Autor Wątek: Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008  (Przeczytany 50719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sAddamiec

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« dnia: Maj 23, 2007, 10:45:09 pm »
Serdecznie zapraszam udziału w trzeciej edycji Ligi Lokalnej Polska Wschodnia (LLPW). Do rozgrywek mogą przystąpić wszyscy gracze WFB skupieni wokół Białegostoku (woj. podlaskie), Lublina (woj. lubelskie) i Rzeszowa (woj. podkarpackie). W tym roku jest dużo nowych rozwiązań dlatego tym bardziej zachęcam do brania aktywnego udziału.

1. Czas trwania ligi i sposób wyłaniania zwycięzcy
Bitwy zaliczane do Ligi Lokalnej Polska Wschodnia (LLPW) można rozgrywać od dnia 1 maja 2007. Oficjalne zakończenie i podsumowanie ligi, wraz z rozdaniem nagród dla najlepszych graczy, odbędzie się na turnieju klasy master w Lublinie w marcu 2008. Ostanie wyniki będzie można zgłaszać na tydzień przed terminem turnieju.
Zwycięzcą LLPW zostanie osoba, która zdobędzie najwięcej dużych punktów z bitew naliczanych zgodnie z zasadami rankingowania (patrz punkt 4 regulaminu).
Ostateczne wyniki Ligi Lokalnej Polska Wschodnia zostaną zaliczone do rankingu Ogólnopolskiej Ligi WFB sezonu 2007/2008 na zasadach dużego turnieju lokalnego. Przy czym w przypadku, gdy gracz grał dwiema armiami (np. Chaos na 2300 i Skavens na 1400) to do Ligii Ogólnopolskiej przy nazwisku zgłoszona będzie nazwa tej armii, którą gracz rozegrał więcej bitew.

2. Format bitew i rozpiski
W ramach ligi gramy bitwy w dwóch możliwych formatach: 1400 pts limited i 2300 pts limited.   Rozpiski na obydwa formaty należy zgłosić na kgbmoria@o2.pl w formacie rst lub html. Oprócz tego przy zgłoszeniu należy podać: imię i nazwisko, ksywkę (o ile ktoś ma), klub i miasto. Gracz zobowiązany używać tylko tylko jednej (na dany format) i zgłoszonej wcześniej rozpiski. Nie ma obowiązku grania tylko jedną armią, co oznacza, że w formacie 1400 można grać inną armią niż w formacie 2300. W razie wydania nowego kodeksu z zasadami dla danej armii już w trakcie trwania rozgrywek, to dopuszczona będzie zmiana rozpisek dla graczy tej armii. Rozpiski wszystkich graczy będą publikowane na forum Morii -> pod tym adresem <-

3. Rozgrywki i zgłaszanie wyników
Gracz może rozegrać z jednym przeciwnikiem dowolną ilość bitew w obydwu z podanych formatów. Jednak do rankingu ligi będą zaliczone jedynie dwa pierwsze spotkania, na zasadzie mecz + rewanż. Nie jest istotne czy będą to 2 bitwy w formacie 1400, 2 bitwy w formacie 2300, czy po jednej bitwie w każdym formacie.
Aby gracz liczył się jako uczestnik Ligi Lokalnej Polska Wschodnia musi rozegrać co najmniej 3 bitwy.
Na koniec być może będzie również określony górny limit zaliczanych bitew. W takim wypadku będą brane pod uwagę najlepsze wyniki (szczegóły w opisie systemu rankingowego).

Podobnie jak rozpiski wszystkie wyniki zgłaszamy na kgbmoria@o2.pl. Nadsyłając wyniki bitew należy podać: imiona i nazwiska graczy, format (1400 lub 2300), wynik w małych punktach, datę rozgrywki.


