Autor Wątek: Isengard  (Przeczytany 7578 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tukan90

Isengard
« dnia: Czerwiec 10, 2004, 02:45:53 pm »
To mój pierwszy temat na tym forum więc wszystkich WITAM
Jak w temacie nie wiem co dokupić d mojej "armi" isengardu, a że mi sie niezabardzo chce przekopywać przez tematy(mam troche mało czasu).
moja "armia" która mam:

25 uruk-hai miecz+tarcza
25 uruk-hai pika

czekam na gazetke z 10 urukami, a za niedłuuugo bedzie lurtz niedawno zamówiłem prenumerate ale jak narazie jej nie przysyłają czekam trzeci tydzień :bored: ...  

Napiszcie mi co moge jeszcze dokupić żeby moja armia była klimatyczna.

Offline drachenfeles

Isengard
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 10, 2004, 03:42:38 pm »
no dobra, za namową zmieniam temat na Isengard

podstawa Armii Białej Dłoni to Uruk-hai, czyli trzon masz już niezły, pozostają tzw "strzelacze" zainwestuj w kusze (uruki) lub łuki (orki lub gobosy) aby cała armia trzymala się kupy będziesz potrzebowal ok 3-4 kapitanów. Na koniec obowiązkowo Saruman i Grma.
Dalszy rozwój to już twoja własna inwencja, możesz uzupełnić armię o oddziały wargów lub berserkerów, ciekawym rozwiązaniem są równierz szamani uruk-hai w roli wspomagających dowódców.

Offline Glorfindel

Isengard
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 10, 2004, 11:14:14 pm »
Cytat: "drachenfeles"
aby cała armia trzymala się kupy będziesz potrzebowal ok 3-4 kapitanów. .


to tylko strata punktów!!!!
Saruman i szamani w zupełności wystarczą żeby armia nie panikowała
(z tym że szamani to tylko na duże bitwy)
jesli jeszce potrzebny heros to tylko Lurtz
a za punkty za kapitanów kupuj berserkerów
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline GICO

Isengard
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 10, 2004, 11:47:55 pm »
dlaczego mada fuka nikt nie wspomina o "Wildmen of Dunland" Przecież oni też należą do isengardu, wszyscy na nich leją z góry. A tak na prawde dwuręczne miecze za 5pkt to nie jest taki zły wybór. za 15pkt. mamy bereskera z trzema ranami który ma 3 ataki z siłą 3 (jesli dobrze pamiętam). Według mnie to zaleta tych jednostek.
img]http://img211.imageshack.us/img211/3488/userbar111511ag4.gif[/img]

Offline Glorfindel

Isengard
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 10, 2004, 11:55:15 pm »
sorry ale nie masz za grosz racji

1. to tylko F3 i -1 do wyniku walki= przegrywają większośc walk
2. D3 i od trafienia z S3 schodzą na 4+ a nie  6+ jak berserker (czyli 3 razy częściej) chciłbym kiedyś zobaczyś bohaterska szarże wildmenów na elfich luczników=masakra :)
3.berserkerzy nie uciekają a dunlandczycy tak
4 można wystawić jednego jak 5p wolnych zostanie i nie ma co z tym zrobic ;)
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline drachenfeles

Isengard
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 11, 2004, 12:05:51 am »
faktycznie dunlandczycy i inni barbarzyńcy nadają się tylko do armi klimatycznej, bo skuteczności nie mają za grosz, może jakby byli po 3 punkty.

Cytuj

to tylko strata punktów!!!!
Saruman i szamani w zupełności wystarczą żeby armia nie panikowała


przecierz nie wystawisz ich na raz, a nie do każdej rozpiski pasuje Saruman.

