Autor Wątek: LARP drwalny  (Przeczytany 3802 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kret

LARP drwalny
« dnia: Lipiec 13, 2003, 10:31:11 pm »
LARP drwalny
"W lesie nikt nie uslyszy twojego krzyku..."
(bezpalcy drwal, okolo 2013 roku)
Wyobrazcie sobie polozoona w glebi jakichs ogromnych lasow niewielka
placowke przemyslu drzewnego, z jedna droga i niewielkim placem budowy.
Wyobrazcie sobie ludzi, ktorzy tam pracuja.
Wyobrazcie sobie, co moze sie tam stac, jesli zazwyczaj nic sie tam nie
dzieje... i nikogo sie tam nie spodziewacie.
Dnia 18 i 19 lipca 2003 zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane LARPem na
dwudniowa gre fabularna na zywo. Repliki airsoft beda w uzyciu dopiero 19 w
sobote, zas cala sobote i noc z soboty na niedziele pragniemy poswiecic na
odgrywanie postaci. Zapraszamy takze chcacych strzelac na gre sobotnia,
dostana oni dodatkowe postacie. Jednakze, LARP w piatek nie bedzie mial
wiele wspolnego z typowa rozgrywka ASG. Wiecej nic nie mowie, bo i tak
troche spalam scenariusz jednak mile widziani sa tez gracze ASG ktorzy lubia
LARPy, i beda mogli odgrywac zolnierzy.
Gracze wcielaja sie w postacie drwali i pracownikow budowlanych. Potrzebne
jest tez kilka rol niezaleznych, do otrzymania u Kreta.
1. Rys fabularny
Gildia Najemnikow poszukuje pracownikow najemnych do budowy Fortu Buttercup.
Jest to najdalej wysunieta w nieznane pustkowia jednostka terytorialna,
ktora poprosila o protekcje Gildie Najemnikow. Wydelegowane sily porzadkowe
dotra na miejsce w niedziele - z uwagi na pilny charakter zadania, ekipa
pracownikow konsorcjum Buttercup Construction/ MAulwurf Immobilien ma jednak
za zadanie dotrzec na miejsce wczesniej - w sobote po poludniu.
Przeciwnik i przeszkody na tym terytorium nie sa znane.
2. Reguly gry.
Obowiazuje Prawo Gildii Najemnikow.
1. Gra polega na osiagnieciu zadanych celów. W mniejszych spotkaniach, gra
jest równowazna z "walka". W spotkaniach ze scenariuszem, gracze otrzymuja
scenariusz i wówczas "walka" nie jest jedynym pozadanym zachowaniem.
2. W czasie "walki" dozwolone jest uzywanie broni typu "airsoft", miekkich
plastykowych lub gumowych nozy, mieczy i palek, luków strzelajacych
odpowiednio zabezpieczonymi strzalami (z odpowiednia sila) a takze
stosowanie gry "Paski-do".
3. Trafienie w czasie "walki" nie pozostawia sladów. Jesli osoba trafiona
poczuje lub uslyszy trafienie, powinna je odegrac zgodnie z wykazem trafien.
Jesli gracz spotka sie z notorycznymi oskarzeniami o oszustwo (bedzie
udawal, ze nie poczul lub nie uslyszal trafienia), zostanie poproszony o
opuszczenie gry.
4. Wszelkie trafienie w "walce" z uzyciem narzedzi oznacza trafienie
krytyczne dla sekcji ciala. Sa 4 sekcje ciala: nogi, rece, korpus i glowa.
Trafienie w noge eliminuje z gry noge - nie wolno jej uzywac. Nalezy upasc.
Trafienie w reke eliminuje z gry reke - nie wolno jej uzywac. Mozne jednak
przeladowywac nia te sprezynowe repliki broni, które w rzeczywistosci sa
automatyczne.
Trafienie w korpus powoduje "smierc" po okolo 30 sekundach (wedlug uznania
miejsca    trafienia). Nalezy upasc, lezec dopóki akcja sie nie przeniesie w
