trawa

Autor Wątek: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin  (Przeczytany 32323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wołek

23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« dnia: Wrzesień 21, 2010, 01:14:01 pm »
Halo Stars 2k10
•   Czas i miejsce turnieju: 23 – 24 Października 2010 r.,
IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa ul. Świętej Kingi 2
• Koszt akredytacji za turniej wynosi 30zł.

• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.30.

• Skład Sędziowski
- Maciej "Wołek" Wołowski
- Marcin Kropopek
- Piotr Pieścik
- Roman Łakomiak


• zgłoszenia: halostars2k10@gmail.com


• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT

• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: halostars2k10@gmail.com

•   Rozpiski należy wysyłać na adres halostars2k10@gmail.com do 20   października,nie wysłanie rozpiski skutkuje rozpoczęcie turnieju z 3   punktami karnymi.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie   przekraczające 2010 pkt. zbudowane według Standard Force Organization.   Obowiązują FAQ i PKZ.

•Bez jednostek sojuszniczych (z wyłączeniem indukowanych oddziałów w armiach inkwizycji).

•Bez Kroot Mercenaries.

•Dopuszczeni Lost and Damned wg. Sztabu.

Bez Special Characters (z wyjątkiem Samaela i Beliala)

Dopuszczone armie:
Dopuszczone do gry są następujące armie:

Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar (również Wych Cult)
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons


•Bez Imperial Armour z wyłączeniem stosowania zasad Imperial Armour vol. II Update ver. 1.3:

 Link do zasad: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/i/IA2update28AUG.pdf
 
 Armie BT, DA, WH i DH mogą korzystać z następujących pojazdów z „IA2up1.3” (z uwzględnieniem wszelkich zastrzeżeń):
   1.   Rhino, Predator Destructor, Predator Annihilator, Whirlwind,    Vindicator, Land Rider, Land Rider Crusader, Land Speeder Squadron, Drop    pod, Inquisitorial Land Rider, Inquisitorial Rhino
 2.   Inquisitorial Chimera Armoured Transport
 3.   Sisters of Battle Rhino, Immolator, Exorcist
 Pojazdy z grupy 1 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Space Marines
 Pojazdy z grupy 2 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Imperial Guard
 Pojazdy z grupy 3 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Witch Hunters oraz Codex: Space Marines.
Umieszczenie   w rozpisce choć jednego pojazdu z  IA2up1.3 powoduje że nie można wziąć   żadnego pojazdu z codexu, którego  odpowiednik znajduje się w IA2up1.3.


•Obowiązują „Szczecińskie lasy występujące w Warszawie”  :D – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.

•   W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których   rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez   komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po   czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą   liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej   "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji   par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym   samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju muszą   posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej   kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej   na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich   kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii). Wymagane jest również   posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie   wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do   grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada,   sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.

• Armie muszą być w całości pomalowane.

• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).

•   Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą   rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować   ich położenia.

• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.


Rozegranych będzie 5 bitew:

• Sobota:

• 8.30- 9.30 Zapisy

• 9.30 – 12.30 Bitwa I

• 12.45 – 15.45 Bitwa II

• (od godz. 15.45 do 16.45 - przerwa obiadowa)

• 16.45 – 19.45 Bitwa III

• Niedziela:

• 9.00 – 12.00 Bitwa IV

• 12.15 – 15.15 Bitwa V

• 15.20 Ogłoszenie Wyników


• Ocena Armii:

• Pomalowanie armii: 0 - 6 pkt.
0 pkt - cała armia pomalowana 3ema kolorami.
2 pkt - dodatkowo niektóre modele są wycieniowane.
4 pkt - nieliczne modele nie są wycieniowane.
6 pkt - armia jest pomalowana z dbałością o szczegół, a wszystkie modele są wycieniowane.

• Konwersje: 0 - 3 pkt.
0 pkt - brak konwersji
1   pkt - zmiany pozycji ciała modeli wymagające przeróbek oryginalnych   części[np. rozcięcie i łączenie kilku oryginalnych elementów, zmiana luf   broni itp.]
2 pkt - użycie masy modelarskiej lub innych materiałów   modelarskich, nie licząc uzupełniania luk w modelach[plasticard,   wyrzeźbione elementy takie jak np. purity seals, habity, futra, włosy]   widoczne na dużej ilości modeli w armii
3 pkt - nieliczne modele nie są skonwertowane, pozostała część armii skonwertowana na wysokim poziomie

• Podstawki 0-2 pkt
0 pkt - większość podstawek nie jest pomalowanych lub są pomalowane jednym kolorem
1 pkt - większość podstawek jest pokrytych trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
2   pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp],   brak podstawek niepomalowanych lub pomalowanych tylko jednym kolorem

• Oznaczenie Oddziałów 1pkt
Oddziały można bez problemu rozróżnić.

