Autor Wątek: Turnieje  (Przeczytany 12479 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Manfred

Turnieje
« dnia: Październik 25, 2004, 12:34:35 pm »
Zamieszczajcie w tym temacie wszystkie infa o turnejach LOTR
łamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą

gratuluje tym którzy popierają kampannie przeciw Arabom
http://www.lgic.org/en/Israel-terrorism-on-lebanon.htm

Offline Osqar

Turnieje
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2004, 06:35:52 am »
28 Listopad 2004
GDAŃSK
Klub SNOT

3 Turniej LotRa w Gdańskim Snocie
Wejściówka:
5zł.

Dojazd:
http://www.snot.neostrada.pl/klub/jaktrafic.htm




WYSTAWIANIE ARMII:
1. Armię (dobro + zło) wystawiamy na maksymalnie 900 punktow przy czym na jedną stronę musi przypadać minimum 300 pkt.
2. W armii musi być minimum 1 bohater
3. Armia musi sie składać z minimum 10 a maksymalnie 60 figurek
4. Zabronione wystawianie Golluma, Toma Bombadila, Jagódki, Balroga
5. Zabronione wystawianie postaci z Jedynym Pierścieniem
6. Wojownicy wyposażeni w łuki mogą stanowić maksymalnie 33% ogólnej liczby figurek w armii (nie tyczy się to rzucanych włóczni i toporków).


POLE WALKI I ROZGRYWKA:
1. Rozegrane zostaną trzy bitwy
2. Teren ustawiany jest przez sędziego (podczas gry nie przestawiamy go)
3. Strefa rozstawienia wynosi 12" od brzegu planszy
4. Przed bitwą gracze rzucaja kostką. Ten, kto wyrzucił więcej pierwszy wybiera strefę rozstawienia oraz pierwszy wystawia swoją armię.
5. Po rozegraniu pierwszego starcia z danym graczem rozgrywamy tzw. rewanż. Zamieniamy się stronami stołu oraz dowodzonymi armiami (zło --> dobro / dobro --> zło)
6. Każda bitwa trwa 14 tur. Maksymalny czas na starcie oraz rewanż to 2 godziny.
7. Za każdą bitwę otrzymuje się duże punkty (VP), które ostatecznie wyłonią zwycięzcę turnieju (punkty podliczamy po starciu i rewanżu)


PUNKTACJA:
1. Pod koniec każdego starcia podliczamy punkty za zabite oddziały wroga oraz punkty za scenariusz. Dopiero po rozegraniu rewanżu każdy gracz sumuje zdobyte przez siebie punkty i sprawdza o ile jego wynik różni się od jego przeciwnika.
Różnica małych punktów decyduje o zwycięstwie.
- różnica 0-199 punktów - gracze otrzymują po 10 VP.
- różnica 200-349 - małe zwycięstwo - zwyciężca 13 VP, przegrany 7 VP
- różnica 350-549 i wiecej - duże zwycięstwo - zwyciężca 17 VP, przegrany 3 VP.
- różnica 550 i więcej - masakra - zwycięzca 20VP, przegrany 0 VP
2. Dodatkowe małe punkty za rozbicie:
- za 50% zniszczonej armii wroga - +100 małych punktów
- za całkowite zniszczenie armii wroga - +200 małych punktow (nie sumuje się z powyższym)


SCENARIUSZE:
1. Zabić Generała: +200 punktów za zabicie generała wroga.
2. Zdobyć i utrzymać: +200 punktów za utrzymanie kontroli nad środkiem stołu
3. Rekonesans: +10 punktów za każdą figurkę, która na końcu bitwy znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika.


DODATKOWE PUNKTY::
- 1 za wykonanie podstawek
- 2 za pomalowanie armii
- 4 za pomalowanie armii wlacznie z detalami itp. (nie sumuje sie z powyższym)
- 1 za wykonane konwersje
- 1 za czytelną, zawierajacą charakterystyki, punktacje i liczbę modeli rozpiskę (+1 za obrazki, zmieniona czcionke itp.)
- 1 za klimatyczne dodatki (elementy ubioru, broń, bizuterię związane z WP noszone przez gracza na turnieju)


Dodatkowo armie pochodzące z jednego regionu i składające się z wojowników jednej rasy (Pure force) dostaja +4 pkt, a armie które były kiedykolwiek w sojuszu ze sobą (Allied force) +2 pkt.

