Autor Wątek: Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?  (Przeczytany 7907 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gondoller

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« dnia: Sierpień 13, 2007, 09:38:51 pm »
No dobra, wiem, od rozpiski. Ale to nie dla mnie - sąsiad się zainteresował, ale on ani angielskiego dobrze nie łapie, ani się w necie nie orientuje :P

Budżet wraz z farbami może przeznaczyć ok. 200zł - to chyba BOX szczurków by wyszedł, nieprawdacie?

Z góry dzięki
Pozdro

Offline Slimak78

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 13, 2007, 09:52:48 pm »
Box night runnersów to chyba dobra opcja. Można się potem pobawić w konwersje albo wyłapywać na allegro pojedynczych bohaterów, chociaż możliwe, że budżet zostałby przekroczony. Same farby tanie nie są. Jak nie szkoda wam czasu to można poczekać na box night runnersów na jakiejś aukcji, choć moim zdaniem może to potrwać troche zbyt długo.
rank, Franek, Franko ew. inne odmiany [WZMF]

Offline Wojtek_Krz

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 13, 2007, 10:15:55 pm »
Ja swoich skavenów złozyłem z boxa night runnerów, gdzie przekonwertowalem lekko 6ciu na bohaterów i metalowego ratogra. Dokupujac z 3-4 gigant raty zamykasz sie w 200 zł na bank

Offline Khogall

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 13, 2007, 10:17:29 pm »
Box szczurkow + ratogr i giant raty z allegro. Starczy na komplet pactr do pomalowania tegoz.

K.
img]http://img124.imageshack.us/img124/3803/asianlv9.png[/img]
http://www.krolowamorz.yoyo.pl

Offline Mad Hamster

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 13, 2007, 11:21:23 pm »
w chwili obecnej na allegro jedynymi potrzebnymi figsami sa rat ogry, radze zainwestowac w jednego z  tych trzech. z reszta bede mogl pomoc - mam kilku assassinow i ok 60 night runnersow. jak tylko wroce do domu i zrobie przeglad armii odezwe sie na priw. moze dobijemy targu.
pzdr.

ps. sa zasady po polsku
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline Gondoller

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 14, 2007, 12:52:14 am »
o zasadach wiem, ale i tak będę musiał tłukowi wyjaśniać :)

A budżet to wliczając figurki i farbki niestety...

zaczął myśleć nad wzięciem dodatkowej kasy od rodziców na box 2 ratogry + giant raty + poganiacze, albo, żeby kupiź nr i assasina, a ogra potem.

To może się dogadamy? dodam, że  łepek pojechał do Wawy dziś, więc nie jestem pewien, czy jutro się nie okaże, że mam mu je skleić i pomalować :)

Offline Dwalthrim

Re: Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 16, 2007, 07:38:57 am »
Cytat: "Gondoller"
No dobra, wiem, od rozpiski. Ale to nie dla mnie - sąsiad się zainteresował, ale on ani angielskiego dobrze nie łapie, ani się w necie nie orientuje :P?

Z góry dzięki
Pozdro


Wydrukujcie sobie polskie tłumaczenie zasad i będzie po kłopocie  :p
Polski podręcznik jst do zassania tutaj: http://paradoks.net.pl/read/3959
pozowdzenia
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Gondoller

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 16, 2007, 08:43:06 pm »
ok, dzięki
budżet się zmienił - kupi boxa nightów i boxa rat ogrów+giant rats
farbki niedługo potem
i teraz moje kolejne pytania:
1. jakie farbki najlepiej, żeby tanio było? mają mieć czarne szmatki, ale nie umiem jeszcze malować czarnych ubrań, więc może go przekonam na jakieś inne..
2.jest jeszcze jakaś banda którą można zrobić z jednego boxa?
3.następny się zainteresował, ale on chce "rycerzy lub tych fajnych sammurajów" albo elfy. chyba mu pokażę konnych bretoni... będzie łatwo strzelać :)

Offline Rakso_The_Slayer

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 16, 2007, 08:55:57 pm »
co do farbek to polecam reapera... naprawde dobre chociaz nie najtańsze... jedna farbka 10 zł...
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline Khogall

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 16, 2007, 10:03:49 pm »
Cytat: "Gondoller"
2.jest jeszcze jakaś banda którą można zrobić z jednego boxa?

Empire Militia - Ludzcy najemnicy z rulebooka. Ubogich, ale da sie zrobic.

Cytuj
1. jakie farbki najlepiej, żeby tanio było? mają mieć czarne szmatki, ale nie umiem jeszcze malować czarnych ubrań, więc może go przekonam na jakieś inne..

Zeby tanio bylo to pactry. Zeby dobrze to citadele/vallejo/reapery/niektore p3.

K.
img]http://img124.imageshack.us/img124/3803/asianlv9.png[/img]
http://www.krolowamorz.yoyo.pl

Offline Mad Hamster

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 17, 2007, 09:40:05 am »
czarna pactra na podklad, do figurek vermin brown, dwarf flesh, boltgun metal i brown ink. powinien tym zmalowac porzadnie bande tabletop. cena 45 zl + 2 pedzelki 8-10 zl inne kolorki np. czerwony na oczy nozecie na spole kupic.
pzdr.
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline Gondoller

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 17, 2007, 02:31:42 pm »
no dobrze, a w kraśki czy zwierzaki, to ile trzeba conajmniej wpakować?

Offline Khogall

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 17, 2007, 06:21:10 pm »
Beastmani - box z beast herdem, do tego centigor, minotaur. A jesli nie chcesz/nie umiesz konwertowac zbyt dobrze to cos na bohaterow (bestigory, szefo i szaman).

Krasnoludy najlepiej z allegro bo u nich nie oplaca sie kupowac jednego konkretnego boxa.

K.
img]http://img124.imageshack.us/img124/3803/asianlv9.png[/img]
http://www.krolowamorz.yoyo.pl

Offline Rakso_The_Slayer

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 17, 2007, 07:04:03 pm »
Dokładnie... krasnoludy... jak chcesz tanio a niekoniecznie ładnie to figsy z Battle for Skull Pass się nadają, tanie, dużo tego na allegro i da się bande zmontować bo i warriorsów znajdziesz i thana i thunderersów i slayera i górników tez mozna wstawić... troche pomysłu i konwertowania i masz super bande po niskiej cenie.

Jeśli chcesz się bawić w ładniejszą bandę to polecam kupować poszczególne starsze modele na allegro. Ja teraz swoją bandę zrobiłem z figsów z 4/5 edycji+trosze 6.. i jest naprawde fajnie i klimacik ma.
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline Gondoller

Skaven Clan Eshin - od czego zacząć?
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 17, 2007, 08:19:05 pm »
no już oszczędzam na kraśki, 20zł na koncie na dobry początek :)

ale znalazłem taką aukcje:
http://allegro.pl/item226376864_17x_saurus.html i mnie trochu zgasiło.. to jest tanie!


BTW - mam już 3 krasi z EM4 miniatures, po jednym każdego typu.