trawa

Autor Wątek: Wielka Rzeź  (Przeczytany 9120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mlodyrs

Wielka Rzeź
« dnia: Lipiec 05, 2012, 09:28:47 pm »
Wielka Rzeź - Rzeszowski Turniej 40k klasy challenger 
   
  Czas: 21-22 lipca 2012 r. 
   
  Miejsce: Gimnazjum Nr 9 w Rzeszowie, ul. Orzeszkowej 8a 
   
  Zasada specjalna "Kapcie" - oprócz wielu zalet (cena), miejscówka ma   jedną wadę - nowy parkiet pod szczególną ochroną (zapisaną w umowie). W   związku z powyższym uczestnicy turnieju zobowiązani są korzystać z   obuwia zamiennego. Ponadto w szkole panuje zakaz spożywania alkoholu i   palenia. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia z imprezy osób   nie przestrzegających tych zasad. 
   
  Organizator: Stowarzyszenie Rzeszowski Klub Fantastyki NAWIGATOR   
   
  Sędzia główny:  Kamil "Miszczu" Jasak 
  Sędziowie:        Michał "Shawass" Szałański 
                          Paweł "Kruker" Kruk (grający) 
   
  Wpisowe: 30 zł 
   
  1. Armie: 1500 punktów. 
   
  2. Obowiązuje SFOC, bez ograniczeń dla speciali/imiennych, którzy muszą   być reprezentowani przez oryginalne modele, albo bardzo dobre konwersje.   Dopuszczone wszystkie oficjalne armii i LatD by Sztab. 
   
  3. Ilość miejsc na turnieju jest ograniczona do 40 osób. Zapisy będą prowadzone wg kolejności dokonanych przedpłat.   
   
  Zgłoszenia wraz z rozpiskami w formacie tekstowym (doc, txt) należy wysyłać na adres: wielkarzez@gmail.com   do dnia 16.07.2012 r. włącznie. Temat mail'a "Wielka Rzeź". Za nie   nadesłanie rozpiski do tego terminu gracz otrzymuje karę wymienioną w   punkcie 12 regulaminu. 
   
  Aby zgłoszenie było ważne należy dokonać bezzwrotnej przedpłaty w   wysokości 15 zł (do wysokości wejściówki jeśli ktoś chce pominąć smutny   obowiązek płacenia przy zapisach reszty) na konto: 
   
  14 2490 0005 0000 4000 6920 1335   
  Paweł Kruk   
  Chmielnik 790   
  36-016 Chmielnik   
  Tytułem „Wielka Rzeź” 
   
  4. Format rozpiski: 
   
  Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko) 
  Armia: 
  Miasto: 
   
  HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts] 
  HQ2 : (analogicznie...) 
  Elite1 : (...) 
  Elite2 : (...) 
  Elite3 : (...) 
  Troop 1 : (...) 
  Troop 2 : (...) 
  Troop 3 : (...) 
  Troop 4 : (...) 
  Troop 5 : (...) 
  Troop 6 : (...) 
  FA1: (...) 
  FA2: (...) 
  FA3: (...) 
  HS1: (...) 
  HS2: (...) 
  HS3: (...) 
  Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts] 
  Transport2 : (analogicznie...) 
  TransportX : (...) 
  (proszę nie umieszczać domyślnych opcji!) 
  TOTAL [(punkty)pts] 
  KP: liczba kill pointów 
  Modele: liczba modeli 
   
  Nie przewidujemy publikacji rozpisek przed turniejem. 
   
  5. Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem ostatnich FAQ'ów dla 5   ed. ze strony GW oraz PKZ i URP. Jeden oddział może zajmować/blokować   dowolną ilość znaczników, ale tylko jedną ćwiartkę. Oddział znajdujący   się na granicy dwóch lub więcej ćwiartek zajmuje/blokuje tą, na której   znajduje się jego większość. Jeżeli nie da się tego ustalić, decyduje   rzut kością. 
   
  6. Misje grane są na stołach o wymiarach 48x60. Wszystkie lasy używają   zasady "Warszawskie lasy" (cover: piechota 4+, reszta 5+). 
   
  7. Rundy odbywają się w poniższych ramach czasowych:   
   
  Dzień I - sobota: 
  zapisy     -    9.00-9:45 
  Bitwa 1    -   9:45-12:30   
  Bitwa 2    -   12:30-14:30   
  Przerwa    -   14:30-15:00   
  Bitwa 3    -   15:00-17:00   
   
   
  Dzień II - niedziela: 
  Bitwa 4    -    09:00-11:30 
  bitwa 5    -    11:30-13:30 
  wyniki   -   13:30-14:00 
   
  W pierwszej rundzie gracze mogą sobie rzucać wyzwania.   
   
