłada sie dużo więcej wysiłku by kombatu na niekorzystnych dla siebie warunkach unikać. Nie neguję, ze strzelanie jest szalenie istotne, ale i tak pełni raczej rolę "przygotowania gruntu pod kombat" bądź uwarunkowanie bitwy tak byśmy mieli na tym polu przewagę, niż głównego działania w grze ( z pewnymi wyjątkami rzecz jasna ). Nie da się obecnie ( i wcześniej też nie za bardzo ) zbudować takie gunline-a by nic do nas nie doszło, po prostu trzeba mieć coś co potrafi się bić.

4 ed była kombatowa bo jeden koks mógł przejechać po całej armii strzeleckiej, jeśli ta nie posiadała jakiejś sensownej kontry. 5 ed też jest kombatowa bo wszystko praktycznie jest tu szybsze i mobilniejsze, prawie każda armia moze zainicjować kombat w 2 rundzie, niektóre nawet w pierwszej, co w poprzedniej edycji zdarzało sie dużo rzadziej. 5 jest kombatowa bo wciąż o wiele łatwiej użyć pełnej mocy oddziału w walce wręcz niż w strzelaniu ( nikt nie zaprzeczy chyba ze o wiele łatwiej jest ustawić 30 modeli tak by biły wszystkie, niż 30 modeli tak by wszystkie mogły strzelać, szczególnie jeśli nie chcemy się za bardzo zbliżyć do wroga  ułatwiając mu dojście ... do kombatu ).

Ok, mogę mieć trochę skrzywiony punkt widzenia, bo gram gwardią, która tradycyjnie kombatu bardzo nie lubi, ale moim zdaniem obecne zasady są bardziej wygodne i sprzyjające chainsword-hammerowi, niż dakka-hammerowi.
Cytuj
Sa tacy, co nie graja Razorspamem BA   
Ale fakt jest faktem, ze ostatnia combatowa edycja, ktora widzialem, to miala numerek 3. Znaczy sie ci piekni odziani w ceramit faceci, w swoich blyszczacych Rhinosach he he he
Cze !!!   
Taa, i ta pamiętna masakra w 20 minut z wystawianiem się  :wink: . Jak dla mnie, w dzisiejszych warunkach zmieniło się ramptem "tyle", że druga strona miała by kombat z bladymi w 2 nie 1 turze, miała by nieco lepsze strzelanie, część armii jakąś, może nawet skuteczną kontrę i ew. okazję do ugryzienia jakiegoś działu czerwonuchów między kolejnymi masakrami.
Panowie, nie twierdzę, że obecna edycja jest bardziej kombatowa niż poprzednie, po prawdzie jest dużo mniej. Po prostu nadal ten aspekt przeważa w wpływie na wynik gry, bardziej niż inne.
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5249 dnia: Listopad 08, 2011, 10:19:17 pm »
Jak dla mnie 5 ed jest silnie kombatowa ( nie tak jak 4, ale wciąż ),
Ja to moze i jestem stary i brodaty i sie nie znam, ale jak 4ED, po wywaleniu mozliwosci szarzowaniu z ruszonych pojazdow, po uczynieniu z transporterow smiertelnych pulapek, po usunieciu mozliwosci konsolidacji w nastepny combat, byla EDYCJA COMBATOWA, to chyba gralismy w kompletnie inna gre  :lol: :lol: :lol:
Prawda jest taka, ze w 3ED, za wylaczeniem Ironowego Chalasu, rzadzil i dzielil combat; w 4ED krolowaly armie strzalajace (czytaj - mocno pestkujace) z kontra (jak chocby Cyrk Grubasow); a 5ta to mech, mech i jeszcze raz mech.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.