4. System rankingowania
System rankingowania podzielony jest na dwa człony:
a) Ranking Punktów z Bitew (PzB)
b) Ranking Prawdziwej Siły (PS)

Część a) systemu (ranking Punktów z Bitew) jest to ranking główny, na podstawie którego wyłaniany jest zwycięzca sezonu 2007/2008 ligi lokalnej. To klasyczny ranking gdzie gracze uszeregowani są według sumy wszystkich dużych punktów zdobytych w bitwach. Duże punkty z bitew są obliczane w dwóch etapach. W pierwszym etapie duże punkty są przyznawane zgodnie z podstawową tabelą:



W drugim etapie wynik należy zmodyfikować w zależności od tego jaka była różnica poziomu graczy (oceną siły graczy zajmuje się ranking Prawdziwej Siły (PS)). Jest to naturalna idea, gdzie zwycięstwo zdecydowanie lepszego gracza nad słabszym nie jest zaskoczeniem i nie przynosi specjalnej chwały zwycięzcy. Za to gdy dużo słabszy gracz remisuje z lepszym, to choć formalnie jest to nadal remis jednak dla tego słabszego gracza oznacza duży sukces. Zatem wynik w dużych punktach zgodny z tabelą podstawową należy przez współczynniki odczytane z poniższej tabeli:



Dopiero taki wynik jest zapisywany do rankingu głównego (rankingu PzB).

Część b) systemu (ranking Prawdziwej Siły) jest tłem dla rankingu głównego. Ranking PS ma za zadanie uszeregować graczy na podstawie oceny ich poziomu gry (używać będę terminu Prawdziwa Siła (PS)) w systemie podobnym do szachowego ELO. Z tego rankingu odczytywana jest różnica PS dwóch graczy, co z kolei potrzebne jest by sprawdzić modyfikator wyniku w powyższej tabeli mnożników.
Gracze już na starcie są podzieleni na 5 koszyków względem prawdziwej siły:



Później wartość ich PS będzie się zmieniać w zależności od uzyskiwanych wyników. Podział na koszyki i opis tego podziału znajduje się oddzielnym poście poniżej.

Szczegółowy opis całego systemu można znaleźć pod tym adresem -> System rankingowy 1 <- lub pod tym adresem -> System rankingowy 2 <-
[Edit] Był błąd w tabeli mnożników (4.1) już poprawiony

5. Aktualizacje rankingów i dyskusje o lidze lokalnej
Aktualizacje rankingów: głównego (PzB) i PS będą ogłaszane co 2 tygodnie na Forum Nowej Gildii w temacie: „Liga Lokalna Polska Wschodnia” na jego pierwszej i aktualnie ostatniej stronie. Oznacza to również, że wartości Prawdziwej Siły z rankingu PS obowiązują, aż do ogłoszenia następnego rankingu - czyli przez 2 tygodnie od ogłoszenia rankingu.
W razie bardzo dużej aktywności graczy aktualne wyniki będą ogłaszane co tydzień. W tym temacie możecie też dyskutować na temat rozgrywek ligi lokalnej jak również zadawać mi wszelkie pytania.


Oprócz tego zapraszam również na -> forum klubu Moria, do podforum Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008. Tam również znajdziecie wszystkie potrzebne informacje. Zachęcam tym bardziej, że tam mamy do dyspozycji całe podforum i wszystko jest uporządkowane i ładnie porozdzielane na osobne tematy.

Nie przerażajcie się długim regulaminem i różnymi tabelkami, bo wszystkich obliczeń będę dokonywał sam - Wy musicie tylko grac :D i zgłaszać mi wyniki w formie podanej w regulaminie. Jednak aby każdy rozumiał co się dzieje z jego punktami to w poście poniżej zamieszczony jest prosty przykład praktyczny, który powinien wyjaśnić wszystkie wątpliwości

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do grania i życzę Wam wielu wspaniałych bitew :D
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline sAddamiec

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2007, 10:50:55 pm »
Pamparapapapam!!!! Oto ranking po... iluśtam ( :D ) tygodniach :



