Autor Wątek: Tyranids (2)  (Przeczytany 55928 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Breaker

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #225 dnia: Luty 06, 2010, 11:05:28 pm »
dziwisz sie? przeciez mawloc ta sierota ma 3ws'a i nie ma rerolli, to nic dziwnego ze nie potrafi zabic gwardzisty... :roll:

i prosze, nie chowiąc tylko chowając...
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Soulles_Being

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #226 dnia: Luty 07, 2010, 10:15:02 am »
dziwisz sie? przeciez mawloc ta sierota ma 3ws'a i nie ma rerolli, to nic dziwnego ze nie potrafi zabic gwardzisty... :roll:

i prosze, nie chowiąc tylko chowając...

Za błąd przepraszam, ale spokojnie z tą agresją. Wiem że mawloc to nie CC guru, jednak w tej samej walce było 6 gienków generujące 18  ataków, więc fakt że dycha gwardzistów to wystała niemile mnie zaskoczył.

Mówiąc 'jego' ture assaultu niedokładnie się wyraziłem, chodziło mi o przeciwnika a nie mawloca.

Pozdrówko
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Sancho

  • Gość
Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #227 dnia: Luty 07, 2010, 10:44:00 am »
opis Aura of despair:

Cytuj
This psychic power is used at the begining of your assault phase. If successful all enemy units within 12" of the Broodlord suffer a -1 penalty to their Leadership until the end of the following player turn. If an enemy unit is within range of several Broodlords using this power, the modifiers are cumulative.

Wujek  dobra rada Adam aka "nie wiem o czym piszę" Troke piszący artykuły do tyrków na stronie GW, w artykule dotyczącym Tyranid's psychic powers pisze"

Cytuj
The Horror: This power forces a single unit within 12" pass a Leadership test or fall back. While it's no use against Fearless foes, it's fairly handy against most units in Warhammer 40,000.

You could try using a Genestealer Broodlord or two to bring down the Leadership of nearby enemies before unleashing The Horror or Psychic Scream.

 :roll: chyba że ja coś źle rozumiem

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #228 dnia: Luty 07, 2010, 11:10:27 am »
Panowie z GW jak zwykle nie wiedzą co znajduje sie w kodeksach. 
Porzućcie wszelka nadzieję ci którzy im ufacie :-?

Offline Yedli

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #229 dnia: Luty 07, 2010, 11:44:52 am »
A ludzie się dziwią gdy LS nie traktuje tych artykułów jako argumentu w dyskusji.  :lol:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Breaker

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #230 dnia: Luty 07, 2010, 01:26:11 pm »
no tak, ale problem polega chyba na tym ze ci kolesie dostaja kilka playtestowych wersji kodeksow i potem im sie miesza bo nie pamietaja ktora byla ostatnia... playtestowalem planszowke kumpla i sam wiem jakie byly problemy przy zmianach zasad 2x w tygodniu...
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Sancho

  • Gość
Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #231 dnia: Luty 07, 2010, 09:42:46 pm »
Tylko że różnica jest taka że Ty pewnie playtestowałeś planszówkę pierwszy raz w życiu (zakładam) a ci goście robią czterdziestkę od parunastu dobrych lat. To mi się właśnie w głowie nie mieści. To tak jakbym poszedł do sklepu i poprosił ekspedientkę o podanie mi dobrego wina a ona dałaby mi denaturat....

 :roll: any way mam pytanie następujące : czy indep dołączony do oddziału który został ostrzelany z devourerów również otrzymuje -1 do LD?

Offline Soulles_Being

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #232 dnia: Luty 07, 2010, 11:07:15 pm »
Cytat: Tyranids page 81
*if an enemy unit suffers one or more casualties because of the a devourer and is required to take a Morale check at the end of the phase, it suffers a -1 penalty to its leadership
Tak więc w myśl powyższej zasady, jeśli w oddziale ktoś zginie i będzie musiał testować na morale to oddział zmniejsza swój Ld na potrzeby tego testu.
Czyli:
Indep dołancza się do oddziału, daje mu swoje Ld (zakładając że jest wyższe) a potem przy teście morale to Ld obniża się o 1.

Pozdrówko ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Angron

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #233 dnia: Luty 09, 2010, 02:17:55 am »
2 pytanka, bo nie mam dexu pod ręką:

-czy Tervigon jest synapsą ?
-czy Tyrant Guardzi mają 2 czy 3 woundy ?
Was told that brother Lurg from my squad died last night from wounds sustained at the killing-grounds yesterday. Unfortuately no one noticed how he was wounded. Although Lurg probably did, it was hard for him to explain without his jaw."

Offline Raca

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #234 dnia: Luty 09, 2010, 07:11:36 am »
Spac nie mozesz  ;-)
Tyrki ci spedzaja sen z powiek  ;-)

Tervigony sa synapsa a guardzi maja 2 W

Offline apok

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #235 dnia: Luty 09, 2010, 09:00:13 am »
I to synapsą która może miec  18" a nie 12" zasięgu:)
Miałem za sobą pierwszą partię na nowym dexie... i powiem jedno, wystawiłem Tyranta za 220 ptk, tylko dlatego aby wystawić oddział Warriorów z outflanka, który wyszedł za lemana, i udało mu się go zestunować, i potem ich SitW skutecznie psykera gwardyjskiego blokował... Sam tyrant nic nie zrobił ciekawego, bo mam go sklejonego z Devkiem i VC...
Natomiast Biovory są bardzo fajne:) Assault przy Dawn of War i Barrage to ciekawe połączenie.=]
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline Ketchup

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #236 dnia: Luty 09, 2010, 10:06:08 am »
Bivory są meeega fajne. W tym momencie to najlepszy hs pod względem cena/jakość.
Kurcze 45 pkt za large blast, barrage s4 ap4 - przecież to prawie nic nie kosztuje. Grałem już kilka gier na nową edycję i o ile zaczynając grę nikt się biovorką nie przejmował, to od 2 czy 3 tury wszyscy się zastanawiali czym by ją zdjąć.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline apok

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #237 dnia: Luty 09, 2010, 11:04:13 am »
Ano, za 3 płacimy ponad 2x więcej jak za moździerze od Ig, których i tak nikt oprócz mojego kolegi nie używa, ale T4 i 2W dają nad nim przewagę, noi Ap4....:)
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline kecaj

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #238 dnia: Luty 09, 2010, 12:57:39 pm »
A czy wiadomo coś o kodeksie po polsku.
Jakieś plotki, co do terminu może ktoś coś wie.

A co worków czy strzelając rzucamy też na znoszenie placka.  Wiem wiem śmieszne pytanie, ale wole się upewnić, bo dawno (ponad rok) już nie grałem.

Offline apok

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #239 dnia: Luty 09, 2010, 02:18:04 pm »
Jesli masz jednego worka, to normalne zasady Barrage(Ostrzał Altyleryjski) czyli kładziesz wzornik, i rzucasz kością "scatterką"
Z tym że, jeśli wypadnie że znosisz to kładziesz mine, która sobie dryftuje... a jak masz więcej, to dokładasz nasępne wzorniki do pierwszego.
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

 

anything