•   Wysywig: jest obowiązkowy i sędziowie mogą nie dopuścić armii nie   posiadającej pełnego wysywigu lub w wyjątkowych sytuacjach jedynie   ukarać punktami ujemnymi (do -10 pkt).

•W sobotę po bitwach   gracze wystawiają swoje armie na stołach. Zostają przy nich albo   zostawiają karteczkę z imieniem,nazwiskiem i armią. Komisja składająca   się z 2 lub 3 osób będzie oceniać armie w całości. Nie powinno to zająć   więcej niż godzinę.

• Test Wiedzy 0-10 pkt

• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.

• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt

•   Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które   podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać   usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi   (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz,   któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu   otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0).   Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

•   Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W   szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek.   Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej   odwoływać.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację   powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od   odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

• W czasie turnieju zostanie rozegrane 5 bitew według następujących zasad:
 
1)      Gramy na VP.
2)      W każdej bitwie liczymy punkty VP za zabite jednostki.
3)      W każdej bitwie liczymy VP za zabite Kill Pointy. Różnica w zabitych KP daje następujące bonusy:
a)      1 KP różnicy +200 VP
b)      2 KP różnicy +400 VP
c)      4+ KP różnicy +600 VP
4)      W każdej bitwie liczymy VP za zdobyte cele - szczegóły w scenariuszach.
 
Wynik z każdej bitwy liczymy dodając wszystkie VP (z punktów 2, 3 i 4) i biorąc rezultat z tabeli:

0 - 350 10 - 10
351 - 700 11 - 9
701 - 1050 12 - 8
1051 - 1400 13 - 7
1401- 1750 14-6
1751 - 2100 15 - 5
2101 - 2450 16 - 4
2451 - 2800 17 - 3
2801 - 3150 18 - 2
3151 - 3500 19 - 1
3501+ 20 - 0
 
Misje:

1 RECON (przełamanie frontu)
Rozstawienie: Pitched Battle, Night Fight w 1 turze.
Cel:
1)      Jeżeli masz więcej scorów w strefie rozstawienie przeciwnika niż wróg ma w Twojej - 1000 VP
2. Jeżeli masz DWA razy więcej scorów (ale min 2)  w strafie rozstawienia przeciwnika niż on ma w Twojej - dodatkowo 500 VP.
2)      Jeżeli wróg nie ma w Twojej strefie rozstawienia żadnego scora - 750 VP.
Oddział znajduje się w strefie rozstawienia jeżeli znajdują się w niej wszystkie modele z oddziału.
Ilość tur: 6 + 7na 5+.
 
2. CLEANSE (ćwiartki)
Rozstawienie: Spearhead.
Cel:
1)  Ćwiartka wroga - 1200 VP
2)  Ćwiartki boczne - każda 750 VP.
3)  Ćwiartka swoja - 400 VP.
Żeby   zająć ćwiartkę trzeba mieć w niej więcej scorów niż wróg ma ODDZIAŁÓW.   Jeżeli oddział  jest w kilku ćwiartkach zajmuje/blokuje tą w której jest   więcej modeli. Jeżeli równa część oddziału jest w dwóch różnych   ćwiartkach o tym którą oddział zajął decyduje rzut kostką
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.

3. SEEK & DESTROY (anihilacja)
Rozstawienie: Dawn of War
Cel:
1)      Nie liczymy punktów za KP w tej misji.
2)      Każdy oddział zniszczony w tej misji daje dwukrotność swojej wartości punktowej.
3)      Każdy oddział społowiony lub uszkodzony pojazd daje dodatkowo połowę swojego kosztu punktowego.
4)      Zniszczenie PONAD 75% modeli wroga - 500 VP.
5)      Zniszczenie wszystkich modeli wroga - 500 VP.
Ilość tur: 7.
 
4. TAKE & HOLD (3 znaczniki)
Rozstawienie: Spearhead
Cel:
1)      Znacznik na środku stołu - 1250 VP.
2)      Znacznik na środku KAŻDEJ z bocznych ćwiartek -500 VP.
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.
 
5. SECURE & CONTROL (5 znaczników)
Rozstawienie: Pitched Battle
Cel:
1)      Każdy ze znaczników wart 450 VP.
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.

R-sprawdzona

Lista Zgłoszeń:
1.Gilthanas  SW R
2.Miłosz taliborki :wink:
3.Marcin Karkula BA R
4. Khornik R
5.Hristus

6.Raca
7.Vladdi R
8.Trej
9.Michałku
10.Afro R
11.Khornik
12.Typhus
13.
Tłusty R
14.Ederus
15.Drops
16.Marios
17.Breaker
18.Skark
19.Eman R
20.Zioło
21.
Chrupek
22.Arrdian
23.Maestro
24.Emeryt R
25.Dandi R
26.Łukasz
27.
Fukushim R
28.Zły
29.Inki R
30.Chris R
31.
32.