Oprócz tego:
1. POD TYM LINKIEM można znaleźć pełen arkusz kalkulacyjny, do którego wprowadzam wyniki. W arkuszu "Wyniki" możecie sprawdzić swoje wszystkie dotychczasowe bitwy, czy są poprawnie wpisane i czy w ogóle wszystkie są. W arkuszu "Gracze" jest pełna lista wartości PS.
2.POD TYM LINKIEM można znaleźć wszystkie zgłoszone dotychczas rozpiski. Gdyby się Wam wydawało, że ktoś Was oszukał to możecie sprawdzić ;)

Te osoby nie wysłały zgłoszenia z rozpiskami, a grają na lidze:
Maciek "Krzysiek" Dziaduch
Tomasz "Goodway" Gontarz
Łukasz "Dispel Scroll" Kondracki
Rafał "Piskorz" Piskorski
Kamil "Sekretarz" Zinczuk
Jeżeli zgłoszenia się nie doczekam to będzie kara :badgrin:

Już nie piszę ile obowiązuje obecny ranking, bo to się mija z celem. Od teraz rankingi będę uaktualniał jak się nazbiera odpowiednio dużo wyników.
Gratulacje dla Dzika, który się wysunął na zasłużone prowadzenie :D
pozdrawiam
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline sAddamiec

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 23, 2007, 10:54:37 pm »
Aktualny podział na koszyki [z dnia 24.05.07] można znaleźć pod tymi adresami:
-> adres 1
-> adres 2

Korzystałem z oficjalnych danych z rankingu ogólnopolskiego gdzie zdarzają się błędy w nazwiskach, są złe imiona, niektórzy są wpisywani po kilka razy. Niestety sam nie jestem w stanie wszystkiego wyłapać i dlatego proszę mi takie rzeczy zgłaszać.
Jeżeli kogokolwiek przypadkowo nie uwzględniłem a chce brać udział w rozgrywkach to proszę do mnie pisać i oczywiście dodam taką osobę do koszyków.

Poniżej znajduje się opis kryteriów według których podzieliłem was na 5 koszyków.

Przy podziale na koszyki przede wszystkim opierałem się na rankingu ogólnopolskim sezon 2006/07. Na jego podstawie dokonałem wstępnego podziału i to był mój punkt wyjściowy. Byłem dość surowy i najwięcej osób znalazło się w koszykach niższych o numerach 4 i 5 a najmniej w koszykach wyższych: 1 i 2. Jednak jest kilka możliwości aby awansować z koszyka niższego do wyższego. Dlatego wersja tu przedstawiona, różni się nieco od wersji podstawowej bazującej jedynie na rankingu ogólnopolskim 06/07. Kryteria awansowania do wyższych koszyków są następujące (w nawiasach są podane oznaczenia stosowane w arkuszu kalkulacyjnym z obowiązującym podziałem):
1. Uplasowanie się w pierwszej 60 rankingu ogólnopolskiego (Top 60)
2. Zajęcie na turnieju klasy Master miejsc 1-7 (Master)
3. Zajęcie na turnieju klasy Challenger miejsc 1-5 (Challenger)
4. Trzykrotne zajęcie na turnieju lokalnym miejsc na podium (Lokal 3x3)
5. Zwycięstwo w turnieju lokalnym + zajęcie w turnieju lokalnym miejsca na podium (Lokal 1+3)
6. Zwycięstwo Ligi Lokalnej Polska Wschodnia (Wygr. LL)
Uwagi:
a. Zajęcie miejsc 2-3 w Lidze Lokalnej Polska Wschodnia liczy się jak wygrany turniej lokalny
b. Zajęcie miejsc 4-7 w Lidze Lokalnej Polska Wschodnia liczy się jak podium na turnieju lokalnym

Większość kryteriów już jest uwzględniona przy podziale na koszyki. Ponieważ na razie nie dysponuję szczegółowymi informacjami o sezonach 04/05 i 05/06 zwracam się do Was o pomoc. Jeżeli ktoś zajmował w tych sezonach miejsca na podium na turniejach lokalnych lub w pierwszej siódemce jakiegoś mastera to proszę się do mnie zgłaszać i wprowadzę odpowiednią poprawkę.
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline sAddamiec

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 23, 2007, 10:58:36 pm »
Wszystkich obliczeń będę dokonywał sam i Wy musicie tylko grac :D i zgłaszać mi wyniki w formie podanej w regulaminie. Jednak gdyby ktoś chciał wiedzieć co sie dzieje z jego punktami, a nie chciał się specjalnie wgryzać w opis systemu, który zamieściłem to poniżej umieszczam praktyczny przykład w jaki sposób wszystko jest przeliczane.

