Autor Wątek: rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )  (Przeczytany 13164 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Veevoirus

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 15, 2003, 07:20:58 am »
Jakikolwiek heros z leadershipem jest o wiele bardziej opłacalny od war stuffu. najgorsze jest to, że ci goście nie potrafią się bić...
ie pozwól,by Cię sprzedali!!
Zrób im na złość i sprzedaj się sam!!
Last.fm

Offline veyDer

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 15, 2003, 07:25:50 am »
Przecież do war stuffu potrzebujesz gościa z leadershipem?...
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline Veevoirus

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 15, 2003, 08:23:33 am »
No i właśnie dlatego on się bardziej opłaca bez tych pajaców
ie pozwól,by Cię sprzedali!!
Zrób im na złość i sprzedaj się sam!!
Last.fm

Offline veyDer

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 15, 2003, 09:26:28 am »
Tu bym się nie zgodził...
Po pierwsze - zasięg Leadership można rozciągnąć trzykrotnie
Po drugie - dyscyplina i odwaga są zwiększone o 2
Po trzecie - Fear jest zwiększony o 2!!! - u Mid-Noru to potrafi namieszać...
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline BeRsErK

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 15, 2003, 12:18:04 pm »
U Midków to jeszcze nie jest takie tragiczne( no może z inwokacją gdzie ich " zwykły" strach zmienia się na ten, który wywołują umarlaki;P )bo u mnie max to 7
Tragedia to jest u Acheronu gdzie możesz podbić strach do astronomicznych wielkości;) a zaczyna się u nich od min. 6 ;)
Niedługo ma wyjść box z "szachami" do Mid-Nor'u może będzie tam jakieś przegięcia :P

Offline Filip

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 15, 2003, 01:47:26 pm »
Z jakimi "szachami" ????
Stand And Fight
Live By Your Heart
Always One More Try
I’m Not Afraid To Die
Stand And Fight
Say What You Feel
Born With A Heart Of Steel"

Offline BeRsErK

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 15, 2003, 02:20:43 pm »
Wyjdzie(są juz 2 figórki) box do Midków bazujący na szachach - król, królowa, biskup, rycerz, wieża i 4 pionki.

Offline veyDer

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 15, 2003, 04:12:29 pm »
Cytat: "BeRsErK"
Tragedia to jest u Acheronu gdzie możesz podbić strach do astronomicznych wielkości;) a zaczyna się u nich od min. 6 ;)


Tyle, że Acheron nie ma War Staffa...
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline BeRsErK

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 15, 2003, 06:59:20 pm »
Jeszcze  :?

A pozatym jak się ma gości z fear 12 i możliwość podpakowania tego koroną to po cholerę mu war staff :P

Offline war2bone

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 16, 2003, 02:06:53 pm »
301 Pts - Devourers of Vile-Tis Army                                                  

Unit Name                       ##  Mv  Ini Att Str Def Res Aim Cou Fea Dis Exp    Cost