  8. W każdej misji dodatkowo obowiązuje zasada jatki: 
   
  Jatka! - po każdej rozgrywce gracze obliczają różnicę w zdobytych Kill   Pointach, po czym gracz, który zdobył ich więcej zdobywa dodatkowe VP   według poniższej tabelki: 
  2-3 KP różnicy - 200 pkt 
  4-5 KP różnicy - 400 pkt 
  6+ KP różnicy - 600 pkt 
   
  9. Misje: 
   
  Bitwa I - Zdobyć przyczółek. 
   
  Wystawienie: Dawn of war 
  Ilość tur: 6, 7/5+ 
  Zasady: Night Fighting w pierwszej turze, Reserves, Deep Strike 
  Cel główny: 3 znaczniki, ułożone na linii przebiegającej przez środek   stołu, równolegle do dłuższej krawędzi, jeden na środku stołu, boczne po   12 cali od krótszych krawędzi, znaczniki warte są po 1000 VP każdy. VP   za zabite i z połowione jednostki. 
  Cel poboczny: Gracz, który na końcu bitwy będzie miał więcej scoringów w   strefie rozstawienia przeciwnika dostaje dodatkowe 500 VP. 
   
  Bitwa II - Zająć teren. 
   
  Wystawienie: Spearhead 
  Ilość tur: 6, 7/5+ 
  Zasady: Reserves, Deep Strike 
  Cel główny: Własna ćwiartka 250, boczne po 750, przeciwnika 1250, VP za zabite i z połowione jednostki. 
  Cel poboczny: Za zabicie najdroższego hq przeciwnika dodatkowe 500 VP. 
   
  Bitwa III - Kill'em all 
   
  Wystawienie: Pitched Battle 
  Ilość tur: 6 
  Zasady: Reserves, Deep Strike 
  Cel główny: VP za zniszczone w całości jednostki mnożymy razy 3, za społowione normalne VP. 
  Cel poboczny: Dodatkowe 500 VP za zniszczenie najdroższej jednostki przeciwnika z sekcji elit. 
   
  Bitwa IV - Utrzymać strategiczną pozycję 
   
  Wystawienie: Trójkąty w rogu stołu z przeciwprostokątną 12" od przekątnej stołu 
  Ilość tur: 6, 7/5+ 
  Zasady: Reserves, Deep Strike 
  Cel główny: Każdy scoring na końcu bitwy w promieniu 6 cali od środka   stołu jest wart 500 VP. VP za zabite i z połowione jednostki 
  Cel poboczny: Dodatkowe 500 pkt dla gracza, który będzie miał więcej scoringów w promieniu 6 cali od środka stołu. 
   
  Bitwa V - Zdobyć zapasy wroga 
   
  Wystawienie: Pitched battle 
  Ilość tur: 6 
  Zasady: Reserves, Deep Strike 
  Cel główny: 5 znaczników wystawionych przed rzutem na zaczynanie i nie   bliżej niż 12" od krawędzi i innych znaczników, każdy jest wart 700 pkt.   VP za zabite i z połowione jednostki 
  Cel poboczny: Dodatkowe 500 VP dla gracza, który będzie kontrolował więcej znaczników. 
   
  Wynik walki określamy według poniższej tabelki: 
   
  10:10 - różnica 0-400 
  11:9 - różnica 401-800 
  12:8 - różnica 801-1200 
  13:7 - różnica 1201-1600 
  14:6 - różnica 1601-2000 
  15:5 - różnica 2001-2400 
  16:4 - różnica 2401-2800 
  17:3 - różnica 2801-3200 
  18:2 - różnica 3201-3600 
  19:1 - różnica 3601-4000 
  20:0 - różnica 4001+   
   
  10. Dozwolone są drobne odstępstwa od WYSIWYGu, ale nie będą dopuszczone   modele niekompletne i proxy, co obejmuje w szczególności modele z   innych systemów. Przed pierwszą bitwą sędziowie sprawdzą armie i usuną   wszelkie modele nie spełniające kryteriów. Jeżeli masz wątpliwość, czy   model zostanie dopuszczony wyślij zdjęcie na rzeszow40k@gmail.com 
   
  11. Na turnieju nie ma obowiązku posiadania pomalowanej armii, jednakże   przeprowadzona zostanie ocena malowania, za którą można uzyskać   dodatkowe punkty zgodnie z poniższą tabelą: 
  - za wymodelowane i pomalowane wszystkie podstawki - 1 DP;   
  - za pomalowanie całej armii w co najmniej trzech kolorach - 3 DP;   
  - za pomalowanie całej armii ze szczegółami - 1 DP;   
  - za zachowanie schematu malowania na całej armii - 1 DP;   
  - za oznaczenia na oddziałach - 1 DP;   
  - za zachowanie WYSIWYG - 3 DP, -1 DP za każde odstępstwo;   
  - za wywołanie zachwytu u sędziego ("WOW") - 2 DP.   
   