Offline Glorfindel

Isengard
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 11, 2004, 12:49:39 am »
Cytat: "drachenfeles"

Cytuj

to tylko strata punktów!!!!
Saruman i szamani w zupełności wystarczą żeby armia nie panikowała


przecierz nie wystawisz ich na raz, a nie do każdej rozpiski pasuje Saruman.


saruman i jeden szaman utrzymują w miejscu font  o szerokości 18 cali
szerszego Ci nie potrzeba - chyba ,że na duże bitwy ale wtedy i punktów na wystawienia więcej :)
BTW nie rozumiem dlaczego miałbym ich nie wystawic na raz?
kosztują tyle co 4 kapitanów

a rola Sarumana na polu bitwy jest nie do przecenienia
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Herudaio

Isengard
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 11, 2004, 07:44:01 am »
Co do twojej armi 50 uruków czy też 60 to dobra liczba i na pewno ci wystarczy nawet na bitwe na 1000 pkt (chyba że będziesz chciał na większe, ale to już masochizm IMO)

Obojętnie co byś robił zacząłbym od skowertowania ok 4 sztandarów i 2-3 kapitanów, aby zawsze mieć z czego wybrać (ew jeśli jesteś przy gotówce możesz sobie kupić Commanda Uruk-Hai)
Potem IMO masz II warianty rozwoju, możesz zacząć od obojętnie którego ale potem powinieneś wypełnić też pozostały
I Wariant:
Magia: Czyli w pierwszej kolejności Saruman i Grima
Oraz Szamani
II Wariant:
Kusznicy
Berserkerzy
Ale tutaj obojętnie czy najpierw wybierzesz berserkerów czy kuszników radze kupić najpierw sporo jednego a potem dopiero drugiego, chyba że dysponujesz sporymi środkami i możesz kupić dużo i tego i tego naraz
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline drachenfeles

Isengard
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 11, 2004, 11:05:35 am »
zamiast uruk-hai command polecam uruk-hai trackers z FotR (podkomendni Lurtza) blisterek zawiera 3 metalowe figsy idealnie pasujące na kapitanów.

Offline Snorri Redbeard

Isengard
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 11, 2004, 11:59:09 am »
Jesli chodzi o konwersje:  odjechany sztandarowy wychodzi z pikmena któremu przlepisz "coś" do piki. pracy na 30 sekund a sztandaroiwy jest lux.
Mowa jest o sarumanie, właśnie z tym kolega mam najwięcej problemów, gram najczęściej na ok. 500 pts, bo po tyle z bratem mamy figsów, więc można grac codziennie. Jak wstawie sarumana to liczba uruków spada drastycznie, a trzeba jeszcze wepchnąć ze 3 berserkerów. I nagle jest mnie mniej od elfów z last alliance i nie mam nic do powiedzenia. Tylko że saruman jest tak potężny że bez niego też jest ciężko.  Baaaaaaaaardzo trudny wybór.
There's nothing like good food and bad woman to make a Marine feel he owns the world"

Offline GICO

Isengard
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 11, 2004, 12:55:19 pm »
hmm.. ludzie tylko narzekają i narzekąją (sam przy okazji to robie). Nie wiem kto z was grając wystawia tylko jeden typ wojaka?? Chyba nikt nie podniósł ręki na sali.

Wild men nie jest słabą jednostką co wy gadacie. gażdy napisał jak to schodzi po strzale bo ma mało obrony. a przecież nie musi stać w pierwszej lini. Podam bardzo efektywną taktyke nimi według mnie. Jest to też rozwiązanie problemu małej ilości wojów, przy wykorzystaniu sarumana.

Trzeba podać że 2 * WM= 1 * uruk-hai +pika
wild man ma możliwość wyboru miecza dwóręcznego lub jednoręcznego.

Ustawiamy pierwszy szereg uruków z tarczami, drugi uh z pikami , wtrzecim tez piki. Gdzie niegdzei w drugim szeregu lub na tyłach powini być powciskani bereskerzy i WM z dwórękami. Nie atakujemy WM-ami samotnie. przyłączamy ich do pojedynków z Tarczownikami UH.