Sponsorzy:
Studio Hitechminiatures- www.hitechminiatures.com
Studio Puppetswar -
http://puppetswar.eu/
« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2010, 03:44:12 pm wysłana przez Eman »
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline Zly

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 21, 2010, 03:06:56 pm »
Imho prawie że kopia Areny. Dopuście chociaż Speców i pełne IA ( bez podów ) to będzie urozmaicenie.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 21, 2010, 03:10:44 pm »
Imho prawie że kopia Areny. Dopuście chociaż Speców i pełne IA ( bez podów ) to będzie urozmaicenie.

Wołek nie słuchajcie Złych pomysłów :P

Offline Hem'Ahn

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 21, 2010, 03:11:40 pm »
jeden turniej w roku ze specami nie zaszkodzi
Michałku
PKGB Sztab

Offline Eman

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 21, 2010, 03:14:56 pm »
Heyka !!!
jeden turniej w roku ze specami nie zaszkodzi
No byl przecie - Syrenka  :razz:
Wolek, nie sluchaj Zlych podszeptow :wink:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline gilthanas

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 21, 2010, 03:21:43 pm »
Jest dobrze tak jak napisaliscie, nic nie zmieniajcie
A ninja knows no fear.

Offline trej

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 21, 2010, 07:31:42 pm »
Imho prawie że kopia Areny. Dopuście chociaż Speców i pełne IA ( bez podów ) to będzie urozmaicenie.
Zdecydowanie za.

Offline Vladdi

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 21, 2010, 08:52:39 pm »
Ja juz zrobilem rozpe z SC wiec mam mieszane uczucia:P Ale zgodnie z wewnatrzna ideologia jestem za obecnym stanem. Wogole fajny regulamin:)
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline oseas

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 21, 2010, 08:53:36 pm »
Szkoda bo liczyłem na 2250pkt. i specjali (osobiście nie korzystam, ale raz do roku może być jakieś urozmaicenie- celowo pomijam syrenkę bo to taka bardziej cywilizowana apokalipsa). Chłopaki necroni przyjadą i widok "Drużyny pierścienia" był bezcenny, więc może się jeszczę zastanowicie bo czasu dużo. 

Offline Zly

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 21, 2010, 09:03:22 pm »
Eman ja wiem że Ty byś chciał zagrać na Arenie i dla Ciebie Halo będzie czymś nowym ale arenowych sędziów tylko kilku jest;)

A Syrenka jako argument przeciw to dość chybiony strzał;)

Plus taki, że po Arenie można nie rozpakowywać armii rozpiskę w 2min zmienić i jechąc:D
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Perzan

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 119
  • Total likes: 0
  • Wściekły. Perzan.
    • Hortwerth.com
Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 21, 2010, 09:08:40 pm »
No i dupa, kolejny rok z rzędu robicie to w ten sam weekend co targi w Essen - ergo Micro Artu nie będzie.

A szkoda, bo po rozmowie z Dropsem na herezji mieliśmy nadzieję na 30-31 października i jakieś punkty powyżej 2000...


Poland: owning bitches since 966.

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 21, 2010, 09:39:56 pm »
Imho prawie że kopia Areny. Dopuście chociaż Speców i pełne IA ( bez podów ) to będzie urozmaicenie.
wyjątkowo zgodzę się ze Złym... dopuśćcie chociaż IA, bo na Speców znowu będzie nagonka... :roll:
mi osobiście nie będzie się chciało jechać na praktycznie identyczny turniej miesiąc po Arenie.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 21, 2010, 09:44:44 pm »
IA i Specjale dobre są na Syrence.
Chłopaki wyciągneli wnioski z roku wcześniej i widać że przystopowali z udziwnieniami.
I to mi się podoba :D
 
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2010, 10:07:50 pm wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline Eman

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 21, 2010, 10:01:58 pm »
Heyka !!!
wyjątkowo zgodzę się ze Złym... dopuśćcie chociaż IA, bo na Speców znowu będzie nagonka... :roll:
mi osobiście nie będzie się chciało jechać na praktycznie identyczny turniej miesiąc po Arenie.
Trzeba bylo zglosic sie na sedziego na Arene i po sprawie ...
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Wołek

Odp: 23-24 Październik Halo Stars 2k10 Szczecin
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 22, 2010, 12:45:26 am »
Zmian nie przewidujemy. Rok temu dopuściliśmy speciali itd. to było jęczenie. W tym roku będzie oldschool 2k  :wink: I dopniemy organizacje.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2010, 12:54:17 am wysłana przez Wołek »
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

 

anything