  12. Gracze otrzymują punkty karne za:   
  - nadesłanie rozpiski po czasie wymienionym w punkcie 3 regulaminu -3DP; 
  - nie posiadanie przy sobie czytelnej rozpiski (może być pisana, ale MUSI być czytelna) -3DP; 
  - nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników oraz kodeksu własnej armii -3DP; 
  - przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie -3 DP; 
  - za każde pełne (zakończone) 5 minut spóźnienia w oddaniu wyników,   gracze będą otrzymywać karę w wymiarze -1 punktu do punktacji   turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane   i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. W uzasadnionych   przypadkach na podstawie decyzji sędziów kara ta może zostać anulowana.   Przez oddanie wyników rozumiemy przekazanie do stolika sędziowskiego   wypełnionych kart obydwu graczy (przy czym w przypadku przekazania   jednej z kart kwestia ta może być rozpatrzona niekorzystnie dla gracza,   który nie przekazał karty). 
  - Sędzia ma prawo przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub   inne zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju
 
 
1. Roman Soboń
2. Krzysztof 'adrenalbooster' Kulikowski
3. Maciej Sułkowski
4. Krzysztof 'El Piszczu' Piszcz
5. Paweł Poloczek
6. Mateucz 'Matus' Gajos
7. Jacek Obłaza
8. Przemysław 'Przemosan' Czyrwik
9. Michał 'Vituś' Witowski
10. Marcin 'Guardian' Opałka
11. Konrad 'Uruk' Zieleźny
12. Michał 'Shawass' Szałański
13. Paweł 'Kruker' Kruk
14. Paweł 'Szopen' Bartnik
15. Paweł 'Warkotnik' Cyganik
16. Radosław Szerląg
17. Wojciech Szerląg
18. Norbert 'OS_Cypek' Przytuła
19. Jarosław 'Murin' Ludera
20. Grzegorz 'Crazyman' Ptasiński
21. Jakub Wichrowski
22. Piotr 'Typhus' Zawiła-Niedźwiecki
23. Łukasz 'Lesiu' Leszkiewicz
24. Marek 'MARKUS' Rucki
25. Przemysław 'Grabarz' Armata
26. Piotr 'Królik' Królikowski
27. Adam 'Maximus' Pacuła
28. Krzysztof 'Zły' Białek
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2012, 09:10:57 am wysłana przez Eman »

Offline Uriel

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 06, 2012, 08:29:46 am »
Zgłoszenie i kasa poszły.

Btw, Możliwy nocleg na sali tak jak ostatnio?
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Offline mlodyrs

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2012, 09:55:32 pm »
Możliwy.

Znów mi wcina powiadomienia o odpowiedziach  :evil:

Offline Lesio

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 12, 2012, 09:51:42 am »
Jest już jakaś lista zgłoszeń? Nie wiem czy trzeba szybko słać przedpłatę.
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline mlodyrs

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 12, 2012, 11:16:53 am »
Lista się tworzy, miejsc jeszcze sporo. Jak się ogarnę z robotą, to wrzucę zgłoszenia EDIT ale dopiero w poniedziałek.

Przypominam, że termin zgłaszania rozpisek upływa w poniedziałek o 23.59.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2012, 10:41:21 pm wysłana przez mlodyrs »

Offline Kozisyn

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 16, 2012, 10:00:29 am »
Warto by było wiedzieć czy jest sens się zgłaszać, uaktualnijcie zgłoszenia.
teraz są takie czasy, że człowiekowi strach rzucić palenie"

Offline mlodyrs

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 16, 2012, 10:31:48 am »
EDIT Przerzuciłem zgłoszenia do pierwszego posta.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2012, 06:32:36 am wysłana przez mlodyrs »

Offline el_piszczu

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 16, 2012, 11:54:01 am »
5ed przetrzebiła chętnych ;-)

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 16, 2012, 12:18:05 pm »
Oj tam ;)
 
Bedzie fajny szybki turniej ;)

Offline mlodyrs

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 16, 2012, 01:13:42 pm »
Będzie więcej czasu na życie towarzyskie :wink:

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 16, 2012, 02:14:19 pm »
Będzie więcej czasu na życie towarzyskie :wink:

I pogaduch na 6 edycje ;)

Offline przemosan

  • Nosiciel Wody
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • =][= For The Emperor, For The Caliban =][=
    • moje wypociny
Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 16, 2012, 05:56:07 pm »
od nas jeszcze 2
Maximus i Guardian

Offline typhus1

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 16, 2012, 06:04:57 pm »
Inkq - challenge jak sie z WWy nie spoznimy :-D?

Offline mlodyrs

Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 16, 2012, 08:41:28 pm »
Sporo osób zapisało się na ostatnią chwilę. Nie wygląda to źle.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Wielka Rzeź
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 16, 2012, 09:38:49 pm »
Inkq - challenge jak sie z WWy nie spoznimy :-D?

Jasne ;) Tylko mam nadzieje ze nie bedzie to mirror ;)

Roman, wyslalem rozpiske ;)