Wszelkie pytania pod: asmodeusz@go2.pl


SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
b]Beware the elves...[/b]

Offline Glorfindel

Turnieje
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2004, 10:05:24 am »
19.XII w Warszawie na Narbutta odbędzie się Turniej Grudniowa Inkwizycja a na nim turniej Lotra

regulamin wrzucam wieczorem, ale już teraz szykujcie się psychicznie :wink:

Od razu dodam,że nie ma to nic wspólnego z podjętą przeze mnie i Xioze'a
inicjatywą stworzenia Ligi, więc proszę nie mylić tych dwóch przedsięwzięć! Regulamin jest podobny ale jednak inny :P

wszelkie pytania na glorfindel@buziaczek.pl
lub 888 795 813 (po 20-tej)
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Darulus

Turnieje
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 01, 2004, 10:18:38 am »
Zasadnicze pytanie na ile punktów przewidujecie ten turniej?

Offline Glorfindel

Turnieje
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 01, 2004, 10:43:41 am »
500
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Glorfindel

Turnieje
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 01, 2004, 03:34:45 pm »
a oto i regulamin turnieju Lotr'a na grudniowej Inkwizycji
(przypominam -19.12.2004 Warszawa w Gimnazjum przy Narbutta-czyli tam gdzie Bazyliszek)

gramy od 10.00 do 19.00
wjazd 10 zł

mam nadzieję ,ze potraktujecie to jako rozgrzewkę przed Naszą liga i   stawicie się licznie

rozpiski na mail
glorfindel@buziaczek.pl  

wszelkie pytania TUTAJ

pozdrawiam i zapraszam

Michał ''Glorfindel'' Molenda


Regulamin rozgrywek

1.Gracze wystawiają jedną armię na 500p.
   -maksymalna liczebność armii to 50 modeli dla armii dobra (wyjątek to elfy-45 modeli)
    i 60 modeli dla armii zła (wyjątek gobliny- 65 modeli)  
  -w armii musi się znaleźć minimum jeden bohater, oraz minimum 15 modeli
  -maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką
    (Elfy leśne i Harad mają limit 40%)
  -maksymalnie 33% modeli może posiadać  broń miotaną
   (ograniczenie to nie dotyczy Rohanu-dla tej armii procent ten wynosi 50)
  -modele zakazane to: Sauron, Balrog, Tom Bombadil & Goldberry
  -postaci z Pierścieniem tracą możliwośc jego używania, można je
    normalnie wystawiać, ale zasada ‘The Ring’ nie działa
  -nie wolno wystawiać maszyn wojennych
  -nie stosujemy zasad  do podnoszenia broni i pasażerów
  -obowiązują zasady i statystyki z Return of The King oraz dodatków: Shadow&Flame,
    Siege of Gondor i The Battle of Pellenor Fields
  -Nie obwiązują zasady ani statystyki jednostek opublikowane w White Dwarfie
  -konwersje (np. warrior of MT z dorobionym płaszczem ’’udający’’Citadel Guard) są  
   dopuszczone, o ile przypominają oryginalne modele. Nie może mieć miejsca sytuacja ,w
   której np. goblin skonwertowany został na uruk-hai!) Bezwzględnie musi być zachowana
   wielkość  podstawki!!!
  -używamy cali (stosujemy przelicznik 1 cal=2.5 cm)
  -gramy 4 bitwy po 2 godziny

  2.Punktacja:

 a) Małe punkty:
 
  -Liczymy punkty za modele zabite, jak i te które uciekły z pola bitwy
  -za wypełnienie zadań scenariusza  do 200p.
  Scenariusze:
1.   zdobycie i utrzymanie 3 punktów strategicznych-1 wart 100p, 2 po 50p
kontrole nad punktem uzyskuje się mając więcej figurek w promieniu 3’’ od niego, niż przeciwnik.
Strefa rozstawienia 12’’ od krawędzi stołu

2.   Artefakt:
Na stole znajdują się 4 części artefaktu. Należy je zabrać i połączyć.Za kontrolowanie 1 z części artefaktu 25p,za złożenie go w całość i wyniesienie poza plansze dodatkowe 100p.Częsć artefaktu można odebrać przeciwnikowi zabijając figurkę niosącą ją. Pozostaje ona na tym miejscu do czasu kiedy podniesie ją inna figurka.
Podniesienie odbywa się podczas fazy ruchu poprzez dostawienie podstawki modelu do znacznika symbolizującego część artefaktu

     Strefa rozstawienia  12’’ od krawędzi stołu

      3.Zabić Generała!
   