Na początek podam skrócony przykład dotyczący tylko rankingu głównego – rankingu punktów z bitew. Później podam pełen przykład obliczania wyników i zmian w obydwu rankingach.
Żeby nie używać suchych pojęć jak gracz A, gracz B posłużę się Supłem i Motorem (bo wiem, że nie będą mi mieć tego za złe ;) ). Zatem niech graczem A będzie Supeł, a graczem B Motor.

Przykład uproszczony:
W pierwszym spotkaniu w bitwie na 1400 punktów zwyciężył Supeł zdobywając 1531 małych punktów. Motorowi udało się tym razem zdobyć tylko 748 małych punktów. Zatem różnica w małych punktach wynosi 783 na korzyść Supła. Teraz odczytujemy z tabeli podstawowej (patrz pierwsza tabela w regulaminie) wynik w dużych punktach. Po sprawdzeniu okazuje się, że jest to wynik z przedziału 700 – 839. Zatem starcie zakończyło się wynikiem: 15 dużych punktów dla Supła i 5 duże punkty dla Motora. Jednak zanim taki wynik zostanie zapisany do rankingu trzeba sprawdzić czy obydwaj gracze prezentują równy poziom, czy może któryś z nich jest lepszy. W tym celu otwieramy ranking Prawdziwej Siły (PS) i sprawdzamy PS dla obydwu graczy. Okazuje się, że Supeł miał przed bitwą PS równe 860, a Motor miał PS równe 600. Zatem różnica ich PS wynosi 260. Teraz, aby dowiedzieć się, jaki wpływ na wynik podstawowy ma taka różnica klas graczy trzeba zajrzeć do tabeli mnożników (patrz druga tabela w regulaminie):

 Podana różnica PS graczy mieści się w przedziale 220 – 350. Zgodnie z tabelą wynik Motora (jako gracza o mniejszym PS) należy pomnożyć przez 1,14 zaś wynik Supła (jako gracza o większym PS) trzeba pomnożyć przez 0,86. Zatem efektywne wyniki uzyskane przez obydwu graczy wynoszą:
- dla Motora -> 5x1,14 = 5,7 dużych punktów
- dla Supła --->15x0,86 = 12,9 dużych punktów.
Dopiero taki wynik zostanie wliczony do rankingu podstawowego.


Przykład pełny (W tym przykładzie są odniesienia do tabel i wzorów znajdujących się dokumencie z opisem systemu rankingowego ->
System rankingowy.pdf):
Minęło trochę czasu i Supeł z Motorem umówili się na rewanż. Tym razem postanowili jednak zagrać bitwę na 2300 punktów. Ale jeszcze przed rozegraniem bitwy można było określić przewidywany wynik starcia na podstawie różnicy PS obydwu graczy. Ponieważ w międzyczasie obydwaj zagrali trochę bitew, to ich PS uległo zmianie i obecnie wynosiło: 921 PS u Supła i 542 PS u Motora. Na podstawie wzoru 3.1 można określić spodziewany wynik bitwy dla Supła.

W tym wzorze EA jest spodziewanym wynikiem bitwy dla Supła (gracza A), RA jest to wartość PS Supła (gracza A), zaś RB jest to wartość PS Motora (gracza B). Po podstawieniu i wykonaniu obliczeń otrzymamy spodziewany dla Supła wynik EA = 0,81.