inne miejsce i   zejsc z pola gry.
Trafienie w glowe eliminuje grajacego z gry. Nalezy upasc i poczekac, az gra
przeniesie sie w inne miejsce, po czym zejsc z pola gry.
5. W przypadku "walki wrecz", stosuje sie "paski-do". System ten polega na
próbach zerwana pasków folii samoprzylepnej umocowanych na klatce piersiowej
przeciwnika. Zerwanie obu jest równoznaczne z utrata "zycia". Wolno atakowac
jedynie paski, nie wolno kopac ani uderzac. Dozwolone sa przechwyty, bloki i
trzymania.
6. W czasie trwania gry, niedopuszczalne jest przebywanie na jej terenie bez
okularów lub masek ochronnych. Rowniez w przypadku snu uczestnik musi miec
na sobie okulary.
Dodatkowo:
Namioty drwali uznawane sa za "strefe niestrzelana". Nie mozna strzelac do
uczestnikow w namiotach - mozna jednak do nich swobodnie wkraczac. Nie mozna
takze z wnetrza namiotow prowadzic ognia.
Drwale moga uzywac broni, lecz nie powiinni miec jej w obozie za wyjatkiem
kilku sztuk dla celow odstraszenia zwierzat lub polowania (czyli Super 9 i
bron krotka).
3. Teren i czas gry.
Teren gry to prywatny teren w Gdansku Osowej. Mapa dojazdu do miejsca
spotkania zostanie opublikowana wraz z lista wymaganych rekwizytow.
Gra toczyc sie bedzie od piatku (godziny popoludniowe, po pracy) do soboty,
rowniez godzin popoludniowych. Pracownicy nadlesnictwa Tricity Osova spac
beda pod namiotami w budowanym przez siebie Forcie Buttercup. Fort i budowa
beda prawdziwe, tak wiec nie ma mowy o nudzie. Lista potrzebnych narzedzi,
ktore nalezy przywiezc (m.in. mlotek i namiot) oraz rekwizyty (kask
budowlany) zostanie sporzadzona w terminie pozniejszym.
Spimy pod namiotami, mozny przywiezc dowolne namioty. Teren jest prywatny,
pozwolenie wlasciciela jest zapewnione. Teren jest lesisty. Niedaleko
miejsca noclegu mozna zaparkowac samochody. Ze wzgledu na klimat rozgrywki
organizator zastrzega sobie dwolnosc w zakresie aranzowania przestrzeni gry,
wlaczajac parkowane samochody.
Gra trwa do soboty, dokladny czas zakonczenia gry nie jest ustalony.
4. Kontakt:
W sprawie postaci, scenariusza i rol: Kret ( kret69@hotmail.com )
W sprawach logistycznych: Giersik (giersik@hot.pl) i sily porzadkowe i
ochronne budowy MP: http://www.mp.4me.pl
Wez ten kontrakt, zanim wezmie go ktos inny. Poznasz piekno przyrody,
ciezkiej pracy fizycznej i prostego zycia drwala... jesli zdolasz o tym
opowiedziec.


ZApraszam i pozdrawiam

Kret

Offline Nivelis

LARP drwalny
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2003, 12:43:59 am »
No i cisza?
Kto był niech opowiada!!!

Czekam z niecierpliwością na relacje i zdjęcia!
A chicken with its neck wrung is different from a chicken with its head cut off, but does it matter to the chicken?"
Tasslehoff Burrfoot, The Second Generation, "The Legacy"

Offline Kret

LARP drwalny
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2003, 11:04:30 am »
Zdjęć niestety nie będzie, bo nam się nie chciało dokumentować. Frekwencja trochę biska, ale generalnie klimat świetny.

Co do historii, to chwilę zajmie jej opisanie, a póki co nie mam weny (może Giersik? ;) )

Pozdrawiam

Kret