  Za zabicie bohatera przeciwnika z najwyższym kosztem +200p

     Strefa rozstawienia 12”


4.Nieoczekiwana zmiana miejsc-gracze na czas tej bitwy zamieniają się armiami
 
 Strona która jako pierwsza zredukuje wroga do 50% otrzymuje +100p
 Za uchronienie się przed zredukowaniem do 50%  +100p

 
  Strefa rozstawienia: między 6 a12 calem od krawędzi stołu



-za rozbicie armii wroga ( zredukowanie jej do 50% stanu) 100p
 -za wybicie wszystkich modeli wroga- 200p (nie kumuluje się z w/w)
 

c) Punkty zwycięstwa:
   
O miejscu w tabeli decyduje liczba  punktów zwycięstwa (VP).Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

Różnica do 99 małych punktów  - obaj gracze otrzymują po 10 VP
100-199 p różnicy  – zwycięzca otrzymuje 12 VP przegrany 8 VP
200-299 p  róznicy - zwycięzca otrzymuje  15VP przegrany 5 VP
300-399 p   róznicy - zwycięzca otrzymuje 17 VP przegrany 3 VP
powyżej 400 p różnicy zwyciężca otrzymuje  20VP przegrany 0 VP

Dodatkowo przyznajemy punkty za:

Wygląd armii:

Czytelna rozpiska +1-2 VP
Pomalowanie armii w +50% +2 VP
Pomalowanie 100% armii +4 VP( nie kumuluje się z powyższym)
Zobienie podstawek 100% modeli +1-2 VP
Pełen WYSIWYG +2VP

WYSIWIG (tzn Pełna zgdnośc zapisów w rozpisce z wyglądem figurek- jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć  również figurka, która go przedstawia

Wyjątki od WYSWIG( nie powoduje utraty punktu za WYSIWYG)
 
w przypadku modeli kawaleryjskich dla których nie ma figurek na wierzchowcach, a są na piechotę (trackersi na wargach,rangers of the north itp.)  sprawę można rozwiązac ustawiając model pieszy na podstawce, na której znajduje się dostępny dla strony(zło/dobro) model. Dla zła jest to warg rider, dla dobra riders of rohan,rohan royal guard, knight of MT lu DA.

Można uzywać bohaterów imiennych jako kapitanów aczkolwiek wszelkie dodatkowe uzbrojenie i opancerzenie musi być widoczne.


Wrażenia artystyczne-czyli to czy armia przypomina wojsko, a nie przypadkową zbieraninę
oraz detale malowania, konwersje itp.   +1-10 VP

Klimat armii:
Armia ’’czysta’’ +20VP
Sojusz +10 VP

Jedynym i niepodważalnym wyznacznikiem tego co jest uważane za armie ’’czystą’’ a co za sojusz jest załączona do regulaminu lista! (załącznik nr 1)

Test Wiedzy

10 pytań + 1 Vp za dobrą odpowiedź



d)Fair Points
Każdy z garczy na starcie ma 5 FP, po każdej sytuacji kiedy zachowa się niezgodnie z duchem Fair Play (czyli mówiąc brutalnie zostanie złapany na bezczelnym oszustwie, gra na czas, nagminnie przeklina itp.) sędzia na wniosek przeciwnika na prawo ukarać go 1 punktem ujemnym

Po zakończeniu turnieju punkty zdobyte przez garcza w bitwach są mnożone przez % zachowanych FP tzn jeżeli gracz ma wszystkie to punktacja pozostaje bez zmian
Jeżeli ma tylko 3 FP to jego punkty mnożymy przez 0.6 a jeżeli nie został mu żaden FP wtedy jego punktacja wynosi 0 ( słownie: zero)