W bardzo podobny sposób (patrz wzór 3.2) można obliczyć spodziewany wynik bitwy dla Motora (EB). Lub skoro już mamy spodziewany wynik dla Supła obliczyć spodziewany wynik dla Motora w odejmując wynik Supła od jedynki. Zawsze suma spodziewanych wyników dwóch graczy daje 1. Zatem dla Motora EB = 1 – RA =1 – 0,81 = 0,19. No dobrze, ale co to oznacza. Żeby się tego dowiedzieć sprawdzamy w tabeli praktycznych wyników (tabela 3.2). W tej tabeli można wyczytać, że wynikowi 0,80 odpowiada 16 dużych punktów, zaś wynikowi 0,20 odpowiadają 4 duże punkty. Zatem spodziewamy się, że w tej bitwie Supeł zdobędzie 16 dużych punktów, zaś Motor 4 duże punkty.
Jednak po rozegraniu meczu okazało się, że niespodziewanie Motor miażdżąco wygrał z Supłem zdobywając 1953 punkty przewagi (licząc w małych punktach). Zgodnie z tabelą podstawową (tabela 2.1) wynik podstawowy wyniósł 18 – 2 w dużych punktach dla Motora. Żeby obliczyć wynik efektywny starcia podobnie jak poprzednio sprawdzamy, jaka była różnica PS graczy przed bitwą. Tym razem wyniosła ona 921 – 542 = 379. Sprawdzamy modyfikatory wyników w tabeli mnożników (tabela 4.1) i obliczamy wynik efektywny:
- dla Motora mnożnik wynosi 1,21 zaś efektywny wynik: 19x1,21 = 22,99
- dla Supła mnożnik wynosi 0,79 zaś efektywny wynik: 1x0,79 = 0,79.
Te wyniki są zapisywane do rankingu głównego.
Ale oprócz wpływu na ranking główny bitwa ma też wpływ na ranking poboczy, czyli ranking PS. Ponieważ spodziewanym wynikiem Supła było 16 punktów, a zdobył jedynie 1 punkt to PS Supła musi być zmniejszone, bo obecna wartość źle oceniała jego możliwości. Dla Motora odwrotnie, ponieważ stara wartość PS niedoceniała Motora to należy tę wartość zwiększyć. Mówiąc w skrócie Supeł zagrał gorzej niż wskazywało jego PS, więc jego PS spadnie, zaś u Motora odwrotnie zagrał on lepiej niż jego PS wskazywało, więc jego PS musi być zwiększone. Im większa różnica między wynikiem spodziewanym a osiągniętym tym większy efekt na ranking PS. Aby obliczyć awans/spadek w rankingu PS trzeba skorzystać ze wzoru 3.3.

Supeł w miejsce RA podstawi wartość PS sprzed bitwy (921 PS), w miejsce SA i EA odpowiednio wynik praktycznie osiągnięty i wynik spodziewany. K jest stałym współczynnikiem o wartości 30. Przypomnijmy sobie, że na podstawie wcześniejszych obliczeń wyszło nam, że spodziewany wynik Supła wynosi EA=0,81. Z kolei wynik praktyczny to 1 duży punkt, a zgodnie z tabelą praktycznych wyników (tabela 3.2) oznacza to że względnie osiągną praktyczny wynik równy SA=0, 05. Podstawiając do wzoru obliczymy jak zmieni się po bitwie PS Supła: 921+ 30x(0,05 – 0,81) = 921-22.8 = 898 w zaokrągleniu. Dla Motora można zmianę PS obliczyć analogicznie jak dla Supła, lub przyjąć, że jego PS wzrośnie o tyle samo co spadło PS Supła, czyli o 23.