Konkluzja. W walce mamy uruka z siłą 4 z F 4 i gościa z dwórękiem (i zaleta miecz jest dobra bo zazwyczaj na kościach lećą rzuty 3,4,5 po doliczeniu bonusu). Taki zestaw jest dobry na trzebienie słabszych łuczników i innych jednostek z mniejszym D, podczas gdy bereskerzy zajmują się twardszą chołotą. Dzwią mnie wypowiedzi gości którzy patrzą na statystyki i od razu z miejsca mówią, że jednostka jest słaba bo ma takie sobie statystyki. Chodzi o zestawienie całej armi a nie pojedyńczych jednostek.

Na koniec wystarczy podziwiać co zrobi przeciwnik. Wykorzysta łuczników do zdejmowania słabszych jednostek (bdzie próbował nas zmiękczyć ilościowo) bo z każdą turą małe czołgi zblizają się do nich. Czy pozwoli się zasypać hmarą jednostek. i jak ktoś się nie zna na Taktyce tylko na cyferkach to mogę się założyć. Że leją mu dupsko co 3 partię.
Bo Nie liczy się tylko liczenie ale też myślenie.
img]http://img211.imageshack.us/img211/3488/userbar111511ag4.gif[/img]

Offline Glorfindel

Isengard
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 11, 2004, 01:37:10 pm »
Cytuj
Wild men nie jest słabą jednostką co wy gadacie.


jest najsłabszą jednostką w grze.Nawet gobosy biją ich na głowę

Cytuj
Ustawiamy pierwszy szereg uruków z tarczami, drugi uh z pikami , wtrzecim tez piki. Gdzie niegdzei w drugim szeregu lub na tyłach powini być powciskani bereskerzy i WM z dwórękami.


no to świetna taktyka pod warunkiem,że masz 2 razy wiecej punktów niż przeciwnik :bored:
koszt jednego takiego rzędu to ''zaledwie'' 33p ciekawe ile ich wystawisz???
aha no i pamiętaj, że masz jesze tych dzielnych wildmenów i berserkerów wystawic...

proponuję Ci napisać o radę do Lu-trza. Na pewno wyjaśni Ci jak skutecznie grać Isengardem. (sam coś o tym wiem ;) ) - ja nie będe łamał praw autorskich przedstawiając Ci jego przemyślenia ;)
no chyba że chce zachować swoją wunderwaffe na jakiś turniej ;)  

Cytuj
Konkluzja. W walce mamy uruka z siłą 4 z F 4 i gościa z dwórękiem (i zaleta miecz jest dobra bo zazwyczaj na kościach lećą rzuty 3,4,5 po doliczeniu bonusu).

 :? o co tu chodzi?
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline xioze

Isengard
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 11, 2004, 02:45:11 pm »
Powiem tak szkoda że Lu trz nie stosuje tej rozpiski z pikami ....oj szkoda :cry: .Mój Rohan by znacznie żadziej dostawał po tyłecznku ;)

Offline GICO

Isengard
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 11, 2004, 04:50:08 pm »
ej ludzie próbuje wam wyjasnić dokładnie jak może wyglądać zastosowanie wildmenów. Krótko mówiąc streszczenie dla mniej inteligentnych. Że odpowiednie wykorzystanie ich razem z miecznikami daje miażdzący efekt. Cytujący mnie też nie zabłysnął inteligencją, bo uczepiłeś się trzech rzeczy a sam dodałeś 11+10+10 i wyszło Ci 33 no brawo. I być może dlatego przegrywacie bo stosujecie same szablonowe zagrania.  :bite:
img]http://img211.imageshack.us/img211/3488/userbar111511ag4.gif[/img]

Offline MiszkA

Isengard
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 11, 2004, 06:44:40 pm »
hmmm, uruk z tarcza = 11 + 2x uruk z pika = 22 = 33 pkt - chyba hjednak nei masz racji Gico...
G: 3248856

 

anything