W przypadku wątpliwości pytania  należy wysyłać na  adres
   
 Glorfindel@buziaczek.pl  
     
   
Bądź też telefonicznie 888 795 813 (po godzinie 20-tej)

Pozdrawiam

Michał  ’’Glorfindel’’ Molenda



 Załącznik 1 : Listy Armii

Uwaga: Gandalf Szary oraz Radagast mogą być być wystawieni w każdej armii dobra
( wyjątek The Last   Alliance) Jeżeli w armii znajduje się jeden z nich można też wystawić Gwaihira i nie wpływa to na klimat armii

1.Armie ’’czyste’’
a)   Gondor  
Bohaterowie:
-   Denethor
-   Boromir
-   Faramir
-   Imrahil
-   Beregond
-   Damrod
-   Kapitan
-   Aragorn
-   Gandalf Biały
-   Pippin

Jednostki:
-Knights of Minas Tirith
-Knights of Dol Amroth
-Guard of the Fountain Court
-Citadel Guard
-Rangers of Gondor
-Warriors of Minas Tirith
-Warriors of Gondor


2)Rohan:

Uwaga: Riders of Rohan, którzy nie mają na wyposażeniu łuków kosztują punkt mniej:)
             Limit Throwing spears -50%

Bohaterowie:
-   Theoden
-   Eomer
-   Eowina
-   Gamling
-   Kapitanowie
-   Drzewiec-powoduję, że armia staje się sojuszem aczkolwiek może być wystawiony tylko w Rohanie, wystawienie go w innej armii powoduję przyznanie 0p za klimat
-   Gimli
-   Legolas
-   Merry
-   Gandalf Biały

Jednostki:
-     Rohan Royal Guard
-   Warriors of Rohan
-   Riders of Rohan

c)Leśne Elfy

Uwaga: 40 % może posiadać luki!!!! Limit obowiązuje tylko w armii czystej

Bohaterowie:
-    Galadriela
-   Celeborn
-   Legolas
-   Kapitan
-   Haldir

Jednostki:
-Wood Elf Wariors)

.
d)Krasnoludy:
 
Bohaterowie:
-Dain
-Gimli
-Balin
-Dwarf King
-Kapitan

Jednostki:
-Khazad guard
-Dwarf Warriors
   
e) Rivendell

Bohaterowie:
-   Elrond
-   Arwena
-   Glorfindel
-   Elladan+Elrohir
-   Kapitan
-   Aragorn
-   Halbarad
-    Rangers of the North
-    Bilbo

Jednostki:

High Elf Warriors



f)Mordor

bohaterowie:
-    Witch King
-   Nazgul
-   Gothmog
-   Gorbag
-   Shagrat
-   Grishnak
-   Mouth of Sauron
-   Troll Chieftain
-   Easterling Captain
-   Orc Captain
-   Mordor Uruk Hai captain
-   Orc shaman
-     Szeloba

Jednostki:
-Orc Warriors
-Moranon Orcs
-OrcTrackers
-Mordor Uruk hai
-Easterlingowie
-Mordor Troll


g)Isengard

Bohaterowie:

-    Saruman
-   Grima
-   Lurtz
-   Sharku
-   Orc Captain
-   Uruk hai Captain
-   Uruk hai Shaman
-   Dunlending Chieftain


Jednostki:

-Uruk hai
-Orc Warriors
-Warg riders
-Dunlendingowie
-Berserkers

h)Moria:

Bohaterowie:
-Dugburz
-Goblin Shaman
-Goblin Captain

Jednostki:

-Goblinki
-Cave Troll
-War Drum

i)Harad
Uwaga: 40% modeli może mieć łuki obowiązuje tylko w armii ’’czystej’’

bohaterowie:
-   Mumakil
-   Suladan
-   Hasharii
-   Chieftains

Jednostki:

-Haradrim Warriors
-Haradrim Raiders


j)Angmar

bohaterowie:

-Witch King
-ork shaman
-goblin shaman
-goblin captain
-ork captain

jednostki:

-warg riders
-gobliny
-orc warriors

k)   The Last Alliance:

Uwaga:   Dla każdej z nacji limit broni liczymy oddzielnie. Obie nacje powinny być  
               reprezentowane przez w miarę równą liczbę modeli