Mam nadzieje, że teraz już wszystko dla wszystkich jest jasne i proste. Jeżeli nie to nic nie szkodzi bo obliczenia to i tak moje zmartwienie :D
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline Tocz

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 24, 2007, 12:52:27 pm »
Nie rozumiem troche o tym mnożniku PS. O co tu chodzi?? Na koniec bitwy swój wynik mnoży się przez to o podparcie o tabele czy co ?? No i jak coś to wygrałem 2 lokale 8)  :D
Cytat: Niepełnosprytny
To ja chciałbym zaproponować wam osiemnastoczęściowy zestaw kosmetyków marki "BOND". Rumuńska precyzja i niemiecki temperament. Za jedyne 3,50zł możecie posiąść te wspaniałe produkty

Offline sAddamiec

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 24, 2007, 12:58:59 pm »
Cytat: "Tocz"
Nie rozumiem troche o tym mnożniku PS. O co tu chodzi?? Na koniec bitwy swój wynik mnoży się przez to o podparcie o tabele czy co ?? No i jak coś to wygrałem 2 lokale 8)  :D

To ze wygrales dwa lokale juz uwzglednielm, ale dobrze ze sie upominasz o swoje :) A z tym mnoznikem to dzisiaj zamieszcze powyzej przyklad w jaki sposob wszystko jest obliczane i wszystko powinno sie wyjasnic.
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline Tocz

Re: Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 24, 2007, 01:03:23 pm »
Cytat: "sAddamiec"

W ramach ligi gramy bitwy w dwóch możliwych formatach: 1400 pts limited i 2300 pts limited.  


A zamiast tego 1400 nie dałoby sie zrobić 1666 jak każdy sie przygotowywał ??   :(
Cytat: Niepełnosprytny
To ja chciałbym zaproponować wam osiemnastoczęściowy zestaw kosmetyków marki "BOND". Rumuńska precyzja i niemiecki temperament. Za jedyne 3,50zł możecie posiąść te wspaniałe produkty

Offline Bojo

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 24, 2007, 01:10:23 pm »
no dobra skoro na 1400 to niech będzie
ATURALNIE przede wszystkim

Offline Taraś-uk

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 24, 2007, 01:50:03 pm »
I gitara  ;)  tylko te 2300 bym jednak zmienił na format DMP ze względu na przygotowania  :) ale w sumie to tylko 50pt...............

Offline Bojo

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 24, 2007, 02:08:32 pm »
Cytat: "Taraś-uk"
I gitara  ;)  tylko te 2300 bym jednak zmienił na format DMP ze względu na przygotowania  :) ale w sumie to tylko 50pt...............


czasami może to zmienić sytuację w kilku armiach każdy pkt.  się liczy  ;)

dobra to kto chce zagrać mogę grać od połowy czerwca dopiero potem będę na koloniach z Czopem i Toczem więc prawdziwe granie jak dla mnie zacznie się dopiero po 10 lipca
ATURALNIE przede wszystkim

Offline krecik_77

Re: Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 24, 2007, 04:00:57 pm »
Cytat: "Tocz"
Cytat: "sAddamiec"

W ramach ligi gramy bitwy w dwóch możliwych formatach: 1400 pts limited i 2300 pts limited.  


A zamiast tego 1400 nie dałoby sie zrobić 1666 jak każdy sie przygotowywał ??   :(


Saddam wyjaśnił dlaczego 1400.
Pełne poparcie dla niego.

Zmień rozpę Toczu, plewo jedna ! ;)
Rzeczą królów jest chwała, a nie długi żywot"

Offline Grodzio

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 24, 2007, 07:01:40 pm »
mam pytanie ktory gracz jest w jakim koszyku? (chociazby ja :D ) i zaliczam sie do tych co maja wiekszy PS czy mniejszy PS?
othing else matters by Metallica

Offline sAddamiec

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 24, 2007, 08:33:41 pm »
Podział na koszyki masz do ściągnięcia na początku mojego drugiego posta w tym temacie :)
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline Shakin' Dudi

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 24, 2007, 08:45:57 pm »
no to kto gra na 2300? :)
)

Offline Shakin' Dudi

Liga Lokalna Polska Wschodnia 2007/2008
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 24, 2007, 08:49:46 pm »
no to kto gra na 2300? :)
)