Bysra Shaman Noir               1  15.0  4   3   6   4   7   -   -   7   3   0     89.0
                               --Equipment: Carnivorous Scepter, Composite
                               armor, Katar, Chains of Darkness; --Abilities:
                               Born killer, Initiate of Water; --Path: Howls;
                               --Power: 3
  Tribal Trial                 Mana: Neutral 2; Power: 2; Difficulty: 8; Path:    [9.0]
                               Howls, Shamanism; Range: 10cm Area: One
                               befriended figurine; Frequency: 1 Duration:
                               Until end of game;The Magician chooses a trial
                               before the Incantation of this spell. A Fighter
                               can only pass one Tribal Trial per game.
                               SCARIFICATION: the target suffers a Wound of a
                               STR equal to its RES. The effects cannot be
                               avoided. If it survives, its RES is increased
                               by 1D6+2 points. CHALLENGE: the target must
                               eliminate a fighter whose value in A.P. is
                               greater than its own. As soon as it has managed
                               to do so, its INI, ATT, and DEF are increased
                               by 1 point. JUDGEMENT: roll 6D6. If none of
                               them indicate a 1, thent he target becomes a
                               Character. If one does, then it suffers as many
                               Damage Rolls of a Strength of 10 as it has
                               rolled 1's. These Wounds cannot be avoided.
  Disconcerting Whisper        Mana: Water 2; Power: 3; Difficulty: 8; Path:     [10.0]
                               Whispers, Howls; Range: 10cm Area: Individual;
                               Frequency: Unlimited Duration: Special; For
                               each miniature affected, roll 1D6 and consult
                               the following table: (1) - 2.5cm in Movement,
                               -1 in INI, ATT and DEF (2) + 2.5cm in Movement
                               (3) + 1 in INI (4) + 1 in ATT (5) + 1 in DEF
                               (6) + 2.5cm in Movement, +1 in INI, ATT and
                               DEF. A miniature can be affected by only one
                               Disturbing Whisper at a time. These bonuses or
                               penalties cease automatically once the target
                               obtains a 1 on any die roll.

Tyrant of Vile-Tis              1  15.0  5   6   11  6   11  -   -   8   3   0     76.0
                               --Equipment: Chains of Calamity, Double Claw of
                               Vile-Tis, Armor; --Abilities: Born killer,
                               Possessed, Hardened

Voracious Warriors              1  15.0  4   4   7   5   7   -   -   5   -   0     30.0
                               --Equipment: Hunting daggers, Light armor,
                               Chains of Carnage; --Abilities: Born killer

Voracious Warriors              1  15.0  4   4   7   5   7   -   -   5   -   0     30.0
                               --Equipment: Hunting daggers, Light armor,
                               Chains of Carnage; --Abilities: Born killer

Goblin Mutant (B) (go)          1  10.0  3   3   6   2   4   -   4   -   1   0     14.0
                               --Equipment: Picker; --Abilities:
                               Reinforcement, Mutagenic/0

Goblin Mutant (B) (go)          1  10.0  3   3   6   2   4   -   4   -   1   0     14.0
                               --Equipment: Picker; --Abilities:
                               Reinforcement, Mutagenic/0

Goblin Archer (go)              2  10.0  3   2   2   2   2   3   1   -   1   0     20.0
                               --Equipment: Short bow, Knife, Animal skin;
                               --Abilities: Reinforcement
  #Short Bow                   STR: 2 / 15-30-45                                  [0.0]

Goblin Archer (go)              2  10.0  3   2   2   2   2   3   1   -   1   0     20.0
                               --Equipment: Short bow, Knife, Animal skin;
                               --Abilities: Reinforcement
  #Short Bow                   STR: 2 / 15-30-45                                  [0.0]

Goblin Marauder With Club (go)  1  10.0  3   2   1   2   2   -   -   -   1   0      4.0
                               --Equipment; Club, Small shield, Charms;
                               --Abilities: Reinforcement

Goblin Marauder With Sword (go  1  10.0  3   2   1   2   2   -   -   -   1   0      4.0
                               --Equipment: Short sword, Small shield, Leather
                               armour; --Abilities: Reinforcement



rozpiska polegajaca na :
rzucaniu poswiecenia na gobaski z mutacja .... puzniej dajemy minusy plusy z mutacji do resa i tym samym mozna zwiekszyc w mniej ryzykowny sposob resa

a ten hero jest zawalisci skuteczny jak na swoje mozlliwosci

nad caloscia czuwa mieso  armatnie z lukami i clubami
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline _Wychwethyl_

rozpisek ciag dalszy :D ( z kad my to znamy )
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 16, 2003, 04:16:12 pm »
ja czekam na wysjscie sokolnikow i wtedy sobie zrobie rozpe oparta na nich i thallionsach wspieranych fusseliersami.
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

 

anything