Bohaterowie:

-   Elendil
-   Isildur (bez Pierścienia)
-   King of Men (Anarion)
-   Gil-Galad
-   Elrond
-   Glorfindel
-   Elf captain
-   Captain of Men




Jednostki:

-Warriors of Gondor
-High Elf Warriors

2) Sojusze:

a)   Bitwa 5 armii

Uwaga: minimum 10 modeli z każdej z nacji (Esgaroth, Elfy, Krasnoludy)
             

Bohaterowie:
-Dain
-Dwarf King ( Thorin)
-Dwarf captain
-Bilbo
-Gwaihir
-King of Men( Bard)
-Captain of Men
-Gandalf Szary
-Wood Elf Captain
-Legolas

Jednostki:

-   Warriors of Rohan ( ludzie z Esgaroth)
-   Khazad Guard
-   Dwarf  Warriors
-   Wood Elfs Warriors

b)Pellenor Fields-Good

Uwaga: Riders of Rohan, którzy nie mają na wyposażeniu łuków kosztują punkt mniej:)

Bohaterowie:

-   Gandalf Biały
-   Merry
-   Pippin
-   Legolas
-   Gimli
-   Aragorn
-   Imrahil
-   Beregond
-   Kapitanowie ludzi
-   Halbarad
-   Rangers of The North
-   King of the Dead
-   Elladan+ Elrohir
-   Theoden
-   Gamling
-   Eowina
-   Eomer


Jednostki:
-   Gondor( wszystko)
-   Riders of Rohan
-   Rohan Royal Guard (konno)
-   Army of the Dead


c)Morannon-Good

jak wyżej ale dostępna też piechota Rohanu oraz Gwaihir
niedostępni: Halbarad, Merry,Eowina,Theoden, King of the Dead i Army of the Dead



d)Pellenor Fields-Evil

bohaterowie:
Mordor i Harad bez Mouth of Sauron, Shagrat, Grishnak,Gorbag

Jednostki: Mordor i Harad
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline xioze

Turnieje
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 01, 2004, 03:43:30 pm »
Panie Michale kawał dobrej roboty!!!!!!!!

Offline Glorfindel

Turnieje
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 01, 2004, 03:48:14 pm »
Ależ Panie Piotrze! wszakże to nic innego niż Nasze Wspólne dzielo (po niewielkich modyfikacjach) :D
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline xioze

Turnieje
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 01, 2004, 03:55:29 pm »
Czuje się zawscydzony ;)

Offline Darulus

Turnieje
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 02, 2004, 07:45:23 am »
Panowie, gratulacje, aż miło przeczytać. Powinienem się stawić na ten turniej (w tej chwili na 95%). Do kiedy przesyłamy rozpiski?

Offline Lugburc

Turnieje
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 02, 2004, 08:13:11 am »
Witam,

Bardzo klarowny i przejrzysty regulamin. Gratuluję autorom i organizatorom. Jednak mam dwie uwagi.

1.   Nie ma nic o tym, że armia powinna mieć najwyżej 50% herosów. Uważam, że takie ograniczenie jest wskazane, zwłaszcza dla limitu 500 pt.
2.   Kapitanowie powinni mieć to, co w rozpisze. Rozumiem intencję autorów piszących ten punkt regulaminu, lecz proszę mnie posłuchać. Jeśli ja nad Gil-galadem pracuję (malowanie) ok. 1 tydzień czasu, ponieważ chcę, aby miniaturka była piękna, to ciężko mi „psuć” model dodając na czas turnieju dodatkowy ekwipunek. Logicznym rozwiązaniem tego problemu jest reguła, która mówi, iż przyjmuje się (bez jakichkolwiek negatywnych konsekwencji), że model METALOWY przenosi to, co ma w rozpisce. I już nie trzeba uszkadzać fixa!

Co zaś się tyczy mojej jednorodności armii, to, he, he, he moje wojska są bardzo poprawne, bowiem występuje w niej tylko to co zaczyna się na literę U i B.

Pozdrawiam
Lugburc.
rki i Gobliny wszystkich krajów łączcie się!

Offline Lu-trz

Turnieje
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 02, 2004, 08:27:23 am »
"Ho, Ho, Ho !!!!"  :shock:
Powiedział Święty Mikołaj czytając regulamin LOTRowskiej Inkwizycji anno domini 2004. Po czym dodał :
"Dzieci będą musiały poczekać na prezenty w tym roku bo ja zasuwam na Inkwizycję"  8)
Po czy zastanowił się nad 4 kwestiami :
1. Jeśli jeden z graczy ma miarkę calową a drugi w cm to której będzie się używać ? Chyba nie obu ?
2. Nie wolno wystawiać maszyn – ale są w listach armii ?
3. Jest mowa o Elnaith a nie są wymienieni w lista elfich armii ?
4. Czy 100 pkt. dawane za rozbicie armii przeciwnika w każdej z bitew kumuluje się dodatkowo ze 100 pkt. bonusem za zredukowanie jako pierwszy armii oponenta w scenariuszu 4 ?

Mikołaj trochę się zasmucił, że za test wiedzy można dostać 10 VP a za super pomalowaną i skonwertowaną armię tylko 9 VP. Odłożył pędzelek i zaczął wertować podręczniki.  :(
 swoją drogą - straszna ta globalizacja ...

Offline Darulus

Turnieje
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 02, 2004, 08:42:10 am »
Panowie może jednak zdecydujmy się wyłacznie na cale bez przeliczania na cm. Osobiście jestem przyzwyczajony do cm, ale cała nasza gra wymyślona została niestety przez angoli. Kupno miarki calowej nie stanowi w obecnych czasach rzadnego   problemu,a ponadto nie jest to sprawa droga. Dzieki temu unikniemy problemów zarówno na turnieju jak i w Lidze.

Offline Glorfindel

Turnieje
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 02, 2004, 09:31:08 am »
Cytuj
Ho, Ho, Ho !!!!"  :shock:
Powiedział Święty Mikołaj czytając regulamin LOTRowskiej Inkwizycji anno domini 2004. Po czym dodał :
"Dzieci będą musiały poczekać na prezenty w tym roku bo ja zasuwam na Inkwizycję"  8)


no to super :D

Cytuj
Po czy zastanowił się nad 4 kwestiami :
1. Jeśli jeden z graczy ma miarkę calową a drugi w cm to której będzie się używać ? Chyba nie obu ?


calowej


Cytuj
2. Nie wolno wystawiać maszyn – ale są w listach armii ?


zaraz poprawie-zapomniałem usunąć z regulaminu ligowego, gdzie są one dopuszczone

Cytuj
3. Jest mowa o Elnaith a nie są wymienieni w lista elfich armii ?


jw

Cytuj
. Czy 100 pkt. dawane za rozbicie armii przeciwnika w każdej z bitew kumuluje się dodatkowo ze 100 pkt. bonusem za zredukowanie jako pierwszy armii oponenta w scenariuszu 4 ?


tak

Cytuj
Mikołaj trochę się zasmucił, że za test wiedzy można dostać 10 VP a za super pomalowaną i skonwertowaną armię tylko 9 VP. Odłożył pędzelek i zaczął wertować podręczniki.  :(


no cóz... właściwie masz racje jeśli da się to odkręcić ( nie wiem czy to już nie poszło na oficjana strone) to przyznamy w sumie za część malarską 20p

aha i niech Mikołaj przewertuję też ''Władcę''
pytania będą dużo trudniejsze niz na Bazyliszku-uznałem ,że średnia 7 na 10 p to skandal i trezba coś z tym zrobić by się wyniki zdywersyfikowały ;)
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Lu-trz

Turnieje
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 02, 2004, 10:21:44 am »
„Ho, Ho, HOOO !”
Tradycyjnie zawołał Święty Mikołaj.
Uśmiech zagościł na jego twarzy a kostki radośnie zagrzechotały w worku na prezenty.
Niestety z braku czasu postanowił obejrzeć na DVD wszystkie części Władcy zamiast raz jeszcze czytać książkę w efekcie Elfy Haldira, Uruki, Umarli, Nieumarli, Gobliny z Haradu  itd. całkowicie wymieszają mu się w głowie. „Ech, życie” pomyślał Mikołaj rzucając w kąt wyświechtany codex i łapiąc ponownie za pędzelek ...
 swoją drogą - straszna ta globalizacja ...

 

anything